Dat ligt eraan welke je koopt.Ja altijd lastig die bloeddrukmeters en Jes heeft er ook al een paar versleten maar die dingen voor thuis zijn toch onbetrouwbaarder dan die in het ziekenhuis volgens mij.
Nee die voor de pols zijn niks inderdaad. Ze heeft er nu een die goed uit de bus kwam op een of andere site maar welke weet ik zo niet.Dat ligt eraan welke je koopt.
De hartstichting heeft er een lijstje van goede betrouwbare meters.
De pols meters zijn hoe dan ook niet goed.
Zoiets miss. ja, nou ja misschien probeer ik eens weer. 😉Daar heb je niet helemaal ongelijk in. Er is soms een groepje mensen bezig over een bepaald onderwerp en daar gaan ze dan zo in op, dat ze amper in de gaten hebben dat er nog iemand bij gekomen is. Dat is geen onwil of buitensluiten, dat is eerder tunnelvisie. Niets van aantrekken, je bent gewoon welkom.
Vivarium hé 😀Avond, weer thuis van ritje IJsselstein en daarna lekker gegeten bij een restaurant hier in de buurt. En naar huis gereden in de regen. Ongeloofelijk trouwens hoe druk het op de weg was en dat voor een zaterdag.
Neen, kraambezoek bij de jongste dochter van mn broer.Vivarium hé 😀
Geen idee van welke planeet je komt maar de concurrentie zit ook niet stil en daar waar je kon zeggen dat hij de twee voorgaande jaren met de beste wagen reed en gemakkelijk wereldkampioen werd heeft hij het dit jaar voor een groot deel op basis van talent gedaan . Daarstraks zei je dat rijden in vegas voor de show was correct en voor de poen ook . MotoGP zou daar ook rijden voor de show en de poen moesten ze kunnen maar circuit dient er niet voor de veiligheid van de motopiloten geen uitglijzones . Tenslotte je mag er over denken zoals jezelf wil maar ik zie graag motocross ( is trouwens een belg wereldkampioen geworden ) maar hoe je het ook draait of keert F1 blijft de koningingenklasse .Tja maar hoe . Het laatste half jaar is het niet kampioenswaardig en heeft ie veel laten liggen. Dit jaar 8 overwinningen tot nu toe en de 2 jaren hiervoor waren dat 15 en 18 overwinningen.
Hij heeft een goed begin van het seizoen gehad en is daarom kampioen. Kampioen klagen is hij wel met vlag en wimpel geworden.
Precies, daar ligt het probleem denkelijk.O ja, voor velen is de beurs een eind weg en zo ook voor mij. Ik zou best dat willen regelen maar ik ga niet op en neer rijden naar Rosmalen met het OV en overnachten wordt ook een duur grapje dus dat is voor mij de reden dat ik na 2017 ben gestopt. En ik weet uit ervaring dat dit voor veel leden speelt en dan snap ik wel dat ze geen vaste standleden willen worden.
Waaruit weer blijkt dat chauvinisme een belangrijke rol speelt...Geen idee van welke planeet je komt maar de concurrentie zit ook niet stil en daar waar je kon zeggen dat hij de twee voorgaande jaren met de beste wagen reed en gemakkelijk wereldkampioen werd heeft hij het dit jaar voor een groot deel op basis van talent gedaan . Daarstraks zei je dat rijden in vegas voor de show was correct en voor de poen ook . MotoGP zou daar ook rijden voor de show en de poen moesten ze kunnen maar circuit dient er niet voor de veiligheid van de motopiloten geen uitglijzones . Tenslotte je mag er over denken zoals jezelf wil maar ik zie graag motocross ( is trouwens een belg wereldkampioen geworden ) maar hoe je het ook draait of keert F1 blijft de koningingenklasse .
Tuurlijk Max is een halve belg ( langs moeders zijde ) ps : Norris is ook halve belg ( langs moeders kant )Waaruit weer blijkt dat chauvinisme een belangrijke rol speelt...
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.