Geen idee, maar hier pas na 5 decemberStaat die kerstboom daar al? Of net te vroeg?
Geen idee, maar hier pas na 5 decemberStaat die kerstboom daar al? Of net te vroeg?
7 December pas lees ik.Geen idee, maar hier pas na 5 december
Heb jij het lekker rustig tot het einde van het jaar.Goedemorgen. Laatste MotoGP van het jaar.
Hier regent het al.Moge Marcel. De zon schijnt hier nog even maar de middag ziet er minder goed uit.
Nou ja, elastiekjes. Een elastiekje in je haar zodat het niet altijd voor je ogen hangt wanneer je aan het werkt bent. Maar, over kwaliteit gesproken, bij mij "werkt" dat niet. Maar daar over nadenkend, dat kán natuurlijk ook aan mijn fraaie witte haar("dos") liggen...Hier kan ik me wel in vinden hoor, deels. Wat Wat John zei. Je kunt er spullen erg goedkoop vinden. Neem iets stoms als elastiekjes. Hmmmm misschien toch maar eens vaker naar Action 😆.
Ik zie mezelf daar inderdaad nog geen koffiezetter oid kopen.
Neem je dieren mee in je boot? Geen flauwe kul je bent een zekere heer bekend uit een dik boek niet. Gewoon thuis blijven bij Jessica! 🙂😉Moge Stefan en ja vanaf 12 uur verwachten ze hier ook regen en genoeg net als de rest van de week. Ik ga mn roeiboot vast opblazen.
Daar zou die Bisschop, wanneer hij nog geleefd zou hebben, vast spijt van gekregen. Want z'n katholieke volgers zijn denkelijk niet meer in de meerderheid in de "stad"?Hardenberg een dorp? hoHo…..
.In 1362 kreeg Hardenberg stadsrechten van de bisschop. Dat betekende dat bazen van Hardenberg zelf regels mochten maken, dat er markten gehouden mochten worden en dat de stad zelf ongehoorzame burgers mocht bestraffen. In ruil daarvoor moest de stad jaarlijks geld aan de bisschop betalen.
Wij hebben een zich partij noemde groep aan de rechterkant met maar één lid. Die dus ook alleen "stemrecht" heeft binnen de groep. En daar is hij altijd unaniem in... PVV...Hier heb je net zo met Vlaams belang hoor . Een kopman die het goed kan uitleggen , maar er achter weinig hersenen te bespeuren . Politiek systeem is iets anders dan bij jullie maar bon In vlaanderen kan je stemmen op vlaamse parijten en in wallonie op waalse . De hoofdpunten van programma vlaams belang federaal was . We willen onafhankelijkheid en de vlaamse geldstroom naar Wallonie moet stoppen . Dan zeggen diezelfde klojo's niemand wil met ons regeren . Denk niet dat je 1 waalse partij ga vinden die met hen een regering wil vormen als dat je hoofdpunten zijn . daar heb je zelf geen cordon nodig ( lees uitsluiting deelname regering ) en dan heb je 20 % vlamingen die ervoor stemmen en roepen onze stem wordt genegeerd en wij worden uitgesloten . tja ...... Maar het erge is bij jullie zijn dergelijke klojo's aan de macht .
Onze kleindochter was daar met haar dansgroep. Met mooie dans demonstraties.Een goedemiddag, ritje Zwolle gehad. Daarna de was opgehangen en zojuist een paar boterhammen weggewerkt. En wat zullen we nu eens gaan doen.
Waar we dan weer uit leren; hou poezen en ballen uit elkaar!!Nou wij kopen vaak zo n klein boompje met lampjes bij AH want als we een grote met ballen erin kopen/nemen dan kan de poes daar niet vanaf blijven.
anders komen daar komen soms kindjes van .Waar we dan weer uit leren; hou poezen en ballen uit elkaar!!
Dat ik dat nu aan een Belg moet uitleggen, juist niet! Zolang je ze uit elkaar houdt!! 🙂🙂😉daar komen soms kindjes van .
aangepast 😀Dat ik dat nu aan een Belg moet uitleggen, juist niet! Zolang je ze uit elkaar houdt!! 🙂🙂😉
Je bedoelt vast dat zilveren glitter? Dat zijn de sporen die je in je leven verdiend hebt.Nou ja, elastiekjes. Een elastiekje in je haar zodat het niet altijd voor je ogen hangt wanneer je aan het werkt bent. Maar, over kwaliteit gesproken, bij mij "werkt" dat niet. Maar daar over nadenkend, dat kán natuurlijk ook aan mijn fraaie witte haar("dos") liggen...
Nou glitter... Het is zelfs geen grijs, het is wit. Niet erg trouwens het zit op mijn hoofd, alleen anderen zien dat. 🙂 🙂 🙂Je bedoelt vast dat zilveren glitter? Dat zijn de sporen die je in je leven verdiend hebt.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.