Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een goede donderdag/Koningsdag vandaag. Ziet er fris uit buiten hierzo, bevroren autoruiten en witte daken aan de schaduwkant.

In elk geval droog overdag voor de leuke dingen. Aubade, vrijmarkt, vanmiddag Drakenbootrace hier op t kanaal, live muziek, en eind vd middag kinderdisco in de sporthal. Ze hebben hun best weer gedaan om er een leuke dag van te maken.
 
Moge Albert en hier is het ook heerlijk zonnig en voor mijn gevoel niet koud maar ja de 20 graden tikken we niet aan vandaag.
 
Goedemorgen.

Fris is het wel ja. Maar gelukkig is het zonnig. Dan warmt het binnen weer iets op.

Maandag kunnen we de verwarming weer aanzetten.
 
Moge Marcel. Ja hier is het ook zonnig maar nu een zuinige 3 graden.
 
En de vlag, met wimpel, hangt aan de gevel. We zijn er klaar voor.
 
Goedemorgen:thumbs: , fijne koningsdag allemaal 👑🍷
 
moghu. als republikein zijnde wens ik toch iedereen een fijne dag :DD
Gelukkig nog meer verstandige mensen hier:thumbs:

Toch wens ik de binnenkomers een leuke dag toe en drink er maar 1 op Willem want dat doet hij zelf denk ik ook wel vandaag:pp
 
Even de hordeur opgehangen. Kan bij mooi weer de deur open zonder dat er van die vliegende ongemakken binnenkomen. Let wel. T is er een met tochtstrip. 😆😆 Goedgeïsoleerd.
0380DB7D-A2F0-43A4-8E2E-099634CF3230.jpeg
 
Makkelijk Albert en als de temp het toelaat heb je lekker frisse lucht.
 
Zo eens een rondje over de vrijmarkt doen hier in t dorp.. zoeken naar rommel die je eigenlijk niet nodig bent. Dus ik kom thuis met net zoveel geld als toen ik heen ging. Dr wordt niks gekocht.
 
Even de hordeur opgehangen. Kan bij mooi weer de deur open zonder dat er van die vliegende ongemakken binnenkomen. Let wel. T is er een met tochtstrip. 😆😆 Goedgeïsoleerd. Bekijk bijlage 359640
Zo’n zelfde heb ik gisteren vakkundig uit elkaar gehamerd. En met het staal meegegeven.
Dat ding zat mij gruwelijk in de weg.
Als er een nieuwe komt, dan een roldeur. Niet nodig, netjes opgerold.
 
.
Als er een nieuwe komt, dan een roldeur. Niet nodig, netjes opgerold.
we hebben hier geen drempels bij de buitendeur, dus dan wil een deur met geleider haast niet, de kans dat je er tegen aan schopt en dat ie los schiet is dan groot. Dus gewoon een deur ervoor gezet.
 
Nou ik zie net Lee Towers optreden in Rotterdam en die man kan beter van zn pensioen gaan genieten maar gelukkig was er ook goed nieuws te vinden:

 
Ik zeg alvast avond allemaal.
 
Midddaaaaaaag allemaal……🙂🙂🙂🙂🙂🙂
 
niks Ssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssst.... het is nog lang niet avond
John denkt… ik heb het avondeten al op, dus het is avond. nou , hier ook al avondeten gehad, maar t is nog 9 minuten middag.
 
John denkt… ik heb het avondeten al op, dus het is avond. nou , hier ook al avondeten gehad, maar t is nog 9 minuten middag.
Daarom schrijf ik ook het woord ALVAST en dat wil volgens mij zeggen dat je dat dus op een eerder moment doet.
In dat geval wens ik je ook alvast een fijne vrijdag toe Albert🤣:pp
 
Goedenavond.

Zo weer 10 dozen uitgepakt vandaag.
Ik heb mijn hobbykamer maar ingericht. Kasten neergezet, bureau opgezet en dingen een plek gegeven.
Ik vond nog een usb wifi adapter. Nou het werkt, maar dan ook maar net. Met 15 mbit.
Dus binnenkort maar eens een netwerk kabel gaan halen. En deze door de gaten van de verwijderde verwarmingsbuizen trekken.
 

alvast fijne kerstdagen John
Heel veel dank Annemarie en jij begrijpt tenminste wat alvast betekend:DD

Avond Marcel.

Ik zit net dat muziekfestival in Breda te kijken van 538 en dan kondigen ze een Brabantse artiest aan genaamd Jan Biggel. Nou ze mogen blij zijn dat ik geen kaartje had gekocht want ik zou gelijk mn geld terug willen hebben.
Man, man, man zoiets laat je toch niet op de tv zien:'(:'(:'(
 
Avond allemaal🙂
Hier op de campus kan ik al twee dagen lang meedreunen op de muziek😅
 
Avond allemaal🙂
Hier op de campus kan ik al twee dagen lang meedreunen op de muziek😅
Avond JW en dat kost je ook nog geeneens 37,50 wat je wel zou moeten betalen als je die Biggel had willen zien🤣
 
Avond JW en dat kost je ook nog geeneens 37,50 wat je wel zou moeten betalen als je die Biggel had willen zien🤣
Avond John,
Nee, dit is gratis en voor niks en ik hoef ook nog geeneens te betalen:DD
Niet dat het erg leuke muziek is....
 
Heel veel dank Annemarie en jij begrijpt tenminste wat alvast betekend:DD

Avond Marcel.

Ik zit net dat muziekfestival in Breda te kijken van 538 en dan kondigen ze een Brabantse artiest aan genaamd Jan Biggel. Nou ze mogen blij zijn dat ik geen kaartje had gekocht want ik zou gelijk mn geld terug willen hebben.
Man, man, man zoiets laat je toch niet op de tv zien:'(:'(:'(
Nou, gelukkig ben ik de provincie uit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
AquaCafe
Help Users
      BlupGup: oke, wel vreemd
      Terug
      Bovenaan