Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Moge Marcel en JW.

Nou lekker bezig JW en ik hoor het wel als je ergens tegenaan loopt :DD

Goedemiddag:petjeaf:
Staat iedereen nog overeind met die woei buiten?:DD

Middag JW en dat valt hier nog reuze mee en tussen 6 en 9 zou het ook nog droog worden. Volgens mij komt de harde wind hier rond 11 uur maar dan slaap ik al.

Ach ja, zien we tegen die tijd wel weer :DD
Ja ze gooien je dood met allerlei onderzoeken voor milieu en gezondheid maar ja veel klopt niet achteraf. Ik ben al blij als ik 2050 haal want dan ben ik 85.

Vroeger was het motto leven en laten leven. Tegenwoordig wil men steeds meer de moraalridder gaan uithangen en gaat voorbij aan waar werkelijk de problemen zitten. Liever mensen overhoop betuttelen dan mensen hun eigen verantwoordelijkheid en vrijheid geven. We worden onderhand een rubberen stoeptegelmaatschappij van watjes, waarin niemand ook maar iets mag overkomen🙄

Dat ben ik met je eens en de overheid bemoeit zich met alles. Roken is onbetaalbaar , dampen is ongezond maar aan de andere kant is de sterke drank prima betaalbaar en hebben we ik weet niet hoeveel mensen met een alcoholprobleem en daardoor vele slachtoffers.
De vrijheid die we vroeger hadden die is er niet meer jammer genoeg en dat geldt op vele terreinen.

Avond Lissa en ik moet zeggen dat in deze tijd van het jaar ik de deuren altijd dicht heb hoor 😉

Avond, was vanmiddag zo thuis met de fiets, had wind mee....🙂

Avond Lex. Ja dan is wat wind wel weer fijn.

• Leuk
Waarderingen: Lex
Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan