omdat het hotel daar aanwezig wasvakantie? Hoe kom je bij Westerbork?
En dat is idd het enige hotel in Drenthe, dus snap het helemaalomdat het hotel daar aanwezig was
was het enige hotel waardoor ze mijn visum hebben goedgekeurdEn dat is idd het enige hotel in Drenthe, dus snap het helemaal
En omdat jullie de enigste gasten zijn 😉was het enige hotel waardoor ze mijn visum hebben goedgekeurd
Hoop niet dat je dit grappig bedoeld. Vanuit heel Nederland werden mensen naar Westerbork gebracht om vanuit daar naar verschillende concentratiekampen te worden gedeporteerd.Dacht dat er vanuit dat dorp heel wat mensen zijn getransporteerd in de jaren 1940 en erna
Neen hoor maar ga wel die plaats gaan bezoeken . Sommige dingen uit de geschiedenis mogen niet verloren gaan of vergeten worden . Bezoek in Polen van bepaalde kampen staat ook nog op mijn verlanglijst .Hoop niet dat je dit grappig bedoeld. Vanuit heel Nederland werden mensen naar Westerbork gebracht om vanuit daar naar verschillende concentratiekampen te worden gedeporteerd.
Foto’s?.?Middag Albert en Nicole en de bak is ingericht. Morgen nog co2 en filter aansluiten en klaar.
Net gepost in mn topic Albert.Foto’s?.?
speedy gonzales is zijn tweede naamNet gepost in mn topic Albert.
U roept wij draaienspeedy gonzales is zijn tweede naam
ik riep zelf niet zo snel ben je geworden en zeggen dat je het vroeger zo niet wasU roept wij draaien
Ja, k,was te snel met hier posten, of te laat met scrollen. Net hoe je t wil interpreteren.Net gepost in mn topic Albert.
Weet je , je verwacht gewoon niet dat john zo snel is dat is de enige reden .Ja, k,was te snel met hier posten, of te laat met scrollen. Net hoe je t wil interpreteren.
Ja ik ben ook geen 18 meer hoor 😉Weet je , je verwacht gewoon niet dat john zo snel is dat is de enige reden .
Hoe eerder dit roestbruine kabinet valt hoe beter. Maar ik vrees met grote vrezen wat we er voor bende voor terug gaan krijgen🙄
Middag JW en ja dat zal niet veel beter worden ben ik bang.Goedemiddag
Hoe eerder dit roestbruine kabinet valt hoe beter. Maar ik vrees met grote vrezen wat we er voor bende voor terug gaan krijgen🙄
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.