Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Ik kom even melden dat ik eigenlijk niets interessants te melden heb. De wortel die ik mijn schoen had gelegd lag er nog was op te merken door de norse blik van mijn lief in mijn richting. Nou ja, dan maar; goedemiddag allemaal.

Middag Ben en de pieten hebben het druk dus die wortel dat komt vast wel goed :DD

Middag JW vanuit een mooi en prachtig grijs Grunn.

Ja het weer is hopeloos JW maar ja als je woensdag gaat zagen dan mag je mij het droge stuk wel geven hoor.:!

Middag. De auto even weggebracht voor een beurtje. Tijd voor nieuwe olie en toebehoren.

Dag Stefan.
Hier tijd om de afwas te doen.

Denk dat ze onderweg is met haar afwas

Ken jou bron mij of is dat een waarzegster .
Nee dat was mn glazen bol maar na wat hij voorspelde barstte die in stukken uit een
:DD :DD
Waarzegsters geloof ik niet in Stefan want het weer klopt ook nooit😉

Nee dat was mn glazen bol maar na wat hij voorspelde barstte die in stukken uit een
:DD :DD
Waarzegsters geloof ik niet in Stefan want het weer klopt ook nooit😉
bij alieexpres kan je nieuwe kopen hoor

bij alieexpres kan je nieuwe kopen hoor
Waar denk je dat de mijne dan weg kwam :DD. Dat ding heeft me alleen ellende bezorgd. Zag ik dat ik miljonair werd met een lot. Ik allemaal loten kopen maar geen cent gewonnen.

Waar denk je dat de mijne dan weg kwam :DD. Dat ding heeft me alleen ellende bezorgd. Zag ik dat ik miljonair werd met een lot. Ik allemaal loten kopen maar geen cent gewonnen.
Mss ben je op een andere manier rijk John

Avond! Na een avondje overwerk nu languit op de bank

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan