Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Dacht dat er vanuit dat dorp heel wat mensen zijn getransporteerd in de jaren 1940 en erna

Dacht dat er vanuit dat dorp heel wat mensen zijn getransporteerd in de jaren 1940 en erna
Hoop niet dat je dit grappig bedoeld. Vanuit heel Nederland werden mensen naar Westerbork gebracht om vanuit daar naar verschillende concentratiekampen te worden gedeporteerd.

Hoop niet dat je dit grappig bedoeld. Vanuit heel Nederland werden mensen naar Westerbork gebracht om vanuit daar naar verschillende concentratiekampen te worden gedeporteerd.
Neen hoor maar ga wel die plaats gaan bezoeken . Sommige dingen uit de geschiedenis mogen niet verloren gaan of vergeten worden . Bezoek in Polen van bepaalde kampen staat ook nog op mijn verlanglijst .

Goedemorgen.

Het is nat buiten.

Moge binnenkomers, hier 2 graden en nu valt er natte sneeuw.

Goedemiddag,

heel veel en harde regen. Voor het eerst dat ik me heugen kan, staat bij mij voor de straat blank.

Middag, t is koud en miezerig, vanmorgen een enkele natte sneeuwflats erbij. Zometeen 2 fietsen op de drager zetten om naar de fietsenmaker te brengen voor een 1000km beurt, en ik laat er een ander, comfortabeler zadel op monteren.

Middag, was hier vanochtend op een gegeven moment aardig wit:br:

Middag Thea en ja dat was hier net zo maar ja als bijna buren moet dat ook bijna wel he :DD

Goeiesmiddags! Wat een donker nat winderig weer! Jakkie

Ja, k,was te snel met hier posten, of te laat met scrollen. Net hoe je t wil interpreteren.
Weet je , je verwacht gewoon niet dat john zo snel is dat is de enige reden .

Goedemiddag :petjeaf:

Hoe eerder dit roestbruine kabinet valt hoe beter. Maar ik vrees met grote vrezen wat we er voor bende voor terug gaan krijgen🙄
Middag JW en ja dat zal niet veel beter worden ben ik bang.

Nee ik denk t niet. Zo lang mensen de peroxidebruine koers (pvv) massaal blijven steunen zakken we alleen nog maar verder af.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan