Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Avond Albert en ook hier hebben we de zon nog een paar uurtjes gezien.
Hier is het op dit moment wat nattig, dr valt enige regen omlaag. Mag ook wel want het wordt droog…🙂🙂
 
Hier is het op dit moment wat nattig, dr valt enige regen omlaag. Mag ook wel want het wordt droog…🙂🙂
Ja 2 dagen komt er mooi weer en later in het jaar ook nog wel denk ik😉
 
Er staat maar een koude wind buiten.
 
Avond, en dat het een goede mag zijn.
 
Avond Marcel en Hans (ja ik weet het nog hoor;))

Hier af en toe ook wat lichte regen.
 
Goedemorgen allemaal.
 
Moge Marcel en veel succes vandaag met de operatie daar.
 
Aloha Gauw en omstreken.
 
De verhuizers zijn aan het sjouwen.
 
Hier wachten we op de slopers die de plateaulift van Jurgen er na 30 jaar er uit gaan halen dus dat geeft weer veel breekwerk in de gang, trapopgang en woonkamer. En de vloer in de hal moeten ze opnieuw egaliseren. Vandaag sloopwerk en volgende week de herstelwerkzaamheden.
Dan komt er op termijn een nieuwe stoeltjeslift in.
 
Hier wachten we op de slopers die de plateaulift van Jurgen er na 30 jaar er uit gaan halen dus dat geeft weer veel breekwerk in de gang, trapopgang en woonkamer. En de vloer in de hal moeten ze opnieuw egaliseren. Vandaag sloopwerk en volgende week de herstelwerkzaamheden.
Dan komt er op termijn een nieuwe stoeltjeslift in.
Dus jij zit ook weer even in de troep.
Dacht dat jullie net uit de troep waren?
 
Dus jij zit ook weer even in de troep.
Dacht dat jullie net uit de troep waren?
Ja dat was de renovatie van de woning vanuit de woningbouw en de lift is van de gemeente en die gaan nu dus bezig met een aannemer die het uitvoert. Ach een dag of 3 denken ze bezig te zijn en dan zijn de betreffende muren ook weer gratis mooi behangen en gesausd.
Zo n plateaulift in de gang is een bombak van een geval en met een kleine stoeltjeslift is dat veel netter.
 
Moi. Bijna weekend. Nog ff doorknallen tot 12u
 
Moge binnenkomers.
 
Goedemorgen :koffie:
Goedemorgen.

Zo, de grote dag.
Succes en als het mee zit vanavond in eigen bed slapen in de nieuwe woonst 😴😉
Ja dat was de renovatie van de woning vanuit de woningbouw en de lift is van de gemeente en die gaan nu dus bezig met een aannemer die het uitvoert. Ach een dag of 3 denken ze bezig te zijn en dan zijn de betreffende muren ook weer gratis mooi behangen en gesausd.
Zo n plateaulift in de gang is een bombak van een geval en met een kleine stoeltjeslift is dat veel netter.
Maar of dat nu zo handig is :juggle:
Moet je Jurgen nu niet van uit de rolstoel op zon traplift zien te krijgen.
Of zie ik dat verkeerd hoe dan ook veel sterkte.
 
Maar of dat nu zo handig is :juggle:
Moet je Jurgen nu niet van uit de rolstoel op zon traplift zien te krijgen.
Of zie ik dat verkeerd hoe dan ook veel sterkte.
Nee hij kan net als bij de rolstoel zich nog wel oprichten en in de stoel komen dus daar is geen hulp bij nodig. Hij gaat ook uit de rolstoel om op een andere stoel in de kamer en op school te gaan zitten en die transfer kan hij prima maken.
Het is meer dat hij zn benen niet kan gebruiken en dus niet kan lopen maar omhoog komen dat gaat prima. Ook in bed gaan kan hij zelf en daar is ook geen hulp bij nodig.
 
Nee hij kan net als bij de rolstoel zich nog wel oprichten en in de stoel komen dus daar is geen hulp bij nodig. Hij gaat ook uit de rolstoel om op een andere stoel in de kamer en op school te gaan zitten en die transfer kan hij prima maken.
Het is meer dat hij zn benen niet kan gebruiken en dus niet kan lopen maar omhoog komen dat gaat prima. Ook in bed gaan kan hij zelf en daar is ook geen hulp bij nodig.
Gelukkig John dat hij dat zelfstandig kan zowel voor hem als jullie.
 
Ja hij is ook dik 50 kilo nu dus we zouden hem niet eens telkens kunnen tillen maar goed dat hoeft ook niet gelukkig. Wat de toekomst brengt dat weet niemand maar ja dat is dan van latere zorg.
 
Ik zeg alvast middag allemaal.
 
Nu iedereen elkaar heeft voorzien van bouwkundige adviezen én we elkaar verteld hebben hoe de weersomstandigheden zich, naar verwachting zullen gaan gedragen kan er gegroet worden. Bij deze dus wens ik u allen een fijne dag toe!
 
Middag Ben, maar ik mis nu toch wel de weersomstandigheden in Hellendoorn:DD
 
Pffff opluchting.

20230421_130418.jpg
 
Zo hier de bouwvakkers ook eruit gejaagd en volgende week komen ze weer voor de herstelwerkzaamheden. Wanneer is opeens onbekend want ze hebben het over een personeelsprobleem😱
Ik zeg het komt niet op 1 dag aan en als het langer duurt dan zie je mn nota wel tegemoet🤣🤣
 
Middag, even met schoonmaakazijn en een borstel bezig geweest op de schuur. Groene aanslag achter de afvalcontainers,omdat daar de zon niet komt waarschijnlijk. Binnenkort, lees volgend weekend?, de schuur en de schutting eens een keer in de transparante beits zetten. Alleen maar goed Voor de levensduur denk ik.

ook nog naar Duitsland gereden om te tanken en gelijk een fles Johnny Walker Whiskey te kopen bij dezelfde shop. Zondag wordt mn zwager 50, klein kadootje is wel op zn plek. En het scheelt €10,— met de prijs hiervan in de slijterij in NL.
 
Middag Ben, maar ik mis nu toch wel de weersomstandigheden in Hellendoorn:DD
In Hellendoorn vind kilheid de boventoon hetgeen het humeur van diverse lieden beïnvloed. Onder die lieden behoor ik natuurlijk ook. Voor de afleiding ga ik van de weeromstuit maar muziek maken. Dat maakt me dan wel weer blij.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
AquaCafe
Help Users
      BlupGup: als die er nog zit tenminste... denk een 20 jaar geleden daar geweest
      Terug
      Bovenaan