Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooi geregeld Albert en ik gebruik een goedkoop huishoudzeefje van de Action om het diepvries en ook het levendvoer te spoelen.
 
Mooi geregeld Albert en ik gebruik een goedkoop huishoudzeefje van de Action om het diepvries en ook het levendvoer te spoelen.
Dan gaat er toch best veel verloren? Mijn ervaring is ook dat de rode muggenlarven (levend) er doorheen kruipen. Misschien was het zeefje wat ik gebruikte te grof?
 
ik heb geen levend voer. Wil alleen mn diepvriesvoer uitspoelen. Tot nu toe mikte ik het er zo in als het ontdooit was. En een artemia zeefje leek me wel handig daarvoor.
 
Ja die heb ik vroeger ook daarvoor gebruikt maar ja dat is heel dun en vrij teer spul en na enige maanden was die stuk en toen heb ik hetzelfde zeefje gebruikt als voor het levende voer.

 
Dan gaat er toch best veel verloren? Mijn ervaring is ook dat de rode muggenlarven (levend) er doorheen kruipen. Misschien was het zeefje wat ik gebruikte te grof?
Dan wie die vrij grof denk ik want ik heb 4 soorten diepvries en er gaat geen kruimel verloren. Die zeefjes zijn heel fijnmazig die ik heb.
Ik weet dat destijds Ton ze ook apart heeft besteld op internet en ik dacht meerdere mensen van de stand en dat werkt prima.
 
Tjonge, ze zijn bij Essent ook wel vasthoudend Weer een mailtje waar ik niet in mee ga. Heb het termijnbedrag gewoon weer aangepast.

Beste heer (mijn naam)

In 2023 geldt het prijsplafond. Hierdoor krijg je korting op je energiekosten. We willen samen met de overheid dat je per maand niet te veel betaalt. Daarom hebben we je termijnbedrag aangepast van 114 euro naar 0 euro

ze willen natuurlijk bij de afrekening geen €700 terugbetalen.
 
Ja dat had mn vader ook al gehad en die heeft het ook op het oude bedrag gelaten.

 
Goedenavond.

De nanocube staat in Heerlen.

59DB6EE0-B8BD-416E-BC01-B63D31D47F7F.jpeg


En er is weer flink gewerkt.

4C39B76B-FAB8-4F0C-909F-57AC7EB92A42.jpeg
4BC2BF17-6F35-4C75-AB03-6B2065390740.jpeg
54E73E18-54B7-4C73-A2DE-35056D359E01.jpeg
 
Tjonge, ze zijn bij Essent ook wel vasthoudend Weer een mailtje waar ik niet in mee ga. Heb het termijnbedrag gewoon weer aangepast.

Beste heer (mijn naam)

In 2023 geldt het prijsplafond. Hierdoor krijg je korting op je energiekosten. We willen samen met de overheid dat je per maand niet te veel betaalt. Daarom hebben we je termijnbedrag aangepast van 114 euro naar 0 euro

ze willen natuurlijk bij de afrekening geen €700 terugbetalen.

Ja dat had mn vader ook al gehad en die heeft het ook op het oude bedrag gelaten.

Niet te geloven dit.
Ik heb nou al twee maanden gezien in de app dat ik mijn termijn bedrag kan aanpassen naar 45 euro. Dacht toch even van niet want ik ben pas 3 1/2 maand op weg sinds mijn contract is afgelopen en ik heb nog altijd meer verbruikt dan betaald. Aangezien we niet weten hoe het najaar en de winter eruit gaan zien, houd ik het fijn zoals het nu is.

Die mail heb ik dus nog niet gehad maar die zal er hier dus ook wel gaan komen.
 
Niet te geloven dit.
Ik heb nou al twee maanden gezien in de app dat ik mijn termijn bedrag kan aanpassen naar 45 euro. Dacht toch even van niet want ik ben pas 3 1/2 maand op weg sinds mijn contract is afgelopen en ik heb nog altijd meer verbruikt dan betaald. Aangezien we niet weten hoe het najaar en de winter eruit gaan zien, houd ik het fijn zoals het nu is.

Die mail heb ik dus nog niet gehad maar die zal er hier dus ook wel gaan komen.
Ze willen me dus nog een paar maand, tot jaarafrekening in juni, niks laten betalen. Om op quite te spelen. waag het er niet op.
volgens de app hebben we nog 313 kwH stroom en 525m3 gas over tot eind juni (gebruikersplafond 1398kwH, en 703m3 gas) Maar de kwH loopt op ivm zonnepanelen, en gas blijft gelijk staam, wordt dus niet, of bijna niet, verbruikt vanwege hybride pomp.
 
Ze willen me dus nog een paar maand, tot jaarafrekening in juni, niks laten betalen. Om op quite te spelen. waag het er niet op.
volgens de app hebben we nog 313 kwH stroom en 525m3 gas over tot eind juni (gebruikersplafond 1398kwH, en 703m3 gas) Maar de kwH loopt op ivm zonnepanelen, en gas blijft gelijk staam, wordt dus niet, of bijna niet, verbruikt vanwege hybride pomp.
Je eigen verstand en gevoel hierin volgen wat je dus al doet!
Zelf blijven nadenken en dit niet (enkel) aan een energiebedrijf overlaten.
 
Goedemorgen allemaal.
 
Morguh Annemarie en John! Bijna weer op de helft van de week
 
Goede morgen vanuit een ☀️ Andijk.
Eerst maar eens :koffie: en dan eens zien wat ik ga doen nijg naar een atv dag ;):LOL:





 
Moge Jaap en van mij mag je een vrije dag nemen hoor:DD
 
Tja hoever gaan we in dit land en het al maar gekker. Maar goed onze kids kunnen straks niet meer blijven zitten maar hooguit doubleren:juggle:


Misschien is het ook een idee om hier op het AF het beheer voortaan aan te spreken met meneer John, meneer Ed en meneer Niels:ROFLMAO::ROFLMAO:
Voor wie nog voordelig Bassleer wil kopen:
Nou ja, losse potten, mag je dat nog wel zeggen?
 
Middag Ben en het is makkelijker om het gewoon bij een goedendag te houden hoor;)
Potjandorie, ik mag ook niks meer zeggen! Terwijl mijn groeten niet te gewoontjes mogen zijn, althans niet volgens mij en ik ben daar unaniem in! Toch zal ik niet nalaten om u allen mijn dagwens te doen toekomen. De wens zou ik dan ook als volgt willen formuleren; gegroet u allen! Moge uw dagelijkse pad omzoomt zijn met bloemrijke gedachten!
 
Goedemiddag.

Weer thuis (waar het bed nog staat).
Morgen nog de keukenspullen inpakken. En vrijdag de grote dag.

Deze ochtend is de vloerbedekking gelegd. En is de meterkast vernieuwd.
Badkamer is de douchevloer gestort en de douchedrain geplaatst.
De wanden zijn behandeld met hechtmiddel.
Zelf hebben we de gordijnen in de slaapkamer opgehangen.

Meterkast oud vs nieuw.

A125D074-C8DC-4FED-BBB6-FB5DF9540AED.jpeg
CDD67FC4-0247-4AE9-B488-F6591019401E.jpeg


Slaapkamer

F1C4EC5F-BBC4-4D7E-AF18-4EC3A958B73C.jpeg
E3741C1D-1AA7-4A74-89C1-2266C572C414.jpeg


Woonkamer

68258109-5C56-4108-A3AC-5D925A355132.jpeg
BE8A4711-9B68-466F-91C1-3DAE32608506.jpeg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan