Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Moguh John :petjeaf:
Ben je je armspieren al aan het trainen zodat je morgen kunt helpen met zagen?:DD

Ik zal kijken hoever ik kom met de benenwagen vanuit Enschede. Mn zaag past niet in de auto. Misschien kun je mij tegemoet fietsen? :DD

Ik zal kijken hoever ik kom met de benenwagen vanuit Enschede. Mn zaag past niet in de auto. Misschien kun je mij tegemoet fietsen? :DD
Ja dat is goed en ik stuur je wel af en toe met rooksignalen mn locatie door.

Goedemiddag! Lekker broodje achter de kiezen en nu thuis aan het werk met de kitties in de buurt 😍

Middag Lissa. Hier is het alleen maar regen dus dan kun je beter lekker al thuis zitten.

Middag, klaar werken en thuis nu...gelukkig droog overgekomen tussen de buien door. :regen:

Middag Thea en Lex. Tja hier ook buien.

Nou ik zeg alvast avond allemaal.

Goedenavond.

Avond Stefan en Nicole.

Avond JW. Heb je mn rooksignalen gemist want ik kreeg geen reactie en ben maar vlakvoor Appeltjesdoorn omgekeerd.

Avond JW. Heb je mn rooksignalen gemist want ik kreeg geen reactie en ben maar vlakvoor Appeltjesdoorn omgekeerd.
Sorry, ik ben verloren gelopen. Ik ben wel op rooksignalen afgegaan, maar bij aankomst bleek er iemand zn bladafval te verbranden. Misschien had ik beter de navigatie aangezet :oopss:

Sorry, ik ben verloren gelopen. Ik ben wel op rooksignalen afgegaan, maar bij aankomst bleek er iemand zn bladafval te verbranden. Misschien had ik beter de navigatie aangezet :oopss:
Ja nou ja geen punt hoor en ik heb mn beweging gehad en jij moet dan morgen toch alleen de week doorzagen :DD :sorry:

Ach, het is een schrale troost. 3x niks is nog steeds niks 🤣

Goedemorgen allemaal :petjeaf:
Nog ffies en dan is de week weer door midden:DD

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan