Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Morgen kan een ieder weer gaan zeuren over het zagen va de week. Voor nu hou ik het bij een eenvoudige groet: Dag allemaal.

Voor een test of deze opmerking klopt stel ik mij beschikbaar...
Ik heb dat gehoord van een goede vriend en kan er zelf ook niet over oordelen :DD :sorry:

Avond allemaal.

Avond, vandaag werd me voor het eerst dit jaar alweer fijne dagen gewenst........dan merk je weer hoe hard dit jaar weer gegaan is.:Dk
Nog 3 weekjes werken !

Je mag al jou geld overmaken naar ons en dan kijken we als je minder stress ervaart .
Ben blij dat je ons zegt want ik denk dat je dan doelt op mij :pp

Avond Stefan.

Ben blij dat je ons zegt want ik denk dat je dan doelt op mij :pp

Avond Stefan.
Tuurlijk bedoelde ik jij en mij . We verdelen de buit onder de armen .
Beetje onder onze linker arm en beetje onder de rechterarm .

Tuurlijk bedoelde ik jij en mij . We verdelen de buit onder de armen .
Beetje onder onze linker arm en beetje onder de rechterarm .
Nou ik heb veel ruimte onder mn armen gelukkig :DD

Avond JW.

Avond.

Avond, lekker gedoucht. En nu warme kop thee drinken.

Vanmiddag de auto weer gehaald na de beurt in de garage. De olie kost tegenwoordig ook al €17,— per liter en er gaan er 4 in de motor.dan nog een paar filtertjes en andere ‘onnodige zaken’ en je bent €250,— kwijt.
Ik bedoel met ‘onnodige zaken’, ruitensproeier vloeistof bijvullen. Ik heb daar net vorige week 4liter ingemikt, dus dat was eigenlijk niet nodig.

Dat is nog goedkoop Albert

Voor sommige garages is dat een verdienmodel hetzelfde als 'klein materiaal' en 'gebruik test apparatuur'.....
En 250 euro dat valt nog mee hoor, kunnen ze niet heel veel voor gedaan hebben.

Voor sommige garages is dat een verdienmodel hetzelfde als 'klein materiaal' en 'gebruik test apparatuur'.....
En 250 euro dat valt nog mee hoor, kunnen ze niet heel veel voor gedaan hebben.
Kleine beurt Opel Mokka, bij een Automat/AutoProfijt vestiging
IMG_3092.jpeg

€75, aan arbeid, denk dat ze standaard 1,5uur rekenen? Terwijl het amper een uurtje werk is volgens mij. Maar goed, de lampen moeten ook daar branden…. 😝 en die ‘reset’ is volgens mij ook zelf via het menu van de boordcomputer te doen.

€75, aan arbeid, denk dat ze standaard 1,5uur rekenen? Terwijl het amper een uurtje werk is volgens mij. Maar goed, de lampen moeten ook daar branden…. 😝 en die ‘reset’ is volgens mij ook zelf via het menu van de boordcomputer te doen.
Eerlijk heel dat werkje doe ik in 30 min . Bij sommige merken kan je onderhoudreset met het intrappen van de pedalen een soort combinatie . Bij andere kan je met universeel toestel en bij sommige kan je enkel met de merkcomputer . Geloof me je heb een redelijk eerlijke garage .

En dat voor slechts het dubbele bedrag :DD :DD :pp
Neen hoor dit is een eerlijke factuur , maar mensen hebben geen idee wat en hoeveel merkengarages moeten betalen aan licenties , opleidinge personeel enz. Om een technieker zijn diploma om aardgaskeuring uit te voeren kost in Belgie wanneer deze direct slaagt een kleine 5000 € . Een garage verdiend mss netto 20 € per tank dan kunnen zelf rekenen hoeveel tanken ze moeten keuren voor ze eerst een euro erop verdienen .

Vanavond weer lekker op tijd naar bed, om 5.20 springt de wekker op zn alarm. Nog 2,5 wk volhouden dit tijdstip.

Dan ben ik vaak net iets eerder Albert. Maar goed je moet er dan vroeg in.
Slaap lekker voor zo en ik duik er ook zo in.

Dan ben ik vaak net iets eerder Albert. Maar goed je moet er dan vroeg in.
Slaap lekker voor zo en ik duik er ook zo in.
Ach, half 11, is vroeg zat. Ben dr niet zoveel van nodig.

Nou ik vaak rond deze tijd en dan Nieuwsuur kijken nog en om 22.15 oogjes toe.

Goedemorgen allemaal.

Vanavond weer lekker op tijd naar bed, om 5.20 springt de wekker op zn alarm. Nog 2,5 wk volhouden dit tijdstip.
Ben blij dat ik daar vanaf ben. Veel te vroeg.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan