Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Moge Stefan en Marcel.

Middag allemaal op deze stabiele grijze dag.

Middag,

Ach als ochtendmens vindt ik het niet zo erg. Liever vroeg beginnen dan dat ik savonds nog een paar uur door ga
dat vroeg beginnen snappen ze op mijn werk enkel dat vroeger stoppen erna snappen ze niet zo goed of willen ze niet snappen

Middag Albert en Stefan.

Ben al jaren aan het zoeken maar heb rond 5uur nog nooit wat gevonden hoor :DD
Het betekend vroeg opstaan om het maximale uit jou dag te halen , dus zoek niet verder .

dat vroeg beginnen snappen ze op mijn werk enkel dat vroeger stoppen erna snappen ze niet zo goed of willen ze niet snappen
Kan, als ik het wil, komende 2,5 week wel 24/7 doorwerken om de klanten tevreden te houden en de kleding uit leveren voorzien van logo’s. Maar dan kun je me met Kerst bij elkaar vegen.

Avond, vandaag werd me voor het eerst dit jaar alweer fijne dagen gewenst........dan merk je weer hoe hard dit jaar weer gegaan is.:Dk
Nog 3 weekjes werken !
Dat is niet waar, al diverse keren heb ik, bijvoorbeeld, jullie een fijne dag toegewenst. Wanneer je al die dagen optelt kom je aan fijne dagen! :engel::engel:😉
Avond, lekker gedoucht. En nu warme kop thee drinken.

Vanmiddag de auto weer gehaald na de beurt in de garage. De olie kost tegenwoordig ook al €17,— per liter en er gaan er 4 in de motor.dan nog een paar filtertjes en andere ‘onnodige zaken’ en je bent €250,— kwijt.
Ik bedoel met ‘onnodige zaken’, ruitensproeier vloeistof bijvullen. Ik heb daar net vorige week 4liter ingemikt, dus dat was eigenlijk niet nodig.
Onze auto is aan een grote beurt toe.... Voor 250,- euro zal ik dat niet redden, denk ik.

We zijn net bij Borghuis in Deurningen geweest. Dat is net zo iets als Intratuin. Vind mijn lief prachtig in deze tijd van het jaar. Barst het van de led lichtjes, kerstbomen een wat daar zo bij hoort. Kan je een plankje met een touwtje kopen met daarop snoeiafval van een kerstboom. Voor 25 euro en daarboven. Vinden de dames kennelijk prachtig gezien de in houd van al die winkelwagentjes. Mannen niet zo maar die duwen dan ook niet die karretjes en houden bij een verveelde blik in de verte... Voor nu hou ik het bij een groet; een fijne dag allemaal!

Middag Ben. Ik moet zeggen dat je wel met zo n plankje snoeiafval er weken van kan genieten hoor :DD :DD

Avond Stefan en het begint weer koud te worden buiten.

Ja ik denk dat ik dat ook maar ga doen dan :DD :DD

Goedenavond. Lekker gegeten, dinner for one. Was opgehangen voor de ega die aan het werk is tot een uur of half 11.

Avond allemaal

Haha, ik heb niks gezien hoor :DD

Avond Lissa.

Avond.
Kan melden dat paksoi ook op het lijstje van groenten voor garnalen kan worden gezet.
20241204_164331.jpg

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan