Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
G

Goedemorgen.

En zijn deze problemen niet naar voren gekomen in de bouwkundige keuring?

Sterkte met de situatie, en hopenlijk geen onaangename verrassingen meer voor jullie.
Als je die had laten uitvoeren, dan wel denk ik.
Al weet ik niet hoe grondig zo’n keuring is. Als er een redelijk mooi voorzetwandje voor stond.
 
Middag luitjes.
 
Hebben er ook leden het idee dat het forum iets trager is dan begin van de week?
 
Misschien ben ik wat trager dan voor in de week. Wij hadden de kleinkinderen te logeren voor een paar dagen. Dat is heel erg leuk, zeker wanneer ze hun mening ten beste geven. Het levert verassende uitspraken op maar na deze zeer levendige dagen ook wel vermoeidheid. Nou ja, een vermoeide groet is ook een groet dus: Hallo allemaal!
 
Het is zover ik merk nu weer op ramkoers.
 
Middag :koffie:
Hebben er ook leden het idee dat het forum iets trager is dan begin van de week?
Zeker maar dacht dat het aan mij lag of de pc 😉:juggle:
nu lijkt het wel weer voor elkaar
 
Ja nu gaat het weer lekker volgens mij.
 
Avond allemaal vanuit een znnig Grunn.
 
Avond, ja daar scheen de zon John. Zo’n beetje tot aan Gieten. Toen werd het weer grijs.
 
Ja wie gaat er dan ook onder Gieten wonen Albert😉
 
Ach wij merken er eigenlijk niks van en als je niet echt bovenin de provincie woont dan valt het vaak wel mee.
Maar goed wij zijn loyale en royale mensen en wij hebben graag ons goud in de grond met de rest van het land gedeeld😉
 
Ach wij merken er eigenlijk niks van en als je niet echt bovenin de provincie woont dan valt het vaak wel mee.
Maar goed wij zijn loyale en royale mensen en wij hebben graag ons goud in de grond met de rest van het land gedeeld😉
 
Ach wij merken er eigenlijk niks van en als je niet echt bovenin de provincie woont dan valt het vaak wel mee.
Maar goed wij zijn loyale en royale mensen en wij hebben graag ons goud in de grond met de rest van het land gedeeld😉
Je dacht dat je dit ff 2x moest posten? Tjonge. Overdrijven is ook een vak apart. 🙂🙂
 
[QUOTE="jessicapilon, post: 2432600, member: 7954"] Ach wij merken er eigenlijk niks van en als je niet echt bovenin de provincie woont dan valt het vaak wel mee. Maar goed wij zijn loyale en royale mensen en wij hebben graag ons goud in de grond met de rest van het land gedeeld;) [/QUOTE] en wat als ze nog meer van dat goud uit de grond willen gaan halen?
 
Hahaha zal zelf wel weer met die spastische dikke duimen ergens op geklikt hebben
 
Hahaha zal zelf wel weer met die spastische dikke duimen ergens op geklikt hebben
Ja net als ik met een dubbele post. Maar ja beter 2x iets posten dan niks posten moet je maar denken.
 
We hebben dit paasweekend tenminste warm water.

065DDEC1-1EFD-4C24-BC9C-009A81B35006.jpeg
 
Avond, ff de Matthaüs Passion gezongen…:engel:
 
Een goedemorgen deze morgen
 
Moge Albert en Annemarie op de morgen voor de zondagmorgen:DD
Straks even naar Appie en naar Frits voor levendvoer.
 
Moge Albert en Annemarie op de morgen voor de zondagmorgen:DD
Straks even naar Appie en naar Frits voor levendvoer.
Ssst. Stille zaterdag vandaag…🙂
t is hier nog redelijk stil, slaapt er nog 1 en is er al 1 werken. Ik vermaak me wel met de dagelijkse zaken en het aquarium verversen straks.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
AquaCafe
Help Users
      BlupGup: het idee dat het voor de planten op een gegeven moment ook op is v.w.b. de bodem
      Terug
      Bovenaan