Moge Marcel.
Een weekje Grunn bij John naar aquariums kijken ???Morgen! Eindelijk een vakantie keuze gemaakt en geboekt 😎
Dan is dat een verstandige keuze want Hulste zou een drama wordenEen weekje Grunn bij John naar aquariums kijken ???
zeker weten want er is hier in Hulste zelf geen enkel hotel .Dan is dat een verstandige keuze want Hulste zou een drama worden
O ik dacht dat jij aan bed en breakfast deed en daarmee adverteerde als eerste klas hotel🤣🤣zeker weten want er is hier in Hulste zelf geen enkel hotel .
En toen wist ik al dat je fout zat .....O ik dacht 🤣🤣
Dat snap ik aan een kant wel maar je moet mij niet met jezelf vergelijken hoor🤣En toen wist ik al dat je fout zat .....
Gelukkig doe ik dat niet integendeel hahahaDat snap ik aan een kant wel maar je moet mij niet met jezelf vergelijken hoor🤣
Klopt!!!Een weekje Grunn bij John naar aquariums kijken ???
Heb ik je wel gezegd dat je ook moet meehelpen met het verversen?Klopt!!!
Als het maar bij verversen ga blijven . John kan ook nog enkele buitenactiviteiten verzinnen , zoals tuinonderhoud of konijnenhok verversen enz enzHeb ik je wel gezegd dat je ook moet meehelpen met het verversen?
Maar ja de prijs is daar dan ook naar hoor
Dat laatste is alleen van toepassing bij Belgische gasten.Als het maar bij verversen ga blijven . John kan ook nog enkele buitenactiviteiten verzinnen , zoals tuinonderhoud of konijnenhok verversen enz enz
Er komen waarschijnlijk niet veel belgische gasten ?Dat laatste is alleen van toepassing bij Belgische gasten.
Nee want die hebben een speciaal bewijs nodig voor de grensovergang hier.Er komen waarschijnlijk niet veel belgische gasten ?
123 dacht het nieHeb ik je wel gezegd dat je ook moet meehelpen met het verversen?
Maar ja de prijs is daar dan ook naar hoor
Nou ja dan hoeft dat dit keer niet en dat laat ik wel door een Belg doen die misschien langskomt🤣🤣123 dacht het nie
Dat zal ten vroegste voor 2036 zijn dan . Ik heb alle papieren voor visum aanvraag ingediend . Zuid - Nederland geen probleem , maar voor Noord-Nederland moet alles nog in steen worden gebeiteld en dan met paard en kar van Zwolle naar Grunn gebracht worden .Nou ja dan hoeft dat dit keer niet en dat laat ik wel door een Belg doen die misschien langskomt🤣🤣
Ik denk eerder dat ze hier zolang bezig zijn om het te vertalen en te begrijpen🤣🤣. Ik hoorde toevallig dat Russisch nog makkelijker moet zijn om te ontcijferenDat zal ten vroegste voor 2036 zijn dan . Ik heb alle papieren voor visum aanvraag ingediend . Zuid - Nederland geen probleem , maar voor Noord-Nederland moet alles nog in steen worden gebeiteld en dan met paard en kar van Zwolle naar Grunn gebracht worden .
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.