Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Nou wij kopen vaak zo n klein boompje met lampjes bij AH want als we een grote met ballen erin kopen/nemen dan kan de poes daar niet vanaf blijven.

Goedemorgen. Laatste MotoGP van het jaar.

Moge Marcel. De zon schijnt hier nog even maar de middag ziet er minder goed uit.

Hier geen regen en ook geen zon

Moge Stefan en ja vanaf 12 uur verwachten ze hier ook regen en genoeg net als de rest van de week. Ik ga mn roeiboot vast opblazen.

Hier kan ik me wel in vinden hoor, deels. Wat Wat John zei. Je kunt er spullen erg goedkoop vinden. Neem iets stoms als elastiekjes. Hmmmm misschien toch maar eens vaker naar Action 😆.
Ik zie mezelf daar inderdaad nog geen koffiezetter oid kopen.
Nou ja, elastiekjes. Een elastiekje in je haar zodat het niet altijd voor je ogen hangt wanneer je aan het werkt bent. Maar, over kwaliteit gesproken, bij mij "werkt" dat niet. Maar daar over nadenkend, dat kán natuurlijk ook aan mijn fraaie witte haar("dos") liggen... :engel:

Moge Stefan en ja vanaf 12 uur verwachten ze hier ook regen en genoeg net als de rest van de week. Ik ga mn roeiboot vast opblazen.
Neem je dieren mee in je boot? Geen flauwe kul je bent een zekere heer bekend uit een dik boek niet. Gewoon thuis blijven bij Jessica! 🙂😉

Hardenberg een dorp? hoHo…..
.In 1362 kreeg Hardenberg stadsrechten van de bisschop. Dat betekende dat bazen van Hardenberg zelf regels mochten maken, dat er markten gehouden mochten worden en dat de stad zelf ongehoorzame burgers mocht bestraffen. In ruil daarvoor moest de stad jaarlijks geld aan de bisschop betalen.
Daar zou die Bisschop, wanneer hij nog geleefd zou hebben, vast spijt van gekregen. Want z'n katholieke volgers zijn denkelijk niet meer in de meerderheid in de "stad"?

Hier heb je net zo met Vlaams belang hoor . Een kopman die het goed kan uitleggen , maar er achter weinig hersenen te bespeuren . Politiek systeem is iets anders dan bij jullie maar bon In vlaanderen kan je stemmen op vlaamse parijten en in wallonie op waalse . De hoofdpunten van programma vlaams belang federaal was . We willen onafhankelijkheid en de vlaamse geldstroom naar Wallonie moet stoppen . Dan zeggen diezelfde klojo's niemand wil met ons regeren . Denk niet dat je 1 waalse partij ga vinden die met hen een regering wil vormen als dat je hoofdpunten zijn . daar heb je zelf geen cordon nodig ( lees uitsluiting deelname regering ) en dan heb je 20 % vlamingen die ervoor stemmen en roepen onze stem wordt genegeerd en wij worden uitgesloten . tja ...... Maar het erge is bij jullie zijn dergelijke klojo's aan de macht .
Wij hebben een zich partij noemde groep aan de rechterkant met maar één lid. Die dus ook alleen "stemrecht" heeft binnen de groep. En daar is hij altijd unaniem in... PVV...

Zoveel te vertellen... Vergeet ik het belangrijkste! Geliefde mede leden! Maak er een mooie dag van. Goedemorgen dus allemaal!

Nou ja, elastiekjes. Een elastiekje in je haar zodat het niet altijd voor je ogen hangt wanneer je aan het werkt bent. Maar, over kwaliteit gesproken, bij mij "werkt" dat niet. Maar daar over nadenkend, dat kán natuurlijk ook aan mijn fraaie witte haar("dos") liggen... :engel:
Je bedoelt vast dat zilveren glitter? Dat zijn de sporen die je in je leven verdiend hebt.

Goede middag, fijne zondag allemaal !

Ik heb er een hekel aan als mensen hun belofte niet nakomen maar gelukkig doen ze dat bij Weerplaza wel want het regent hier zoals beloofd al vanaf 12 uur :DD :DD

Hier is de zon er doorgekomen

Hier komt er alleen regen door.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan