Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Goedemiddag :petjeaf:

Hoe eerder dit roestbruine kabinet valt hoe beter. Maar ik vrees met grote vrezen wat we er voor bende voor terug gaan krijgen🙄
wij hebben nog een regering in lopende zaken dus als je wil mag je die hebben hoor . Wel niet verwachten dat je goed bestuur krijgt want er is nog niks geluk om uit te voeren binnen het budget

wij hebben nog een regering in lopende zaken dus als je wil mag je die hebben hoor . Wel niet verwachten dat je goed bestuur krijgt want er is nog niks geluk om uit te voeren binnen het budget
Tnx but no tnx. Ik hoef geen zeven regeringen die niet met elkaar overweg kunnen 🤣

De waarheid mag van mij zn broek wel aanhouden hoor😉

Goedemiddag, :koffie: Na het hobbyen.

Maar zeven regeringen is wat overdreven ook hoor . Sinds de verkiezingen is er al een Vlaamse en een Waalse regering en is de duitstalige raad al gevormd . We hebben nog geen federale regering en geen regering van het brussels gewest . Om nu echt te vermelden hoe belachelijk sommige situaties zijn . In Brusselse regering heb je dan een meneer die minister is van landbouw en ja er is wel geteld 1 landbouwer in het brussels gewest . Die boer heeft dus zijn eigen minister aan 9000 € netto per maand .

Avond, het is alweer lekker koud buiten, thermo geeft 2 graden aan.

Goedemorgen.

Het is frisjes.

Moge heren en ja het is fris.

Moge JW en het is woensdag he dus je kan je weer uitleven 😉

Moge JW en het is woensdag he dus je kan je weer uitleven 😉
Moguh john, nou ik kan me nog niet helemaal uitleven. Ik moet eerst nog ff de zaag opwarmen, dr zit allemaal ijs op. Had em vannacht per ongeluk buiten laten staan :oopss:

Moguh john, nou ik kan me nog niet helemaal uitleven. Ik moet eerst nog ff de zaag opwarmen, dr zit allemaal ijs op. Had em vannacht per ongeluk buiten laten staan :oopss:
Ik zei nog zo geen bommetje, ehhh haal dat ding in huis :DD

Moge Stefan.

Middag. Zoals de Sint ook hulpjes heeft zal ik maar ff voor Zaaghulp optreden dan.

IMG_6977.jpeg

Sommige klanten hebben de zaakjes weer niet op orde. Interne miscommunicatie van hun kant en wij/ik moeten weer schakelen met de machines zodat de kleding morgen klaar is. Moeten ze het wel zelf even bezorgen bij ons per omgaande.

Middag Albert en als jij en JW zo actief zijn geweest dan zal de week wel goed doormidden zijn nu.

Pepernootjes en paaseieren veel te vroeg in de winkels en nu al weer sneeuw, ik raak in de war en het gevoel voor tijd er van kwijt! Gelukkig denk ik er nog aan om jullie een fijne dag toe te wensen.

Pepernootjes en paaseieren veel te vroeg in de winkels en nu al weer sneeuw, ik raak in de war en het gevoel voor tijd er van kwijt! Gelukkig denk ik er nog aan om jullie een fijne dag toe te wensen.
Middag Ben en raak je nog meer in de war als ik zeg dat ik de korte broek alweer heb klaarliggen? 😉

Avond Henny. Wordt morgen weer een koude dag maar ja over een paar dagen weer 15-16 graden hoor ik net.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan