Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Er is ook een vertaling:

Zij zijn van mening dat Verstappen een gevaarlijke situatie creëerde, door zo langzaam te rijden in een snel gedeelte, terwijl hij zag dat er een snelle auto aan zat te komen. Normaliter zou dit een gridstraf van drie plaatsen resulteren, maar de stewards hebben Verstappen dat bespaart, menen ze.

Zo had ik hem ook gelezen....

Max Verstappen heeft de prijs voor pole position alvast binnen.
Rond kwart voor één ’s nachts liep Max Verstappen zodoende toch met de pest in zijn lijf de paddock uit op het Lusail International Circuit.

Al voordat Verstappen zich samen met George Russell moest melden bij de stewards, trok hij fel van leer. Reden voor dat oproepje en zijn uiteindelijke gridstraf van één positie (hoogst uitzonderlijk) was een voorval tegen het einde van de kwalificatie. Zowel Verstappen als Russell waren bezig met een langzame ronde voor hun allerlaatste push. Russell reed harder dan de Nederlander, naderde hem erg snel en moest vol in de remmen.

,,Maar ik zou niet weten wat ik anders had kunnen doen”, zei Verstappen al voordat hij naar de wedstrijdleiding moest. ,,Ik vind dat al raar; dat ik erheen moet. We reden allemaal langzaam. Anders kan ik volgende keer ook vol gas gaan en doen alsof ik overal crash. Russell had eerder moeten remmen, dat deed ik toch ook voor de auto’s voor me? Die wil ik ook niet naaien. Als ik hier straf voor krijg, zakt mijn broek daarvan af.”
Maar het gebeurde dus wel. (...)

Er is ook een vertaling:

Zij zijn van mening dat Verstappen een gevaarlijke situatie creëerde, door zo langzaam te rijden in een snel gedeelte, terwijl hij zag dat er een snelle auto aan zat te komen. Normaliter zou dit een gridstraf van drie plaatsen resulteren, maar de stewards hebben Verstappen dat bespaart, menen ze.
Ja en waarom reed verstappen langzaam? Omdat Alonso vlak voor hem reed, dus het is meer het harmonica effect. Want ze moeten een Delta tijd rijden. En ja als Russell dan al ver van tevoren de boordradio krijgt dat Max en Alonso voor hem rijden…. Had hij ook kunnen afremmen. Dus hij is een beetje de aanstichter.

Zo zie ik het ook albert ook Russel weet dat er meerdere auto's voor hem rijden en dan rij je er hard op af en zegt dan dat het gevaarlijk is....wie veroorzaakt het nu.

Tja ik ben geen expert maar ik denk toch wel dat de stewards de regels juist hebben toegepast na de beoordeling.
Maar ja dat hoort bij de sport net als die vaak omstreden VAR bij het voetjebal.

Middag Ben.

Tja dat Max een halve Belg is dat is wel duidelijk te horen. Ik vindt dat een vervelend geluid wat er af en toe uit zn mond komt maar ja hij kan er niks aan doen 😉
Veel dialecten vindt ik best wel irritant en dat geldt ook voor het Gronings.
Omdat ons dialect geen dialect is maar een taal, Nedersaksisch, betekend dit dat de meer ontwikkelde Nedersaksen meerdere talen spreken. Overigens vind ik dialecten leuk. Het is iets wat bij bepaalde groepen hoort. Moet je niet voor schamen, dit is wie je bent. Onze Johanna van Buren maakte dit gedicht:

Ik bidde oew, jonge volk van noew:
Hoaldt d'eigen sproake in eer'n,
Oew beste doon de-j Hollaands könt,
Mar… 't eigne neet verleer'n…

Middag Ben.

Tja dat Max een halve Belg is dat is wel duidelijk te horen. Ik vindt dat een vervelend geluid wat er af en toe uit zn mond komt maar ja hij kan er niks aan doen 😉
Veel dialecten vindt ik best wel irritant en dat geldt ook voor het Gronings.
Er is toch wel een verschil tussen dialect en accent ;-)

Omdat het zondag is "vermaken' we, uitzonderingen daar gelaten, ons met "sporten". Zie ook de discussies hierboven. Dat is goed, het houd velen van de straat. Niettemin wens ik u alle een fijne zondag toe!

Er is toch wel een verschil tussen dialect en accent ;-)
Dat is er... Er zijn zelfs mensen die denken ABN te spreken en dat dit uitsluitend zo is binnen hun stadsgrenzen... Waar? Nou ja, daar hoeven we niet over na te denken, toch?

Dat is er... Er zijn zelfs mensen die denken ABN te spreken en dat dit uitsluitend zo is binnen hun stadsgrenzen... Waar? Nou ja, daar hoeven we niet over na te denken, toch?
Wat is nog ABN. Bestaat dat wel? Overal wordt gesproken met een accent, of men dialect spreekt of niet.

Ik bidde oew, jonge volk van noew:
Hoaldt d'eigen sproake in eer'n,
Oew beste doon de-j Hollaands könt,
Mar… 't eigne neet verleer'n…
Het heet hier het Nederlandstalig Aquaforum :DD 😉

Middag Ben en dan zeg ik maar moi.

Moi......wat betekent dat nou weer ?:book:

Ja moi eemn. Utreg weet dr ook weer van na t potje tegen psv.

Nou makkelijk was het niet maar Ajax heeft weer goede zaken gedaan.

T was weer simply lovely om met Max te spreken de race vandaag. Wat een chaos met de coureurs en de FIA.

Was een rommeltje ja..........maar Max toch weerrr goed gedaan !👍🙂

Avond !

Mogge. Rustig op t werk om 6u smorgens. Mocht het licht weer aan doen en de deur van slot. Nog 3 weekjes werken tot de kerstvakantie.

Goedemorgen iedereen .
Nog 13 werkende dagen voor mij dit jaar .

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan