Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heel graag!
Om de een of andere reden is er vandaag tot 00:00 een hardcorefest op de campus...
Dat gehonkebonk kan van mij niet snel genoeg over zijn, dus laat die regen maar komen:DD
Ik schreef dat ik de bui naar jou wilde sturen JW en niet boven de rest van de campus:DD

Laat ik iedereen alvast maar een fijne avond toewensen want anders moet dat straks weer en dat is zonde van de inkt.
 
Ik schreef dat ik de bui naar jou wilde sturen JW en niet boven de rest van de campus:DD
Jammer weer hoor dit, pfff....

Laat ik iedereen alvast maar een fijne avond toewensen want anders moet dat straks weer en dat is zonde van de inkt.
Heb je nou die printer al laten repareren dan of is ie nog steeds kapot?
Desalniettemin, wens ik jou ook alvast een goede avond toe:petjeaf:
 
Ik weet niet wat het is, maar ergens geeft het op een of andere meer voldoening om dit ‘oudere’ huis wat niet leven in te blazen. Dan het kant en klare gloed nieuwe huis wat ik had.
Heel raar, maar waar.

Neem nu als voorbeeld het internet wat ik zojuist werkend heb gekregen.
Echt houtje touwtje. Maar het werkt.
Heeft een paar weken geduurd voor ik erachter was, waar de hoofdaansluiting zat. Want die was met blindplaatjes weggewerkt in de tuinkamer.
Maar we hebben weer internet.
Glasvezelmodem zit nu tijdelijk op adsl, glasvezel wordt binnenkort aangelegd.

8A74C4BF-9BA3-48CF-BF59-951A9DF70676.jpeg
C92ED358-9371-4394-AFCF-0D5D41CF3141.jpeg
 
Ik denk dat je dat wel van me gewend bent. Enige wat ik zag was een snackbar met een bord buiten dat de eierballen in de aanbieding zijn:pp
Ja, die heb ik nog steeds van je tegoed!!:deal:
 
ziet er zeer professioneel uit die aansluiting…🙂
Dat kun je wel zeggen. Inmiddels zit alles weer in de muur. En een kapje erop.

Dat er nog 200 MBit uit komt, dat snap je toch niet….
 
Dat kun je wel zeggen. Inmiddels zit alles weer in de muur. En een kapje erop.

Dat er nog 200 MBit uit komt, dat snap je toch niet….
Knap ja.
zit hier nu bijna een jaar bij Caiway glasvezel. Maar ben er in september weer weg als t jaar voorbij is. Tevee signaal is soms beroerd Slecht en af en toe beeldfreezes. Snel weer naar Ziggo denk ik maar. Nooit problemen mee gehad door de jaren. En als er eens wat was had je binnen een paar dagen een nieuw modem of tv ontvanger. Maar bij Caiway? Drama..
 
Knap ja.
zit hier nu bijna een jaar bij Caiway glasvezel. Maar ben er in september weer weg als t jaar voorbij is. Tevee signaal is soms beroerd Slecht en af en toe beeldfreezes. Snel weer naar Ziggo denk ik maar. Nooit problemen mee gehad door de jaren. En als er eens wat was had je binnen een paar dagen een nieuw modem of tv ontvanger. Maar bij Caiway? Drama..
Overstappen heeft niet altijd zin. Het beste kun je bij de aanbieder blijven, die destijds ook dat netwerk aangelegd heeft.
Dat werkt het beste.
De andere partijen zijn onderhuurders van.

Hier al jaren kpn (eerst telfort was ook kpn). We hadden glasvezel. En nu dus tijdelijk even adsl.
 
Overstappen heeft niet altijd zin. Het beste kun je bij de aanbieder blijven, die destijds ook dat netwerk aangelegd heeft.
Dat werkt het beste.
De andere partijen zijn onderhuurders van.

Hier al jaren kpn (eerst telfort was ook kpn). We hadden glasvezel. En nu dus tijdelijk even adsl.
glas was nieuw aangelegd vorig jaar, en als je t niet probeert…. Net werk is aangelegd via Delta, en beheerd door Cogas.
 
Goedemorgen allemaal.
 
Goedemorgen....
 
Moge Niels en veel plezier hier om de hoek vandaag😉
 
Dank beide! Kom zelfs eerst nog dichter in de buurt bij de schoonoma op bezoek voor de verjaardagen John😉 zonde dat FritsKuiper vandaag gesloten is
 
Ja die is alleen de eerste zondag van de maand open dacht ik. Nou ja je komt vaker in de buurt als ik het zo lees.
 
Klopt ja, enkele keren per jaar, al zal dat straks na de verhuizing wat minder worden.
Was gisteren nog even bij AquaDeco in Rijssen, zag op marktplaats vaak veel zeeaquarium advertenties van ze en dacht dat het een grote moderne zaak was zoals Ocean&Lake. Moet toch zeggen dat het zeeaquariumdeel een beetje tegenviel, kleiner was dan ik verwachte. Verder wel netjes en vriendelijke plek daar
 
Klopt ja, enkele keren per jaar, al zal dat straks na de verhuizing wat minder worden.
Was gisteren nog even bij AquaDeco in Rijssen, zag op marktplaats vaak veel zeeaquarium advertenties van ze en dacht dat het een grote moderne zaak was zoals Ocean&Lake. Moet toch zeggen dat het zeeaquariumdeel een beetje tegenviel, kleiner was dan ik verwachte. Verder wel netjes en vriendelijke plek daar
Mogge Allen,

@nilo1804 ze zijn bezig met verhuizen naar een heel nieuw pand In Almelo. Daar zal het vast beter worden. Veel meer ruimte. Ergens in mei is de planning om te verhuizen, denk dat daarom de voorraad wat beperkt wordt momenteel


ff reclame maken voor mn vaste LFS.
 
Laatst bewerkt:
e zijn bezig met verhuizen naar een heel nieuw pand In Almelo. Daar zal het vast beter worden. Veel meer ruimte. Ergens in mei is de planning om te verhuizen, denk dat daarom de voorraad wat beperkt wordt momenteel


ff reclame maken voor mn vaste LFS.

Aha! klinkt goed, ben erg benieuwd:DD
 
ff reclame maken voor mn vaste LFS.
Ja in dat geval staken we nu de wedstrijd. O nee, ik dacht dat er een bekertje bier was gegooid:DD

Moge binnenkomers.
 
Ja in dat geval staken we nu de wedstrijd. O nee, ik dacht dat er een bekertje bier was gegooid:DD

Moge binnenkomers.
Ja, wat een mafkees weer. 1 lolbroek die 20.000 mensen naar huis stuurt.

ik ben vandaag ook ff in Grun, Beijum wel te verstaan. Zwager is 50 geworden vandaaf
 
Van harte met de zwager Albert en ik heb daar ooit gewoond maar was blij dat ik daar weg was hoor.
 
Leuk dat we die als Europa ook willen verdelen en hier in de bossen bij Paterswolde is nog wel enige ruimte volgens mij. Of in de bossen bij Grollo waar Johan Derksen woont.

 
Van harte met de zwager Albert en ik heb daar ooit gewoond maar was blij dat ik daar weg was hoor.
Kan t me voorstellen al wonen ze vlak ad ring in een redelijk rustige buurt.
 
Ja er zijn ook wel goede stukken inderdaad en toen ik er woonde is al een flink aantal jaren geleden. Denk al een jaar of 30 maar toch is het nog steeds een bijzonder buurtje.
 
Nou @biljoenblik weet nu ook wat een aardbevinkje is? Net verhuist en de ellende begint daar ook al.
 

Bijlagen

  • 82C10E2C-205D-4AFD-9396-43F6E60D1FC4.jpeg
    82C10E2C-205D-4AFD-9396-43F6E60D1FC4.jpeg
    229 KB · Weergaven: 36
Status
Niet open voor verdere reacties.
AquaCafe
Help Users
      BlupGup: beetje als valisneria
      Terug
      Bovenaan