Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Mogguh. Zit in het ziekenhuis voor een fundusfoto (oogfoto). Dit moet elke 2 jaar voor de diabetescontrole.

Moguh John :petjeaf:
Het blinkt en glimt weer mooi in dit nieuwe topic:DD
goedemiddag ,

Geniet ervan Jantje want deze wordt niet meer vernieuwd nieuw huishoudelijk reglement . Binnen paar weken is de blink en glimp eraf .

Middag, straks ff naar de opticiën voor mn nieuwe glaswerk voor mn ogen. De ega de deur uit naar Gouda om een scholing te geven, ook wel klinische les genoemd.

Middag binnenkomers. Hier even de muur bijgesausd waar de zeewaterbak stond. Snap alleen niet waarom ik ook zo erg onder de verf zit want de opdracht was om de muur te doen:juggle:

Ik gebruik een staalwolsponsje daarvoor :DD

goedemiddag onliners,

John, misschien kent niet iedereen Mr.bean maar volgens mij heb jij de truc overgenomen van hem door een stuk vuurwerk in de verfpot te laten ontploffen.

goedemiddag onliners,

John, misschien kent niet iedereen Mr.bean maar volgens mij heb jij de truc overgenomen van hem door een stuk vuurwerk in de verfpot te laten ontploffen.
Middag Bert maar begrijp ik nou dat het vuurwerk niet in de pot verf had gemoeten dan? Ik dacht dat scheelt een hoop tijd :DD :DD

• Leuk
Waarderingen: frog
Dat scheelt het ook, maar pas ook maar op met een decoupeerzaag😆

Goeienavond. We zitten op de seh in Heerlen. Het lijkt of Bas weer een TIA heeft gehad😢Bloed geprikt, ct gemaakt, neuroloog heeft onderzoek gedaan. Nu wachten op de uitslagen.

Goeienavond. We zitten op de seh in Heerlen. Het lijkt of Bas weer een TIA heeft gehad😢Bloed geprikt, ct gemaakt, neuroloog heeft onderzoek gedaan. Nu wachten op de uitslagen.
Sterkte daar.

Sterkte!

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan