O dat heb ik vanmorgen gedaan en net de zeewaterbak ook en daar gelijk wat bodem vervangen. Dat witte grind blijft nooit heel lang mooi wit natuurlijk.
MiddagGoedemiddag, weer eens bijl lezen.
Hobby blijft natuurlijk toch trekken.
Dan wordt het weer tijd voor een bakje😉Goedemiddag, weer eens bijl lezen.
Hobby blijft natuurlijk toch trekken.
Nou nee, ik vind het leuk om mee te leze bij verschillende onderwerpen maar zelf een bakje zie ik (nog) niet zitten.Dan wordt het weer tijd voor een bakje😉
Vraag je mij om 8 weken te komen logeren want ik krijg alles dood in de regel tot een cactus aan toe🤣🤣Ik krijg behoorlijk ruimtegebrek door een uit de hand gelopen oude, maar nieuw opgepakte hobby
Nou, je hoeft niet komen te logeren hoor want veel doet het hartstikke goed hier, maar een cactus krijg ik ook dood. En niet door teveel water maar door te weinig.Vraag je mij om 8 weken te komen logeren want ik krijg alles dood in de regel tot een cactus aan toe🤣🤣
Nou ja er staat hier 1 cactus die het al jaren goed doet en die gaat niet dood. Of die mag mij graag of het is een zeer sterke cactus en ik gok op het tweede.
Tja waarom alles hier doodgaat is mij een raadsel want ik geef ze wel regelmatig water. Zal wel teveel of te weinig zijn.Nou, je hoeft niet komen te logeren hoor want veel doet het hartstikke goed hier, maar een cactus krijg ik ook dood. En niet door teveel water maar door te weinig.
Veul te vroeg of moet je de sprintrace zien vd F1. 🙂Tot morgen allemaal en slaap lekker.
Dat is geen nieuws onder de zon maar regen.Moge Nicole. Het regent hier inmiddels weer.
Ik vind het anders wel verrassend dat het na bijna 6 maanden nog steeds regent.Ik dacht dat ik iets verrassends te melden had
Psssst, breng dat zonnetje nou niet op ideeën. Ondanks dat ík stortbuien en onweer fascinerend vind ben ik onderhand toch wel op uitgekeken. Ik verlang naar mijn lange wandelingen waarbij ik zo’n uur of 4 onderweg ben. Met dit weer niet erg aantrekkelijk.Ach ik denk dat we in ons kikkerlandje al wel wat gewend moeten zijn. Het is nu nog wachten op regen van 1-1 t/m 31-12🤣🤣
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.