Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

jessicapilon

Beheerder
Forumleiding
Lid geworden
12 februari 2011
Leeftijd
59
Middag allemaal en weer een nieuw GDT want anders moet Albert me daar weer op wijzen 😉

Goedemiddag. Het zonnetje schijnt heerlijk nog in het mooie Vechtdal. Al lijkt er wat gespetter gestuurd te zijn door ene John uit Groningen ?

Middag Albert en je weet dat ik altijd aan je denk en graag deel 😉

90 pagina's is nog niet zo veel vroeger waren dat er meer had je drie of 4 pagina's per dag .

Die goeie oude tijd :DD :DD
De tijden dat naamgenoot John en Ton nog flink actief waren in het GDT.

Niemand nog iets gehoord van John . Ik ben er nog een paar maal mee naar een beurs gegaan . Laatst dat ik hem gezien heb was op vivarium waar hij iemand van de jonge leden hier een osmosetoetel cadeau deed .

Nee voor mij denk ik 2 jaar geleden toen ik hem sprak maar verder niks.

Die goeie oude tijd :DD :DD
De tijden dat naamgenoot John en Ton nog flink actief waren in het GDT.
90 pagina's is nog niet zo veel vroeger waren dat er meer had je drie of 4 pagina's per dag .
komt doordat er enkele van jullie meer in die …… chat zitten aldoor.

Goedesmiddags.

komt doordat er enkele van jullie meer in die …… chat zitten aldoor.

Goedesmiddags.
Tja dat klopt Albert en dat leest en typt lekker vlot door. Daar wordt in de regel een veelvoud gepost van hier in het GDT.

Tja dat klopt Albert en dat leest en typt lekker vlot door. Daar wordt in de regel een veelvoud gepost van hier in het GDT.
Af en toe spiek ik ja.. maar daar wordt het ook al ‘vergeven’ van gifjes……

gifjes zijn klimaatvriendelijk hoor Albert .

Ach af en toe gaat er een gif tussendoor maar dat is niet schering en inslag.
Zie er 1 vandaag staan.

Albert heeft zijn vrouw ontmoet via de chat snap niet waarom je daar nu zo tegen bent ?

Albert heeft zijn vrouw ontmoet via de chat snap niet waarom je daar nu zo tegen bent ?
Die opmerking kan ik gedeeltelijk met ja beantwoorden, maar het was geen chatbox. En nee, mn vrouw komt niet uit Thailand of een ander Aziatisch land of Polen of Rusland, ofzo. Ze is geënt op Groningse grond.

Die opmerking kan ik gedeeltelijk met ja beantwoorden, maar het was geen chatbox. En nee, mn vrouw komt niet uit Thailand of een ander Aziatisch land of Polen of Rusland, ofzo. Ze is geënt op Groningse grond.
Dan nog het zou geen mens een snars aangaan , maar mijn ding is eerder wat je tegen die chat hebt dat ik niet zo goed begrijpt .

Even een mededeling van huishoudelijke aard.
Momenteel verversen we het GDT om de zoveel tijd maar dat doen we vanaf nu niet meer want met gewone topics doen we dat ook niet. Dus vanaf heden blijft het huidige GDT staan en zo hoeft Albert ook nergens meer op te letten 😉

Avond allemaal en we hebben al 1x kids bij de deur gehad voor Sint Maarten.

Nou ja dan is het anders Thea maar het kan wel als je graag wil teruglezen.

Ingelogd of uitgelogd. Wel of geen lid. Donateur of niet. Het GDT kun je altijd teruglezen.
Altijd leuk om even in te haken op een discussie van afgelopen ochtend.

Maar nu rest slechts mijn avondgroet.

Goedenavond.

Ingelogd of uitgelogd. Wel of geen lid. Donateur of niet. Het GDT kun je altijd teruglezen.
Altijd leuk om even in te haken op een discussie van afgelopen ochtend.
Als je wil inhaken dan moet je ook ingelogd zijn:DD😉

Nou niet veel kids bij de deur gehad en ik gok een stuk of 7.

Goedenavond,
hier niet eens kinderen door de wijk zien trekken. Maar het is de 11de van de 11de en dat is een Limburg de opening van het carnavalsseizoen.

Hier liepen wel wat kids, door de regen, dus aardig rustig.

Zojuist ff de gezondheidsverklaring ingevuld voor het CBR. had bericht in mn berichtenbox ivm verlenging volgend jaar voor mn roze kaartje. Dom gedoe. Makkelijke manier om 45€ te vangen weer.

Nou in totaal 8 kids a;s ik het goed heb.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan