Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Goedenavond :petjeaf:
Goeienavond. We zitten op de seh in Heerlen. Het lijkt of Bas weer een TIA heeft gehad😢Bloed geprikt, ct gemaakt, neuroloog heeft onderzoek gedaan. Nu wachten op de uitslagen.
Heel veel sterkte in, hopelijk valt het mee🙁

Goeienavond. We zitten op de seh in Heerlen. Het lijkt of Bas weer een TIA heeft gehad😢Bloed geprikt, ct gemaakt, neuroloog heeft onderzoek gedaan. Nu wachten op de uitslagen.
Sterkte met alles

Ja, nu kan het nog….SEH in Heerlen.

Sterkte!

spoedig herstel

Vorige week de griepprik gehaald en ik ben me toch verkouden. Tissues vliegen erdoor zo.

Jes haalt hem over een week. Nou beterschap Albert.

Vorige week de griepprik gehaald en ik ben me toch verkouden. Tissues vliegen erdoor zo.
Hier geen prik. Maar dat van de tissues klinkt hier nu ook bekend.

Goedemorgen. Bas moet blijven. Morgen een MRI.
Ze denken inderdaad weer een TIA.
Gelukkig heb ik heel lieve buren die me naar het ziekenhuis willen rijden. Heb zelf geen rijbewijs. Ze maken een heel schema onder elkaar.😍

Laatst bewerkt:
Sterkte Henny en mooi dat je buren je zo willen helpen.

Middag heren en JW zou zagen maar ja wat die doet dat weet ik ook niet 😉

in belgie was het maandag feestdag dus de zaag gaat er pas deze avond in om de werkweek doormidden te zagen .
Met het Reserve-Nederland kunnen we geen rekening houden altijd.

Net als the Germans. Die hebben ook om de haverklap een feestdag. En dan liefst op donderdag zodat ze de vrijdag ook verlof nemen.

Anyway. Ik ga nog ff een paar 100 draagtassen bedrukken. Collega die normaal achter de machine staat is 6wkn afwezig ivm operatie. En de werkgevwr heeft ff rust. Dus Albert aka manusje van alles mag opdraven. Soms is het niet gemakkelijk als je van alles kunt binnen een klein bedrijf.

Je moet je maar dom voordoen Albert want dat scheelt een hoop werk 😉

Je kan bij John in de leer gaan moet zeker en vast lukken dan .....
Ik ben meer van het delegeren Stefan. Dat moet je op de beurs wel hebben opgemerkt destijds.
Aan de andere kant was jij erg goed in het negeren hiervan en moest ik alsnog alles zelf doen :DD :pp

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan