Leuke plantjes kunnen kopen?Middag. Klaar met hobby en huishouden. Straks sprintrace F1 kijken en als de ega zo terug is van t werk
Ja hoor. Kiek maar in het album 😉Leuke plantjes kunnen kopen?
Geen melding van gekregen, ga even kijken.Ja hoor. Kiek maar in het album 😉
Hier nog wel wat zonnig.Tja de buurman zoekt de zon maar die is in geen velden of wegen meer te bekennen.
Niet eerlijk verdeeld dusHier nog wel wat zonnig.
O jawel hoor. Prima verdeeldNiet eerlijk verdeeld dus
Ach het is droog en ik zit voor de tv dus het kan me niet zoveel schelen Albert. Beter dit dan een pak sneeuw.O jawel hoor. Prima verdeeld
Dat is dus reden waarom je Thea nog niet bent tegen gekomen in jou straatJa dank en hij was hier inderdaad even te zien maar ja toen de zon zag dat ik hem in de peiling had was ie ook zo weer verdwenen.
Maar ja dat ben ik wel gewend want ik zie vaker mensen wegschieten als ik in beeld kom
Wie is dan die vrouw die telkens achter de bosjes staat te glurenDat is dus reden waarom je Thea nog niet bent tegen gekomen in jou straat
de bosnimfWie is dan die vrouw die telkens achter de bosjes staat te gluren
Wie is dan die vrouw die telkens achter de bosjes staat te gluren
Ik dus niet, val meer onder de catogarie heks 🧙♀️de bosnimf
Misschien Stefan met een pruik op en op hoge hakkenIk dus niet, val meer onder de catogarie heks 🧙♀️
Gelukkig maar want ik denk dat de buren snel zouden klagen als jij daar zou staan met een pruik op en hoge hakkenZp populair ben je nu ook weer niet .
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.