Niet hier want ik geef geen geld uit aan loten. De kans op een aardige prijs is klein en per saldo kost het je geld als je ergens in meespeelt maar ja met de reclame proberen ze je zo gek te krijgen.De 15e gaat die vallen!!!
Niet hier want ik geef geen geld uit aan loten. De kans op een aardige prijs is klein en per saldo kost het je geld als je ergens in meespeelt maar ja met de reclame proberen ze je zo gek te krijgen.De 15e gaat die vallen!!!
John volgt het nieuws niet denk ik. Volgens mij doelt @biljoenblik op het kabinet.Niet hier want ik geef geen geld uit aan loten. De kans op een aardige prijs is klein en per saldo kost het je geld als je ergens in meespeelt maar ja met de reclame proberen ze je zo gek te krijgen.
Ik kan het het Actionvolk niet kwalijk nemen. Ik ken de huidige prijzen bij Blokker niet, maar ze zullen wellicht meer marktconform zijn, anders had het Actionvolk, vind ik trouwens een onsympatieke benaming, wel eerder en vaker geshopt bij Blokker.Eigenlijk wel heel erg triest. Was vanmiddag in de blokker, maar heb het nooit eerder zo druk gezien. Al het action volk kwam koopjes jagen.
Er is opheffings uitverkoop.
Ik heb mijn gebruikelijke spullen gekocht, want zou niet weten waar je het straks moet kopen….echt jammer.
Zo had ik hem nog niet bekeken. Scherp!John volgt het nieuws niet denk ik. Volgens mij doelt @biljoenblik op het kabinet.
O dat heb ik uren geleden al gelezen hoor maar die kreet is ook van de postcodeloterij ofzo. Er is nog geen kabinetscrisis maar wel een crisissfeer. Maar ja PVV en de BB zullen er alles aan doen om de boel weer in het gareel te krijgen.John volgt het nieuws niet denk ik. Volgens mij doelt @biljoenblik op het kabinet.
Fijn Henny. Niks beter dan thuis zijn.Goeiesmiddags. Bas zit weer naast me op de bank, hij mocht gelukkig weet mee naar huis. 😍
Ik denk ook dat ze in een dorp soms een betere overlevingskans hebben want niet overal is een Action of andere prijsstunter te vinden. Zijn al genoeg liefhebbers die azen op de panden.Hier in Hardenberg blijft de winkel wel open, al zal het wel een andere naam krijgen waarschijnlijk.
Deel van de pagina op FB van de winkel.
Blokker Hardenberg blijft open!
Al bijna 42 jaar zijn wij als ondernemer gevestigd in Hardenberg met onze huishoud- en speelgoedwinkel. Onze winkel is een franchise filiaal, dat betekent dat wij een zelfstandige onderneming zijn onder de vlag van Blokker.
Hardenberg een dorp? hoHo…..Ik denk ook dat ze in een dorp soms een betere overlevingskans hebben want niet overal is een Action of andere prijsstunter te vinden. Zijn al genoeg liefhebbers die azen op de panden.
Lees net dat de belasting de grootste schuleiser is met 30 miljoen maar ja van de belastingdienst moet je het vaak niet hebben als ondernemer.
Ik zeg niet dat het met alles zo is, maar over het algemeen koop je bij de action wegwerp spul wat niet lang mee gaat.Ik kan het het Actionvolk niet kwalijk nemen. Ik ken de huidige prijzen bij Blokker niet, maar ze zullen wellicht meer marktconform zijn, anders had het Actionvolk, vind ik trouwens een onsympatieke benaming, wel eerder en vaker geshopt bij Blokker.
Begrijp me niet verkeerd. Ik zal Blokker ook missen. Ik liep er met regelmaat binnen, ook omdat het naast de AH ligt in het centrum. Maar kocht er weinig. Aardig om te weten, bij de Action kom ik misschien 2-3 keer per jaar max.
Eigenlijk wel heel erg triest. Was vanmiddag in de blokker, maar heb het nooit eerder zo druk gezien. Al het action volk kwam koopjes jagen.
Er is opheffings uitverkoop.
Ik heb mijn gebruikelijke spullen gekocht, want zou niet weten waar je het straks moet kopen….echt jammer.
Blokkervolk, euhh..., net zo'n vreemde en niet leuke benaming die we maar snel moeten vergeten, ik hoor bij het Actionvolk. Ik heb geen reden om mijn inkopen duurder dan noodzakelijk te doen.Ik kan het het Actionvolk niet kwalijk nemen. Ik ken de huidige prijzen bij Blokker niet, maar ze zullen wellicht meer marktconform zijn, anders had het Actionvolk, vind ik trouwens een onsympatieke benaming, wel eerder en vaker geshopt bij Blokker.
Begrijp me niet verkeerd. Ik zal Blokker ook missen. Ik liep er met regelmaat binnen, ook omdat het naast de AH ligt in het centrum. Maar kocht er weinig. Aardig om te weten, bij de Action kom ik misschien 2-3 keer per jaar max.
Ik denk ook dat het beter is om als zelfstandige door te gaan.Hier in Hardenberg blijft de winkel wel open, al zal het wel een andere naam krijgen waarschijnlijk.
Deel van de pagina op FB van de winkel.
Blokker Hardenberg blijft open!
Al bijna 42 jaar zijn wij als ondernemer gevestigd in Hardenberg met onze huishoud- en speelgoedwinkel. Onze winkel is een franchise filiaal, dat betekent dat wij een zelfstandige onderneming zijn onder de vlag van Blokker.
Haha, ja dat had je ooit al verteld maar ik doelde na jou post meer op dorpen in het algemeen. Een blokker zit er soms van oudsher maar ja voor een Action is er niet genoeg omzet te vinden.Hardenberg een dorp? hoHo…..
.In 1362 kreeg Hardenberg stadsrechten van de bisschop. Dat betekende dat bazen van Hardenberg zelf regels mochten maken, dat er markten gehouden mochten worden en dat de stad zelf ongehoorzame burgers mocht bestraffen. In ruil daarvoor moest de stad jaarlijks geld aan de bisschop betalen.
Hier kan ik me wel in vinden hoor, deels. Wat Wat John zei. Je kunt er spullen erg goedkoop vinden. Neem iets stoms als elastiekjes. Hmmmm misschien toch maar eens vaker naar Action 😆.Ik zeg niet dat het met alles zo is, maar over het algemeen koop je bij de action wegwerp spul wat niet lang mee gaat.
En daarom is het daar ook zo goedkoop.
Ik zou willen dat mensen eens wat meer duurzaam zouden kopen, iets wat degelijker is en ook langer mee gaat.
Ik kom er dus wekelijks voor de hondensnacks en poezenvoer. Zakjes voor de poes zijn daar veel goedkoper dan bij AH. Ook merksnoep scheelt behoorlijk bij de Action. Als ik naar Frits ga dan kom ik erlangs dus ja dat voordeel pak ik dan wel mee.Hier kan ik me wel in vinden hoor, deels. Wat Wat John zei. Je kunt er spullen erg goedkoop vinden. Neem iets stoms als elastiekjes. Hmmmm misschien toch maar eens vaker naar Action 😆.
Ik zie mezelf daar inderdaad nog geen koffiezetter oid kopen.
Goede zaterdagmorgen!Goede morgen.
Lets go Mike 💪
Je glazen bol kun je wel bij de straat zetten😉De 15e gaat die vallen!!!
Zekers.Alles goed met Albert 2.0 ?
Ach ja, je moet hoop houden zeggen ze….Je glazen bol kun je wel bij de straat zetten😉
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.