Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou de bouwvakkers zijn er weer en het is even afstemmen wat en wanneer ze alles willen doen want ja als ze de hal gaan egaliseren dan kunnen we er niet meer langs dus dat moet goed afgestemd worden. Net als de wand in de woonkamer omdat daar de zeewaterbak tegenaan staat dus daar moeten ze omheen werken.
En daar staat de laptop ook dus misschien ben ik straks een paar uurtjes even gevlogen:DD
 
Hier ook de bouwvakkers over de vloer.
Badkamer wordt nu betegeld.
Morgen gaan ze voegen.
Woensdag gaan ze ook nog wat doen, weet even niet meer wat.
Maandag worden de warmtepompen geplaatst. En komt er een hoogwerker voor de plaatsing van de units op het dak.
Tevens gaan ze het raam in de woonkamer tijdelijk waterdicht maken, want nu staan er emmers onder.
Dinsdag plaatsen van sanitair. En dan kunnen we lekker douchen.

ED924FBB-ECBE-4DA4-8548-CF09A41084B4.jpeg
 
Middag.

Hier ook droog nu. Toch 3 liter water opgevangen binnen.
Mooie hout tannines erin. Dus voor de liefhebber heb ik biologisch donker water.

Over een uurtje op sollicitatiegesprek.
 
Goedemiddag. Dag 1 voorbij. Nog 1,5 en dan alweer weekend.
 
Middag Albert. Hier zijn de schilders weer naar huis en morgen gaan ze behangen en woensdag sauzen.
 
Middag Albert. Hier zijn de schilders weer naar huis en morgen gaan ze behangen en woensdag sauzen.
Oeh lekker, satesaus😋
Middag.

Hier ook droog nu. Toch 3 liter water opgevangen binnen.
Mooie hout tannines erin. Dus voor de liefhebber heb ik biologisch donker water.

Over een uurtje op sollicitatiegesprek.
Heel veel succes:DD
 
Een goede maandagavond allen.
 
Goedenavond.

Zo maar even richting badhuis.
 
Moge JW. Nou de schilders zijn er weer en gaan zo los en dan zit er de kans in dat internet even gedaan is voor mij voor een paar uurtjes omdat ze graag de stekkers eruit willen voor hun werk dus ja het moet dan maar even.
Als het me te lang gaat duren dan zeg ik dat ze geen koffie meer hoeven te verwachten:DD
 
Over welke opwarming hebben ze het dan steeds?🤣

 
Goedemorgen :koffie:
Heb je gelijk in John hier 7 graden en regen/hagel en een beetje ⛅
 
Ik zeg alvast middag allemaal.
 
goede dinsdagmiddag. Deze werkdag zit er voor mij alweer op, morgen nog 1 dagje werken.

zo de fiets naar de fietsenmaker brengen Voor een onderhoudsbeurt, had actie op FB. Onderhoudsbeurt incl. schoonmaken voor €65 ipv reguliere €95. Heb deze fiets net een jaar en tik bijna 2000km aan, meeste woon- / werkverkeer.
 
Middag Albert en wij krijgen binnenkort de eerste gratis onderhoudsbeurt bij 500 km voor de e-bike.
 
Middag :koffie:
Mooi de tijd voor want
IMG_20230425_143837.jpg
duurt even voor het weer aangevuld is😉
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
AquaCafe
Help Users
      BlupGup: volgende wordt pygmaues John 😀
      Terug
      Bovenaan