Moge binnenkomers.
Fijne tweede verjaardag! (Als ik dat zo mag noemen) 5 jaar alweer, wat gaat de tijd snel.mogge op deze, voor mij, bijzondere dag. Lekker aan t werk tot half 3. En loop op mn werk dagelijks langs de plek waar mn hart stil ging staan. Meeste dagen zonder extra gevoel. Maar vandaag net wat anders na exact 5 jaar.
Dank je. Zo mag je het noemen. Ik noem het sinds die dag ‘Leven 2.0’.Morge.
Fijne tweede verjaardag! (Als ik dat zo mag noemen) 5 jaar alweer, wat gaat de tijd snel.
((((Albert))))mogge op deze, voor mij, bijzondere dag. Lekker aan t werk tot half 3. En loop op mn werk dagelijks langs de plek waar mn hart stil ging staan. Meeste dagen zonder extra gevoel. Maar vandaag net wat anders na exact 5 jaar.
Fout.. we sluiten 2 weken.Middag allemaal. Dat wil dus zeggen dat het nog 6 weken duurt voordat je weer kan beginnen in het nieuwe jaar 😉
En je zal het ook eens positief benaderen jij….. jij…..Middag allemaal. Dat wil dus zeggen dat het nog 6 weken duurt voordat je weer kan beginnen in het nieuwe jaar 😉
Haha, dat heb ik van JW geleerd hoor 😉En je zal het ook eens positief benaderen jij….. jij…..
Er zullen ook vast mensen zijn die een posting als hinderlijk ervaren. Misschien moeten we met z'n allen eens druk gaan maken om belangrijker zaken als een gif. Zomaar een gedachte hoor, niet iets om je druk over te maken.Hier is dan weer een nieuw GDT. Het is niet toegestaan om in dit topic een gif te posten omdat dit als hinderlijk kan worden ervaren.
Veel plezier met het GDT.
Via de link kun je het oude GDT nog teruglezen:
https://aquaforum.nl/threads/goeden-dag-topic.183188/
Hier is een apart topic voor het posten van een gif:
https://aquaforum.nl/threads/the-gif-game.176013/page-178#post-2529032
Tja Ben een gif stoort mij ook niet maar enkele leden die veel het GDT bezoeken hebben daar dus wel moeite mee en vandaar dat we dit besluit al enige tijd geleden hebben genomen.Er zullen ook vast mensen zijn die een posting als hinderlijk ervaren. Misschien moeten we met z'n allen eens druk gaan maken om belangrijker zaken als een gif. Zomaar een gedachte hoor, niet iets om je druk over te maken.
Goedemiddag.Hallo brave borsten en borstinnen. bloemrijk
Ik wens jullie een heel fijn moment samen.Eind vd middag lekker uit eten met ons 3en tgv het gebeuren van enkele jaren terug. Even het leven vieren met een heerlijk etentje
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.