Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Avond Henny. Wordt morgen weer een koude dag maar ja over een paar dagen weer 15-16 graden hoor ik net.
Vandaag flinke sneeuwbuien hier! Mooi om te zien maar lastig voor degene die erdoor moet naar het werk. Ik vond naar de kippen glibberen al een opgave.šŸ¤£

Ja om te zien zijn die beelden mooi maar ik heb het liever ook niet hier hoor.

Ach, dat beetje wat er vandaag viel, natte sneeuw hier, mocht de naam niet hebben. Kan me hele andere winters herinneren.
Ben ik al zo oud? Ja!

Ben alweer toe aan de zomeršŸ¤£, zonnetje, lekker in een korte broek lopen...........

Ach, dat beetje wat er vandaag viel, natte sneeuw hier, mocht de naam niet hebben. Kan me hele andere winters herinneren.
Ben ik al zo oud? Ja!
O ja in onze jeugd was dat wel anders inderdaad.

Avond Lex.

Goedemorgen.

Frisjes hier.

Moge Marcel. Ijs op de auto s hier maar de wegen zijn schoon en niet glad.

Middag. Nou de keuring in ziekenhuis voor mn rijbewijs gehad. Wat een diefstal ā€¦ā€¦. Nog geen 5 minuten totaal bezig geweest. Ben benieuwd wat de rekening wordt.

Middag Albert en ja zo n rekening zal wel duur zijn maar goed die artsen willen ook in een dure auto kunnen rijden en 3x per jaar op vakantie kunnen gaan šŸ˜‰

Middag allen.

Albert dat is toch pas bij 75 jaar, een rijbewijs keuring.

Middag allen.

Albert dat is toch pas bij 75 jaar, een rijbewijs keuring.
Normaal wel Bert, maar 5jr geleden heb ik een icd geĆÆmplanteerd gekregen en moest toen ook nieuw rijbewijs aanvragen met code 100 (mag dus alleen prive rijden, niet zakelijk) en moet nu elke 5jr een nieuwe gezondheidsverklaring aanvragen met als gevolg dat ik ook door een cardioloog beoordeelt moet worden. En daarvoor mag je dus ff dik betalen voor 5 minuten ziekenhuis.

Enniwee, :koffie: En de fietsen staan weer in de schuur, zojuist weer gehaald bij de fietsenmaker, eerste onderhoudsbeurt weer gehad.

Ja belangrijk zo n beurt Albert en gelukkig is de eerste doorgaans gratis. De onze is net vorige maand bij de fietsenmaker geweest maar ik heb de indruk dat zo n 500km beurt weinig voorstelt.

Ja belangrijk zo n beurt Albert en gelukkig is de eerste doorgaans gratis. De onze is net vorige maand bij de fietsenmaker geweest maar ik heb de indruk dat zo n 500km beurt weinig voorstelt.
Wij hebben de 500 overgeslagen, eigenlijk hoefde de onze pas bij 1500. Maar omdat het deze week toch slecht weer werd heb ik deze week gepland. Kon ik lekker de hele week met de auto naar t werk. šŸ˜ elk nadeel heb zn voordeel (JC)

Middag, een fiets een beurt laten geven.....is dat voor de garantie die anders vervalt ofzo ?

Middag, een fiets een beurt laten geven.....is dat voor de garantie die anders vervalt ofzo ?
Zoiets, zie het als de eerste beurt van een nieuwe auto. Even alles nalopen of er niks losgetrild is enzo. Speling op schakelmateriaal. remmen zijn hydraulisch dus daar zal niet veel mis mee kunnen gaan.

Ik zeg alvast avond allemaal. Witte wereld maar het is meer drap dan echte sneeuw.

Goedenavond deze avond.

Naam zegt me ook niks Albert maar ja de jeugd volgt veel vloggers dus die zullen de naam wel kennen.

Albert bedankt voor jou reactie op mijn vraag, duidelijk.Ik ging meteen kijken wanneer ik aan de beurt was maar dat is pas over 5 jaar, ik ben nu net pas 70 jaar dus wanneer,,ik zie het wel.

Albert bedankt voor jou reactie op mijn vraag, duidelijk.Ik ging meteen kijken wanneer ik aan de beurt was maar dat is pas over 5 jaar, ik ben nu net pas 70 jaar dus wanneer,,ik zie het wel.
Bert wees gewoon eerlijk en zeg dat je je 48 voelt en dan hoef je nog lang niet denk ik :DD šŸ˜‰

Beste John, voel mij geen 48 en ja ook geen 70, maar aan de buitenkant zie je niet de binnenkant ben ook wel een nicotine gebruiker en ja een drankje op zijn tijd ach het leven duurt nooit langer tot het zover is, wij hebben geen vooraf bekijkbare houdbaarheids datum.

Avond, beetje aan het wegdromen bij de muziek op radio5 deze week. De Evergreen top1000. Komt mooi spul voorbij.

Avond, hier bij de kust nog geen witte wereld sterker nog geen vlokje sneeuw gezien..........maar als ik zo lees is dat in andere provincies wel anders.
Dus voor wie nog de weg op moet, wees voorzichtig !

Beste John, voel mij geen 48 en ja ook geen 70, maar aan de buitenkant zie je niet de binnenkant ben ook wel een nicotine gebruiker en ja een drankje op zijn tijd ach het leven duurt nooit langer tot het zover is, wij hebben geen vooraf bekijkbare houdbaarheids datum.
Je moet ervan genieten Bert want leeftijd zegt niks in de regel.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan