Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Avond Albert en veel wandelplezier.
 
Kijk daar is over nagedacht en dan mag je je nu nog een keer lekker omdraaien:deal:
Dat vind ik wel erg lief van je, maar helaas moet ik vandaag vroeg naar het werk. Kan ik ook een "je mag nu nog een keer lekker omdraaien"-voucher krijgen?:DD
 
Dat vind ik wel erg lief van je, maar helaas moet ik vandaag vroeg naar het werk. Kan ik ook een "je mag nu nog een keer lekker omdraaien"-voucher krijgen?:DD
Kan je dan direct een kopietje naar mij sturen? Ik kan er ook wel 1 gebruiken:sleep:
 
Dat vind ik wel erg lief van je, maar helaas moet ik vandaag vroeg naar het werk. Kan ik ook een "je mag nu nog een keer lekker omdraaien"-voucher krijgen?:DD
Sorry maar mn printer is stuk:eek:

Moge Annemarie.
 
Moge Marcel en Corne op deze zonnige ochtend.
 
Hopelijk hebben jullie allemaal een goede morgen gehad en krijgen jullie nog een goedemiddag voor het restant welk nu nog rest. Verder mag ik dan ook niet vergeten om jullie allemaal alvast een fijne avond te wensen op het moment dat de tijd daarvoor daar is.
 
Middag Ben en het is makkelijker om het gewoon bij een goedendag te houden hoor;)
 
Middag, lunchtime thuis. En nu eens bedenken wat ik vanmiddag allemaal ga doen, of juist NIET ga doen.
 
Middag Albert. Het is zonnig maar de harde wind maakt dat het frisser dan gister aanvoelt.
 
Middag Albert. Het is zonnig maar de harde wind maakt dat het frisser dan gister aanvoelt.
dat merkte ik vanmorgen ook John. Tegenwind, maar zonet dus rugwind, wel handschoenen nog aan. Nu is het wel aardig weer.
 
Ja uit de wind kun je nog wel buiten vertoeven in de tuin.
 
Tja hoever gaan we in dit land en het al maar gekker. Maar goed onze kids kunnen straks niet meer blijven zitten maar hooguit doubleren:juggle:


Misschien is het ook een idee om hier op het AF het beheer voortaan aan te spreken met meneer John, meneer Ed en meneer Niels:ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Middag. Bestelling van APO ontvangen, en bleek een verkeerd artikel bij geleverd te zijn. Ik had een artemio zeefje besteld om mn diepvriesvoer in af te spoelen. Zat er een potje Artemio Zout in. verkeerde stelling gekozen…:) mailtje gedaan en juiste artikel wordt nog geleverd en ik kan dit zout houden. Dus nog iemand JbL artemio zout Nodig?
prima service weer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan