Moge Corne.
Middag John vannuit een grijs en nat EanskeMiddag JW vanuit een mooi en prachtig grijs Grunn.
Ik kan niets garanderen. Als de zaag niet nat is van de regen dan is ie vast wel nat van het zweetJa het weer is hopeloos JW maar ja als je woensdag gaat zagen dan mag je mij het droge stuk wel geven hoor.
Breng hem maar dan doe ik die wel ff snel voor jeDag Stefan.
Hier tijd om de afwas te doen.
Tja, zag je aanbod te laat. Staat alweer schoon in de kasten.Denk dat ze onderweg is met haar afwas
Haast en spoed is zelden goed .Tja, zag je aanbod te laat. Staat alweer schoon in de kasten.
Geen zorgen, alle servies heeft het overleefd vandaagHaast en spoed is zelden goed .
Ik heb uit betrouwbare bron dat Stefan de borden schoonlikt en of je dat nou wel moet willenGeen zorgen, alle servies heeft het overleefd vandaag
Ken jou bron mij of is dat een waarzegster .Ik heb uit betrouwbare bron dat Stefan de borden schoonlikt en of je dat nou wel moet willen
Nee dat was mn glazen bol maar na wat hij voorspelde barstte die in stukken uit eenKen jou bron mij of is dat een waarzegster .
bij alieexpres kan je nieuwe kopen hoorNee dat was mn glazen bol maar na wat hij voorspelde barstte die in stukken uit een
Waarzegsters geloof ik niet in Stefan want het weer klopt ook nooit😉
Waar denk je dat de mijne dan weg kwam . Dat ding heeft me alleen ellende bezorgd. Zag ik dat ik miljonair werd met een lot. Ik allemaal loten kopen maar geen cent gewonnen.bij alieexpres kan je nieuwe kopen hoor
Mss ben je op een andere manier rijk JohnWaar denk je dat de mijne dan weg kwam . Dat ding heeft me alleen ellende bezorgd. Zag ik dat ik miljonair werd met een lot. Ik allemaal loten kopen maar geen cent gewonnen.
Geld maakt niet gelukkig Stefan en voor velen geeft veel geld een boel stress.Mss ben je op een andere manier rijk John
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.