Nee, zijn voor de buren maar heb ze net opengemaakt en kan het zelf allemaal wel gebruiken dus doe net of mijn neus bloed.Blijkbaar had je die gekocht anders kwamen die pakjes niet
Daar stond mijn adres toch Op? En iets van Easy ToysAvond. Is hier pakjesavond, werden net 3 pakketjes tegelijk bezorgd.
Jazeker, poleposition.Avond Albert. Hopen voor Max dat het beter gaat dan de sprintrace.
Denk dat die bij je hopbuurman zijn bezorgd.Daar stond mijn adres toch Op? En iets van Easy Toys
In dat geval nogmaals een goedemorgen en dat is nu incl de chat 3xtja bij sommige moet je het een paar maal zeggen voor het volledig doordringd .
Onder het motto eigen schuld, dikke bultMogge allemaal, Max toch straf gekregen gisteren lees ik net....1plek voor onnodig langzaam rijden tijdens de kwalificatie.
Fout John , voor de rijder is WK binnen , maar de teams krijgen de prijzen in het constructeurskampioenschap . De eerste plaats of plaats 4 van red bull maakt een verschil van 20 milj dollar . Voor het personeel is het jaar met of zonder bonus die eraan vast hangt .Onder het motto eigen schuld, dikke bult
Maar ja alles is beslist voor het WK en dit zal er weinig invloed op hebben nu Max toch al de trofee thuis heeft staan.
Ja ik zei ook nu Max de trofee in huis heeft. Volgens mij heb je nog meer koffie nodigFout John , voor de rijder is WK binnen , maar de teams krijgen de prijzen in het constructeurskampioenschap . De eerste plaats of plaats 4 van red bull maakt een verschil van 20 milj dollar . Voor het personeel is het jaar met of zonder bonus die eraan vast hangt .
Mogge allemaal, Max toch straf gekregen gisteren lees ik net....1plek voor onnodig langzaam rijden tijdens de kwalificatie.
Mogge, onder het motto van hoe naai ik een ander voor me ff een straf aan. Max en Russell beide in cooling down ronde, en Russel die rijdt ff hard naar Max toe om er zgn op te knallen. Jankbuilen sommige (Engelse) coureurs.Onder het motto eigen schuld, dikke bult
Maar ja alles is beslist voor het WK en dit zal er weinig invloed op hebben nu Max toch al de trofee thuis heeft staan.
Dat klopt niet Russell was bezig met snelle ronde en Max reed cooling down ronde op de ideale lijn . voor hem zat een andere rijder maar die reed de andere lijn hoor Albert . Straf is wel terecht .Mogge, onder het motto van hoe naai ik een ander voor me ff een straf aan. Max en Russell beide in cooling down ronde, en Russel die rijdt ff hard naar Max toe om er zgn op te knallen. Jankbuilen sommige (Engelse) coureurs.
Maar goed, Max is weer getergd, net als in Brazilië dus dat gaat weer leuk worden.
Het heeft nog gevolgen voor de constructeurstand en eventueel de bonus voor het personeel . Personeel is belangrijk .Ja ik zei ook nu Max de trofee in huis heeft. Volgens mij heb je nog meer koffie nodig
Blij dat er iemand het met me eens is en ja ik heb het alleen van lezen natuurlijk.Dat klopt niet Russell was bezig met snelle ronde en Max reed cooling down ronde op de ideale lijn . voor hem zat een andere rijder maar die reed de andere lijn hoor Albert . Straf is wel terecht .
Nou wat ik las was dit wel terecht en is door de omstandigheden de straf wel gematigd. En janken kunnen al die coureurs goed volgens mij als het niet gaat zoals ze willen
Hoe is jullie Engels?Dat klopt niet Russell was bezig met snelle ronde en Max reed cooling down ronde op de ideale lijn . voor hem zat een andere rijder maar die reed de andere lijn hoor Albert . Straf is wel terecht .
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.