It's raining cats and dogs...Heb je je hond nou in hondenweer naar buiten gestuurd?
Hier is het gelukkig zo goed als droogAan het weerfront is niets nieuws te melden. Alles gaat passend in het natte moesson seizoen door. Wat maakt dat ook mijn groet niet anders dan anders is; goedendag allemaal.
Aan zn dialect te horen heb je gelijk ja.Middag Albert en je zwager is een echte Noorderling en die zijn niet bang voor een boompje😉
Haha, vreselijk dat dialect en ik heb 4 jaar op de landbouwschool in Winsum gezeten en verstond er eerst geen klap van. Verstaan doe ik het nu prima maar ik praat het niet en ik heb liever ABN. Maar ja veel boeren hier en vooral de oudere praten gewoon plat.Aan zn dialect te horen heb je gelijk ja.
Ach een kat komt altijd op zijn pootjes terecht.Avond allemaal. Zo net een kattenhuis met krabpaal in elkaar gezet. Ik zei nog dat doen we morgen wel maar ja daar was niet iedereen het mee eens.
Nu maar hopen dat ie niet in elkaar stort als de kat erop springt🤣🤣
Tja dan heb je mijn bouwwerken nog niet gezienAch een kat komt altijd op zijn pootjes terecht.
Je hebt de doos toch wel bewaard voor Mina!?Avond allemaal. Zo net een kattenhuis met krabpaal in elkaar gezet. Ik zei nog dat doen we morgen wel maar ja daar was niet iedereen het mee eens.
Nu maar hopen dat ie niet in elkaar stort als de kat erop springt🤣🤣
Enige waarvoor die franstallige hier goed zijn in Belgie , die zenden nog gratis F1 uit .Mogge. f1 aan de andere kant van de aardbol.
Viaplee komt er hier niet in. Lekker F1tv Pro. Engels commentaar en gaan.Enige waarvoor die franstallige hier goed zijn in Belgie , die zenden nog gratis F1 uit .
Ja, een abo kunnen ze niet betalen….Enige waarvoor die franstallige hier goed zijn in Belgie , die zenden nog gratis F1 uit .
Nou ja het voordeel is dat je eerst op internet de uitslag kan bekijken en als zoals veelal Max weer wint en meer dan 1 minuut voorsprong op nummer 10 heeft dat je net zo goed niet kan kijken en dan kun je dus je tijd beter besteden🤣🤣Die gratits ViaPlay TV is een lachertje met 6uur vertraging uitzenden.
Yep zijn binnen 64 dagen verkiezingen en zopas nieuw wetsvoorstel . Komt erop neer als je 20 jaar gewerkt hebt dat je recht krijgt op minimum pensioen . Iemand die 2 jaar werkt en 18 jaar ziek is geweest krijgt dit dus . Verschil tussen iemand die 42 jaar in fabriek heeft gewerkt en minimum pensioen is kleine 300 € . Zijn er hier dan die lopen rond te bazuinen dat werken loont in Belgie . Ze geven dus nu aan de laagste veel meer want vroeger was het hoeveel je effectief gepresteerd hebt in je leven en op het eind is het nieuwe voorstel 0.5 % goedkoper dan het vorige . Als je met de ene hand gul geeft dan moet je het van ergens anders gaan afromen toch . De rode waalse vrienden kunnen hiermee nu uitpakken naar hun kiesvee .Ja, een abo kunnen ze niet betalen….
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.