Avond jongedame.
Kun je al een beetje aarden in jullie nieuwe huis?
O jazeker.Kun je al een beetje aarden in jullie nieuwe huis?
Misschien toch verhuizen naar een perfect huis in de omgeving😉Nu is de rest min of meer perfect, alleen het huis niet.
Ja John.Misschien toch verhuizen naar een perfect huis in de omgeving😉
Moge Marcel.
Wat bij jou de woningbouw komt doen, dat zul je als eigenaar toch zelf moeten doen. Al dan niet laten uitbesteden.Ach ja dat hou je Marcel en dat is misschien nog iets voor de toekomst. In een eigen huis blijf je altijd wel bezig denk ik.
Daarom zou ik ook geen woning kopen want ik kan niks zelf eigenlijk en dan ben je veel geld kwijt voor alles. Onderhoud en vervanging kost per jaar toch wel het nodige.Wat bij jou de woningbouw komt doen, dat zul je als eigenaar toch zelf moeten doen. Al dan niet laten uitbesteden.
Dat zeg je mooi, een perfect huis alleen maakt niet gelukkig.Ik heb al een paar gezegd. Voorheen hadden we een perfect huis, maar de rest was niet perfect.
Nu is de rest min of meer perfect, alleen het huis niet.
Maar een perfect huis alleen, maakt niet gelukkig.
En vrouwen zijn duur dus ik snap wel dat je geen huis wil kopenMiddag Ben en soms zijn vrouwen onvoorspelbaar en doem ze je versteld staan🤣
Ja, het is op 2 manieren te bekijken. En het ligt er ook aan wat je maandelijks kwijt bent.Daarom zou ik ook geen woning kopen want ik kan niks zelf eigenlijk en dan ben je veel geld kwijt voor alles. Onderhoud en vervanging kost per jaar toch wel het nodige.
Mn vader heeft een eigen woning en is 82 en als die zou overlijden dan gaat ie in de verkoop denk ik want wij willen niet in zo n gehucht wonen en de kids al helemaal niet.
Als dat wordt bevestigd door een vrouw dan is het dus ook zoEn vrouwen zijn duur dus ik snap wel dat je geen huis wil kopen
Mooi!Mn boompje kan weer ademen 😆 (fotos)
Heb er maar mos in gedaan 😄 hoop dat het nog leeft
Bekijk bijlage 360748
Ben je aan het klussen Don met al dat hout wat ik zie?Mn boompje kan weer ademen 😆 (fotos)
Heb er maar mos in gedaan 😄 hoop dat het nog leeft
Bekijk bijlage 360748
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.