Moge allemaal.
goedemiddag ,Moguh John
Het blinkt en glimt weer mooi in dit nieuwe topic
Hier maar even mee douchen vanavondMiddag binnenkomers. Hier even de muur bijgesausd waar de zeewaterbak stond. Snap alleen niet waarom ik ook zo erg onder de verf zit want de opdracht was om de muur te doen
Middag Bert maar begrijp ik nou dat het vuurwerk niet in de pot verf had gemoeten dan? Ik dacht dat scheelt een hoop tijdgoedemiddag onliners,
John, misschien kent niet iedereen Mr.bean maar volgens mij heb jij de truc overgenomen van hem door een stuk vuurwerk in de verfpot te laten ontploffen.
Dat soort apparaten kom ik niet aan en dat delegeer ik dan weerDat scheelt het ook, maar pas ook maar op met een decoupeerzaag😆
Sterkte daar.Goeienavond. We zitten op de seh in Heerlen. Het lijkt of Bas weer een TIA heeft gehad😢Bloed geprikt, ct gemaakt, neuroloog heeft onderzoek gedaan. Nu wachten op de uitslagen.
Sterkte!Goeienavond. We zitten op de seh in Heerlen. Het lijkt of Bas weer een TIA heeft gehad😢Bloed geprikt, ct gemaakt, neuroloog heeft onderzoek gedaan. Nu wachten op de uitslagen.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.