Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Moge binnenkomers.

Morge.

mogge op deze, voor mij, bijzondere dag. Lekker aan t werk tot half 3. En loop op mn werk dagelijks langs de plek waar mn hart stil ging staan. Meeste dagen zonder extra gevoel. Maar vandaag net wat anders na exact 5 jaar.
Fijne tweede verjaardag! (Als ik dat zo mag noemen) 5 jaar alweer, wat gaat de tijd snel.

mogge op deze, voor mij, bijzondere dag. Lekker aan t werk tot half 3. En loop op mn werk dagelijks langs de plek waar mn hart stil ging staan. Meeste dagen zonder extra gevoel. Maar vandaag net wat anders na exact 5 jaar.
((((Albert))))

Nou grijs dagje maar droog en niet koud.

Avond ladies en piepels.

Middag, het is weekend! En nog 4 weken werken tot de bedrijfssluiting ivm Kerst.

Middag allemaal. Dat wil dus zeggen dat het nog 6 weken duurt voordat je weer kan beginnen in het nieuwe jaar :DD 😉

En je zal het ook eens positief benaderen jij….. jij….. :sorry:
Haha, dat heb ik van JW geleerd hoor :DD 😉
Maar het is inderdaad positief want begin 2025 ben je weer dichterbij de zomervakantie:pp

Hier is dan weer een nieuw GDT. Het is niet toegestaan om in dit topic een gif te posten omdat dit als hinderlijk kan worden ervaren.
Veel plezier met het GDT.

Via de link kun je het oude GDT nog teruglezen:

https://aquaforum.nl/threads/goeden-dag-topic.183188/

Hier is een apart topic voor het posten van een gif:

https://aquaforum.nl/threads/the-gif-game.176013/page-178#post-2529032
Er zullen ook vast mensen zijn die een posting als hinderlijk ervaren. Misschien moeten we met z'n allen eens druk gaan maken om belangrijker zaken als een gif. Zomaar een gedachte hoor, niet iets om je druk over te maken. :engel:

Hallo brave borsten en borstinnen. Moge uw dag omrand zijn met bloemrijke gedachten.... Wat me dan weer doet denken aan de flowerpower. De tijd dat wazige lieden de kracht van bloemen ervoeren. Wazig? Nou ja, soms wel eens maar dat beviel aanzienlijk beter als sommige etters vandaag de dag. Dus hou ik het toch maar lekker bij de eerste delen van mijn groet!

Er zullen ook vast mensen zijn die een posting als hinderlijk ervaren. Misschien moeten we met z'n allen eens druk gaan maken om belangrijker zaken als een gif. Zomaar een gedachte hoor, niet iets om je druk over te maken. :engel:
Tja Ben een gif stoort mij ook niet maar enkele leden die veel het GDT bezoeken hebben daar dus wel moeite mee en vandaar dat we dit besluit al enige tijd geleden hebben genomen.

Middag allemaal overigens😀

Hallo brave borsten en borstinnen. bloemrijk
Goedemiddag.

Over bloemrijk gesproken. Bloem staat hier, met gist en water te rijzen in een kom. Ik ga een poging doen om een brood te bakken in de oven.

Eind vd middag lekker uit eten met ons 3en tgv het gebeuren van enkele jaren terug. Even het leven vieren met een heerlijk etentje

Laatst bewerkt:
Eigenlijk wel heel erg triest. Was vanmiddag in de blokker, maar heb het nooit eerder zo druk gezien. Al het action volk kwam koopjes jagen.
Er is opheffings uitverkoop.

Ik heb mijn gebruikelijke spullen gekocht, want zou niet weten waar je het straks moet kopen….echt jammer.

Middag Nicole en Marcel.

De 15e gaat die vallen!!!

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan