Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

De 15e gaat die vallen!!!
Niet hier want ik geef geen geld uit aan loten. De kans op een aardige prijs is klein en per saldo kost het je geld als je ergens in meespeelt maar ja met de reclame proberen ze je zo gek te krijgen.

Niet hier want ik geef geen geld uit aan loten. De kans op een aardige prijs is klein en per saldo kost het je geld als je ergens in meespeelt maar ja met de reclame proberen ze je zo gek te krijgen.
John volgt het nieuws niet denk ik. Volgens mij doelt @biljoenblik op het kabinet.

Eigenlijk wel heel erg triest. Was vanmiddag in de blokker, maar heb het nooit eerder zo druk gezien. Al het action volk kwam koopjes jagen.
Er is opheffings uitverkoop.

Ik heb mijn gebruikelijke spullen gekocht, want zou niet weten waar je het straks moet kopen….echt jammer.
Ik kan het het Actionvolk niet kwalijk nemen. Ik ken de huidige prijzen bij Blokker niet, maar ze zullen wellicht meer marktconform zijn, anders had het Actionvolk, vind ik trouwens een onsympatieke benaming, wel eerder en vaker geshopt bij Blokker.
Begrijp me niet verkeerd. Ik zal Blokker ook missen. Ik liep er met regelmaat binnen, ook omdat het naast de AH ligt in het centrum. Maar kocht er weinig. Aardig om te weten, bij de Action kom ik misschien 2-3 keer per jaar max.

John volgt het nieuws niet denk ik. Volgens mij doelt @biljoenblik op het kabinet.
O dat heb ik uren geleden al gelezen hoor maar die kreet is ook van de postcodeloterij ofzo. Er is nog geen kabinetscrisis maar wel een crisissfeer. Maar ja PVV en de BB zullen er alles aan doen om de boel weer in het gareel te krijgen.

Nou ik kan Blokker prima missen want ik kom er eigenlijk nooit. Ouderwets vindt ik en vaak niet echt goedkoop op een aanbieding na dan. Ik kom liever bij de Action en die zit ook in elke wijk zo n beetje.
De Blokker hier is ook nogeens vrij klein dus lang niet alles hebben ze maar ja het is erg vervelend voor het personeel en dat gun je niemand.
Vroeger kwam ik er elke week met mn oma en toen al was ik blij als we weer naar buiten liepen :DD :DD

Hier in Hardenberg blijft de winkel wel open, al zal het wel een andere naam krijgen waarschijnlijk.

Deel van de pagina op FB van de winkel.
Blokker Hardenberg blijft open!
Al bijna 42 jaar zijn wij als ondernemer gevestigd in Hardenberg met onze huishoud- en speelgoedwinkel. Onze winkel is een franchise filiaal, dat betekent dat wij een zelfstandige onderneming zijn onder de vlag van Blokker.

Hier in Hardenberg blijft de winkel wel open, al zal het wel een andere naam krijgen waarschijnlijk.

Al bijna 42 jaar zijn wij als ondernemer gevestigd in Hardenberg met onze huishoud- en speelgoedwinkel. Onze winkel is een franchise filiaal, dat betekent dat wij een zelfstandige onderneming zijn onder de vlag van Blokker.
Ik denk ook dat ze in een dorp soms een betere overlevingskans hebben want niet overal is een Action of andere prijsstunter te vinden. Zijn al genoeg liefhebbers die azen op de panden.
Lees net dat de belasting de grootste schuleiser is met 30 miljoen maar ja van de belastingdienst moet je het vaak niet hebben als ondernemer.

Ik denk ook dat ze in een dorp soms een betere overlevingskans hebben want niet overal is een Action of andere prijsstunter te vinden. Zijn al genoeg liefhebbers die azen op de panden.
Lees net dat de belasting de grootste schuleiser is met 30 miljoen maar ja van de belastingdienst moet je het vaak niet hebben als ondernemer.
Hardenberg een dorp? hoHo…..
.In 1362 kreeg Hardenberg stadsrechten van de bisschop. Dat betekende dat bazen van Hardenberg zelf regels mochten maken, dat er markten gehouden mochten worden en dat de stad zelf ongehoorzame burgers mocht bestraffen. In ruil daarvoor moest de stad jaarlijks geld aan de bisschop betalen.

Ik kan het het Actionvolk niet kwalijk nemen. Ik ken de huidige prijzen bij Blokker niet, maar ze zullen wellicht meer marktconform zijn, anders had het Actionvolk, vind ik trouwens een onsympatieke benaming, wel eerder en vaker geshopt bij Blokker.
Begrijp me niet verkeerd. Ik zal Blokker ook missen. Ik liep er met regelmaat binnen, ook omdat het naast de AH ligt in het centrum. Maar kocht er weinig. Aardig om te weten, bij de Action kom ik misschien 2-3 keer per jaar max.
Ik zeg niet dat het met alles zo is, maar over het algemeen koop je bij de action wegwerp spul wat niet lang mee gaat.
En daarom is het daar ook zo goedkoop.
Ik zou willen dat mensen eens wat meer duurzaam zouden kopen, iets wat degelijker is en ook langer mee gaat.

Eigenlijk wel heel erg triest. Was vanmiddag in de blokker, maar heb het nooit eerder zo druk gezien. Al het action volk kwam koopjes jagen.
Er is opheffings uitverkoop.

Ik heb mijn gebruikelijke spullen gekocht, want zou niet weten waar je het straks moet kopen….echt jammer.

Blokkervolk, euhh..., net zo'n vreemde en niet leuke benaming die we maar snel moeten vergeten, ik hoor bij het Actionvolk. Ik heb geen reden om mijn inkopen duurder dan noodzakelijk te doen.

Ik denk ook dat het beter is om als zelfstandige door te gaan.
In mijn vorige dorp heb ik ook gesproken met de eigenaar van zo'n blokker. VAnuit het hoofdkantoor moest hij spullen in de winkel zetten, waarvan hij wist dat er geen vraag naar is.
Een zelfstandige kan zijn assortiment aanpassen aan de vraag.

En ik denk dat blokker failliet gemaakt is. Voor die investerings maatschappij is de winst te weinig, dus rendement te laag. Dan laat je de boel gewoon failliet gaan.

Hardenberg een dorp? hoHo…..
.In 1362 kreeg Hardenberg stadsrechten van de bisschop. Dat betekende dat bazen van Hardenberg zelf regels mochten maken, dat er markten gehouden mochten worden en dat de stad zelf ongehoorzame burgers mocht bestraffen. In ruil daarvoor moest de stad jaarlijks geld aan de bisschop betalen.
Haha, ja dat had je ooit al verteld maar ik doelde na jou post meer op dorpen in het algemeen. Een blokker zit er soms van oudsher maar ja voor een Action is er niet genoeg omzet te vinden.

Ik moet zeggen dat ik weinig wegwerpartikelen koop bij de Action maar veel is er goedkoop zoals hondensnacks en snoep. Op producten van bv Milka heb je best voordeel en dat is met veel producten daar.
Ook zaken als usb kabels en dat soort zaken zijn er lager in prijs. Een koffiezetter zou ik er niet snel kopen want dat is vaak merkloos en erg goedkoop maar er is heel veel waar je geld mee kan besparen.

Ik zeg niet dat het met alles zo is, maar over het algemeen koop je bij de action wegwerp spul wat niet lang mee gaat.
En daarom is het daar ook zo goedkoop.
Ik zou willen dat mensen eens wat meer duurzaam zouden kopen, iets wat degelijker is en ook langer mee gaat.
Hier kan ik me wel in vinden hoor, deels. Wat Wat John zei. Je kunt er spullen erg goedkoop vinden. Neem iets stoms als elastiekjes. Hmmmm misschien toch maar eens vaker naar Action 😆.
Ik zie mezelf daar inderdaad nog geen koffiezetter oid kopen.

Hier kan ik me wel in vinden hoor, deels. Wat Wat John zei. Je kunt er spullen erg goedkoop vinden. Neem iets stoms als elastiekjes. Hmmmm misschien toch maar eens vaker naar Action 😆.
Ik zie mezelf daar inderdaad nog geen koffiezetter oid kopen.
Ik kom er dus wekelijks voor de hondensnacks en poezenvoer. Zakjes voor de poes zijn daar veel goedkoper dan bij AH. Ook merksnoep scheelt behoorlijk bij de Action. Als ik naar Frits ga dan kom ik erlangs dus ja dat voordeel pak ik dan wel mee.

Moi, weer terug van het etentje. Was weer goed te doen.op naar devolgende. Dat wordt dan volgende week zaterdagavond.

Als het maar gezellig is Albert.

Goede morgen.
Lets go Mike 💪
IMG_4899.jpeg

Goede morgen.
Lets go Mike 💪
Goede zaterdagmorgen!

Die ‘wedstrijd’ was alleen maar show en voor het grote geld. De influencer verdient met een kwartiertje het drievoudige van Myke Tyson, ik zag net op X dat de stoelen aan de ring $2miljoen kosten. Kan ik wel wat anders mee bedenken. Heb net ff de laatste minuten terug gekeken op NetNix. Allemaal show, en Jutta liep er met een nogal bloot pakje ook haar moments te pakken,.

Moge Albert en Jutta zag allemaal dollartekens :DD :DD
Om dat te verdienen moet ze heel wat rondjes schaatsen denk ik.

Zo, de wasmachine doet zn werk. Om 9u eerst de garage bellen voor een afspraak. Gister melding dat de olie ververst moet worden. Mag ook wel na ca 15000km. En dan maar even naar Zwolle om wat voer voor mn kikkertjes te halen, fruitvliegjes wel te verstaan.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan