Moge heren.
Ja natuurlijk dus als je langskomt met een scherpe zaag dan gaan we samen hard aan het werk hoorMoguh John
Ben je je armspieren al aan het trainen zodat je morgen kunt helpen met zagen?
Ja dat is goed en ik stuur je wel af en toe met rooksignalen mn locatie door.Ik zal kijken hoever ik kom met de benenwagen vanuit Enschede. Mn zaag past niet in de auto. Misschien kun je mij tegemoet fietsen?
Goed dat je het zegt, moet ik nog een paar pakjes zware shag meenemen voor de rooksignalen?Ja dat is goed en ik stuur je wel af en toe met rooksignalen mn locatie door.
Nee ik heb de droge hop uit de buurman zn tuin mee hoorGoed dat je het zegt, moet ik nog een paar pakjes zware shag meenemen voor de rooksignalen?
Sorry, ik ben verloren gelopen. Ik ben wel op rooksignalen afgegaan, maar bij aankomst bleek er iemand zn bladafval te verbranden. Misschien had ik beter de navigatie aangezetAvond JW. Heb je mn rooksignalen gemist want ik kreeg geen reactie en ben maar vlakvoor Appeltjesdoorn omgekeerd.
Ja nou ja geen punt hoor en ik heb mn beweging gehad en jij moet dan morgen toch alleen de week doorzagenSorry, ik ben verloren gelopen. Ik ben wel op rooksignalen afgegaan, maar bij aankomst bleek er iemand zn bladafval te verbranden. Misschien had ik beter de navigatie aangezet
John zal jou wel delegeren .Nouja, het is wat het is zeggen ze dan
Ach, iemamd moet t doen. En de verantwoordelijkheid die hij moet dragrn is vast al zwaar genoegJohn zal jou wel delegeren .
Daarom verdiend hij het driedubbele van jouAch, iemamd moet t doen. En de verantwoordelijkheid die hij moet dragrn is vast al zwaar genoeg
krijg jij niks op jou werk ??? Dan ben je vet betaald ik moet iedere maand nog bij betalen .Ach, het is een schrale troost. 3x niks is nog steeds niks 🤣
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.