Cornelius
Well-known member
moghu
Hier is het prachtig egaal grijs. Maar zolang het niet ijzelt ben ik al dik tevredenMiddag allemaal. Het is regenachtig.
Ja ik ben ook klaar met de winter JW en die hoef ik de komende maanden niet meer te zien.Middag John
Hier is het prachtig egaal grijs. Maar zolang het niet ijzelt ben ik al dik tevreden
Jij wil ook weer stiekem op terras zitten of niet ☺️Ja ik ben ook klaar met de winter JW en die hoef ik de komende maanden niet meer te zien.
Ja lekker een friet met sate etenJij wil ook weer stiekem op terras zitten of niet ☺️
Als jij 1 uur ergens niet op gereageerd hebt worden we wel ongerust hoor !Ja normaliter zie je vaak dezelfde gasten hier en dan valt het wel op maar ja wellicht is er niks loos verder. Dat hopen we dan maar natuurlijk.
Albert heeft paar jaar terug harststilstand gehad , dat neem je natuurlijk ook mee in ons geval .Als jij 1 uur ergens niet op gereageerd hebt worden we wel ongerust hoor !
Natuurlijk Stefan en we hebben al genoeg vervelende dingen met andere leden meegemaakt dus dat schiet dan wel even door je hoofd.Albert heeft paar jaar terug harststilstand gehad , dat neem je natuurlijk ook mee in ons geval .
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.