Oh ik vond het heerlijk. Met 19 graden op de fiets naar het centrum gezoefd. Nergens last van maar ik heb het niet zo gauw koud. Liever dit dan in een jas de deur uit.Avond. Dan ga ik ff klagen. … t is fris. Dus weer tijd voor de lange broek en een wat dikker t-shirt of polo..
Ach, iklag ff te dommelen, dus wat rillerig daardoor. Morgenvroeg wel de lange broek aan, volgens de weerprofeet van npo is het om 6uur amper 7 graden.Oh ik vond het heerlijk. Met 19 graden op de fiets naar het centrum gezoefd. Nergens last van maar ik heb het niet zo gauw koud. Liever dit dan in een jas de deur uit.
Gote kans dat ik straks zelfs zonder jas de honden uitlaat.
Ja zeker lekker lange broek aan, die heb ik ook aan. En 7 graden zonder jas vind ik ook niks hoor.Ach, iklag ff te dommelen, dus wat rillerig daardoor. Morgenvroeg wel de lange broek aan, volgens de weerprofeet van npo is het om 6uur amper 7 graden.
Hoorde op de radio dat als je hem in je broekzak draagt, je lichaamstemperatuur met 0,1 graad toeneemt. No kidding.Oei, tijd dat ik mijn iPhone12 ook maar iets verder van me af moet leggen….?
https://www.want.nl/frankrijk-verbiedt-verkoop-iphone-12-vanwege-straling/
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.