Hier is de zon er eindelijk bij na uren regen Lissa.
Ik heb hem naar Alkmaar gestuurd.Gelukkig komt ie hier nu ook door
Avond Albert en ja ik werd net optijd wakker van mn tukkie nadat de visite weg was.Avond John, je leert het al aardig, nog maar ietsje te vroeg,…maar die minuut vergeef ik je.
Heerlijk, mooie omgeving ook. Genieten van je nieuwe fiets.Wordt weer een aangename week qua weer. En lekker 3 dagen werken, nou ja 2,5 dan. En woensdagavond tot vrijdag lekker naar de Veluwe met zn 2. Hotelletje Nunspeet. Fietsen mee en km’s maken over de Veluwe.
De eerste heb ik al gemaakt sinds dinsdag. Al 20 km op de teller. 🙂Wordt 18-19 graden dus prima te doen Albert en dan de eerste kilometers maken op de nieuwe bike.
Maar nou doet ze het weer ik koop eerdaags wel weer zo,n ieuw voor de postMijn tablet was te vol en nou kan ik dit forum nog maar klein bekijken op de smartphone, dus dat doe dan ook niet vaak meer.
Ja 12 uur is middag dus ik vraag me af waarom jij pas om 12.02 hier gaat roeptoeteren🤣Hallo 12 uur is t middag...
Dus midaggggg !!🙂
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.