Moge Stefan en Marcel.
Middag,Ben blij dat ik daar vanaf ben. Veel te vroeg.
Ja moi. Hier zon en wat wolkenstraatjes.Middag allemaal op deze stabiele grijze dag.
Ben al jaren aan het zoeken maar heb rond 5uur nog nooit wat gevonden hoorVroeg opstaan : Ochtendstond geeft goud in de mond .
dat vroeg beginnen snappen ze op mijn werk enkel dat vroeger stoppen erna snappen ze niet zo goed of willen ze niet snappenMiddag,
Ach als ochtendmens vindt ik het niet zo erg. Liever vroeg beginnen dan dat ik savonds nog een paar uur door ga
Dat zijn vast Belgendat vroeg beginnen snappen ze op mijn werk enkel dat vroeger stoppen erna snappen ze niet zo goed of willen ze niet snappen
Het betekend vroeg opstaan om het maximale uit jou dag te halen , dus zoek niet verder .Middag Albert en Stefan.
Ben al jaren aan het zoeken maar heb rond 5uur nog nooit wat gevonden hoor
Kan, als ik het wil, komende 2,5 week wel 24/7 doorwerken om de klanten tevreden te houden en de kleding uit leveren voorzien van logo’s. Maar dan kun je me met Kerst bij elkaar vegen.dat vroeg beginnen snappen ze op mijn werk enkel dat vroeger stoppen erna snappen ze niet zo goed of willen ze niet snappen
Oooooh, had dat dan gezegd want ik zoek al ik weet niet hoelangHet betekend vroeg opstaan om het maximale uit jou dag te halen , dus zoek niet verder .
Dat is niet waar, al diverse keren heb ik, bijvoorbeeld, jullie een fijne dag toegewenst. Wanneer je al die dagen optelt kom je aan fijne dagen! 😉Avond, vandaag werd me voor het eerst dit jaar alweer fijne dagen gewenst........dan merk je weer hoe hard dit jaar weer gegaan is.
Nog 3 weekjes werken !
Onze auto is aan een grote beurt toe.... Voor 250,- euro zal ik dat niet redden, denk ik.Avond, lekker gedoucht. En nu warme kop thee drinken.
Vanmiddag de auto weer gehaald na de beurt in de garage. De olie kost tegenwoordig ook al €17,— per liter en er gaan er 4 in de motor.dan nog een paar filtertjes en andere ‘onnodige zaken’ en je bent €250,— kwijt.
Ik bedoel met ‘onnodige zaken’, ruitensproeier vloeistof bijvullen. Ik heb daar net vorige week 4liter ingemikt, dus dat was eigenlijk niet nodig.
Avond E.T.
Avond Thea en aangezien ik dat niet eet weet ik nu waar ik het weg kan gevenAvond.
Kan melden dat paksoi ook op het lijstje van groenten voor garnalen kan worden gezet.
Bekijk bijlage 382495
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.