Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Een vroege goedemorgen. Veel te vroeg, maar dat zal nog wel 4 weken blijven zo tot de kerst ivm het werk.
De auto zo eens ontdoen van een 2mm sneeuw.. het is koud en er valt wat rommel omlaag hier.

Moge en hier lag er zo n 5 cm maar het dooit nu wel weg.

Nou de zon schijnt en het ijs en de sneeuw smelten snel weg en de wegen zijn hier in de buurt goed begaanbaar weer. Hopen dat dit het einden van de winter is :DD :DD

Middag, hier nog geen vlokje gevallen...
Nog een middagje werken en dan weekend !🙂

Middag Lex en hier smelt de troep weer weg.

Middag. 6uurrjes gewerkt tot 12uur. Nu thuis bezig met verversen vd Lido en andere weekzaamheden. Kortom….. het is weekend!

Middag Albert en ik heb beide bakken net al ververst.

:koffie: De Lido voorzien van vers water. Op kikkerjacht geweest in het meterterrarium. Weer 1tje uitgevangen en overgezet naar de andere. Zou dr nog 2 moeten zoeken ergens. Maar waar, de planten zijn eruit. Zullen wel ergens in een kiertje zitten. Zijn namenlijk amper 2cm groot.

veel succes Albert en bestaat er geen soort lokmiddel of zijn die ultra schuw ?

veel succes Albert en bestaat er geen soort lokmiddel of zijn die ultra schuw ?
Nou. Je moet vooral snel handelen als je er 1 ziet. Ik heb er een grote transparante bus inliggen waar cacaopoeder inzat (Benco, wie kent het niet?). En als ik er 1 spot zet ik die er snel overheen. Heeft een mooie grote opening nl

Ha die Stefan. Nou bijna alle sneeuw is weg en ik hoop dat dit het eind van de winter is :DD

Moge heren en veel plezier op de beurs allemaal.

Moge Marcel en nee de stand is gestopt. Was weinig animo vanuit de leden om zich aan te sluiten en sinds 2023 staat er niks meer van het AF.

Het is de laatste tijd wel erg grijs allemaal.
En dan doel ik niet op het weer…….

Beetje kleur in het leven zou mensen goed doen. De jaren 70 waren wel een stuk kleurrijker.

Moge Marcel en nee de stand is gestopt. Was weinig animo vanuit de leden om zich aan te sluiten en sinds 2023 staat er niks meer van het AF.
Ik mis hier ook een hechte club, dus dat verbaasd me niet. Misschien wel een hecht clubje in de chat, maar die hebben ook geen animo dus…..

Nou ik ben er in 2014 mee begonnen en toen was het al heel lastig om leden er voor te motiveren en hielp Beheer mee terwijl er volgens de regels maar 1 beheerder bij betrokken hoefde te zijn.
Dus dit is niet van de laatste jaren zo hoor. Al rond 2010 dacht ik is de stand ook eerst gestopt wegens hetzelfde probleem tot wij het in 2014 weer hebben opgepakt.
Voor veel leden is het te ver reizen of die lopen liever zelf rustig over de beurs als het hun uitkomt.

Mogge,

@biljoenblik ben het met je eens, de ‘schwung’ is er wel een beetje uit/af hierzo.
Tja dat is al jaren zo denk ik na het wegvallen van enkele oudgedienden maar in de chat is het vaak heel gezellig hoor 😉
Moet wel zeggen dat de aanwezigen in het GDT ook vaak niet verder komen dan een goedemorgen of goedemiddag dus ja dan krijg je weinig respons. In de chat gaat het ook vaak wel over prive/werk en aquariumgerelateerde zaken.
Dan heb je toch iets meer om over te kletsen.

Het chatgebeuren js in mijn ogen meer een ‘kliekje’ geworden waar je niet zomaar ‘tussen komt denk ik. Want dat zijn steeds dezelfde denk ik. Sorry als ik het zo ervaar.

Ik ben al sinds 2009 lid en zal wel 1 van de oudgedienden zijn. Maar toch is het allemaal anders en dat komt niet alleen door het wegvallen van oudere leden. Maar de sfeer zou er ook best aan toe kunnen dragen.

Tja dat is al jaren zo denk ik na het wegvallen van enkele oudgedienden maar in de chat is het vaak heel gezellig hoor 😉
Moet wel zeggen dat de aanwezigen in het GDT ook vaak niet verder komen dan een goedemorgen of goedemiddag dus ja dan krijg je weinig respons. In de chat gaat het ook vaak wel over prive/werk en aquariumgerelateerde zaken.
Dan heb je toch iets meer om over te kletsen.
Ja, en dat stond vroeger in het GDT. En dan krijg je vanzelf meer gesprekstof.
Zelfs van nieuwe leden.
Dan kun je na je werk (er zijn nog een aantal mensen in NL die moeten werken) even gezellig terug lezen en een reactie geven.
Dat geeft een gevoel van saamhorigheid.
En dan is de kans ook groter op een clubje wat oa naar de beurs wil.

En blijkbaar is de chat niet gezellig genoeg om een stand te verzorgen…..
Ik weet niet wat die kijharde reden is om die chat in de lucht te houden, maar sinds die in de lucht ging, is gdt dood gevallen.

Maar zo’n chat zal wel meer inkomsten genereren…..

rond de middag met broer, zussen en aanhang op kraamvisite, niet naast de deur maar in IJsselstein.
Wordt een kilometerweekend, want morgenvroeg naar het noorden voor een familiebezoek.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan