Nou Albert ik denk dat het iets van 0-3 of 0-4 gaat worden. Ik hoor de uitslag morgen wel maar alvast veel kijkplezier.
Nou… k weet niet John. Hoop het wel uiteraard…Nou Albert ik denk dat het iets van 0-3 of 0-4 gaat worden. Ik hoor de uitslag morgen wel maar alvast veel kijkplezier.
Had jij niet in bed moeten liggen? Ik kan er mee leven met die punt. Morgen gaat Feyenooit toch verliezen… 😉Zo lekker puntje gepakt in Amsterdam en dat had ik niet verwacht maar ja de punt telt.
Hmm, je mag op karresporen niet met een dergelijke snelheden rijden....😉Weer de thuisplaat aangetikt. T was lekker rustig op de weg. Dus de cruisecontrol stond mooi op 135 van Groningen tot Hoogeveen.
Op de radio hoor ik elk uur dat het in het zuiden droog blijft. Het miezert anders al de hele middag.Denk goed na over optic white Marcel want ik begin er nooit weer aan. De reefer is daarvan en dat is veel zachter dan het gewone dat de Fusion heeft.
En ja hier regent het alweer.
Rijke mensen die Limburgers .Middag.
Hier een hoop plaatjes websites en youtube video’s gekeken.
Maar ik ben er nu wel uit welk aquarium het gaat worden.
Het voldoet aan de wensen die ik ook bij mijn vorige aquarium had.
Zwarte achterwand. Droogkamer. Bodemdoorvoer. Optic white. En beschikbaar in de juiste kleurstelling.
Zal binnenkort maar eens een nieuw topic maken.
Nou Stefan, ik had het liever niet gedaan. Maar ik heb geen vertrouwen meer in dit aquarium.Rijke mensen die Limburgers .
Eerlijk zullen we alles delen....Op de radio hoor ik elk uur dat het in het zuiden droog blijft. Het miezert anders al de hele middag.
Nou, ik lees niet hier over dode mussen gesproken wordt, Nicole vindt die gereformeerde regen niet zo fijn... Maar daarom; gedeelde smart is halve smart. (Zie ook mijn bericht hierboven.)Ja ze maken je blij met een dode mus Nicole
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.