Middag Albert en ik gebruik dat ook op de schutting al zou groene zeep beter voor het milieu zijn.
Ik zal je ter compensatie wat zon toesturen Ben maar ik kan je niet zeggen wanneer dit daar zal aankomen.In Hellendoorn vind kilheid de boventoon hetgeen het humeur van diverse lieden beïnvloed. Onder die lieden behoor ik natuurlijk ook. Voor de afleiding ga ik van de weeromstuit maar muziek maken. Dat maakt me dan wel weer blij.
Groene zeep en wat zout. Dat werkt prima tegen die groene aanslag! Azijn gebruik ik stiekem ook wel eens maar dat is meer voor graspluimpjes die het lef hebben om naar boven te komen tussen de tegels. Beetje azijn en wat zon zorgt dat het gras weg brand. En dat is beter dan op je knieën met een aardappelschil mesje het spul weg te krabben.Middag Albert en ik gebruik dat ook op de schutting al zou groene zeep beter voor het milieu zijn.
Ik gebruik het behoorlijk verdund. Weet niet of groene zeep wel zo groen is als gezegd wordt.Middag Albert en ik gebruik dat ook op de schutting al zou groene zeep beter voor het milieu zijn.
Ach, gewoon naar bed gaan en de ogen dicht. Merk je er niks meer van.
Voor je knieën welEn dat is beter dan op je knieën met een aardappelschil mesje het spul weg te krabben.

Heel graag!Middag en ja hier net ook een flinke bui.
Ik stuur hem wel naar JW want die is de enige die nog geen regen meldt🤣🤣![]()

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.