Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat een kneusjes in Rotterdam zeg, DOMBO’s 1e klas.
 
Morguh, laatste dagje voor het lange weekend :DD
 
Wat een kneusjes in Rotterdam zeg, DOMBO’s 1e klas.
Een schande inderdaad en je moet je schamen als je daar supporter van bent. Maar goed 1-2 is hun verdiende loon na dit voorval.
 
Het weer is nog erg zonnig maar dat verandert snel lees ik dus we gaan weer neerslag kado krijgen vandaag.
 
Dat wordt vast meegebracht door al die duitsers die massaal het land binnenstromen😆
Nou dat is toch goed bedoeld moet je maar denken. Ik zet de bak vanmiddag dus maar buiten zodat ik minder uit de kraan hoef te verversen.
 
Morguh, nog even genieten van het zonnetje, morgen lijkt weer een druilerige dag te worden... :-(
 
Moge Marcel.

Het forum kan wat trager zijn maar dit is gemeld overigens.
 
Middag allemaal.
 
Middag Marcel en hier gaat het ook een beetje betrekken maar het is droog.
 
Hier valt het weer ontzettend mee, wat druppels, meer niet. Ik kon er zonder paraplu en met hond 😉 door heen. Als ik naar de weerkaart kijk gaat het strak wel harder regenen hier.
 
Middag Nicole en hier nog droog met af en toe wat zon.
 
Nee klopt en ik heb de laarzen al klaarstaan.
 
Haha, als die ziet dat het regent dan keert ie op de drempel al om dus een ideale hond:DD
De mijne moet er ook niet veel van hebben hoor. Gaat naast me lopen sukkelen als het echt regent. En ojee als de poten en buik dan nat worden. Misschien moet ik haar eens een regenjasje kopen, zo'n kanariegele :DD
 
Middag van uit een regenachtige Andijk
Dan maar :koffie: dacht ik 😉
 
Middag. Weekend tot dinsdagmorgen.
 
Middag Jaap en Albert.
 
Even bezoekje gedaan bij ons moeder. En nu de voorbereidingen gedaan voor het eten, dat staat inmiddels in de oven, dus ff tijd voor wat anders.
 
Hier Sky maar uitgelaten nu het nog droog is.
 
Avond. Lekker gegeten, tafel en aanrecht weer leeggeruimd. Op naar de rest vd avond.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
AquaCafe
Help Users
      BlupGup: het idee dat het voor de planten op een gegeven moment ook op is v.w.b. de bodem
      Terug
      Bovenaan