Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

En dan is de kans ook groter op een clubje wat oa naar de beurs wil.
Nou daar ben ik het niet mee eens want rond 2014 was de GMT druk bezocht maar toch lukte het amper om leden te vinden voor de stand. Vaak kregen we dan alleen leden die een handje wilden helpen voor een dag en dat is ook mooi maar echt vaste leden van de stand waren amper te vinden. En dat dus in een tijd dat er nog geen chat was en het best druk was in het GMT.
Mensen schijnen weinig tijd te hebben tegenwoordig of hebben het er niet voor over.

En blijkbaar is de chat niet gezellig genoeg om een stand te verzorgen…..
O ja, voor velen is de beurs een eind weg en zo ook voor mij. Ik zou best dat willen regelen maar ik ga niet op en neer rijden naar Rosmalen met het OV en overnachten wordt ook een duur grapje dus dat is voor mij de reden dat ik na 2017 ben gestopt. En ik weet uit ervaring dat dit voor veel leden speelt en dan snap ik wel dat ze geen vaste standleden willen worden.

En blijkbaar is de chat niet gezellig genoeg om een stand te verzorgen…..
Dat heeft er heel weinig mee te maken en dat weet je ook . Ik heb drie jaar op de stand gestaan . Het laatste jaar dat we de stand hebben bevolkt stond ik er met 5 familieleden . We betaalden een verblijf in het park ernaast plus eten ( ruim 500€ ) om 2 dagen te werken in de stand en zelf hooguit een uurtje de beurs te kunnen bezoeken en voor wie of wat deden we het ??

Het chatgebeuren js in mijn ogen meer een ‘kliekje’ geworden waar je niet zomaar ‘tussen komt denk ik. Want dat zijn steeds dezelfde denk ik. Sorry als ik het zo ervaar.

Ik ben al sinds 2009 lid en zal wel 1 van de oudgedienden zijn. Maar toch is het allemaal anders en dat komt niet alleen door het wegvallen van oudere leden. Maar de sfeer zou er ook best aan toe kunnen dragen.
Toen ik hier lid werd had ik dezelfde ervaring met GTM en ik dacht ik post iets wat kan mij het schelen in ergste geval wordt ik genegeerd . Maar ik kan we wel voorstellen dat het voor andere nieuwe mensen precies hetzelfde gevoel heeft . Je doet er weinig aan natuurlijk . Iedereen is welkom in de chat en je kan deze ook terug lezen indien je wenst .

Nou ik ben het een keer helemaal met stefan eens. Inderdaad heeft zijn familie bijgesprongen destijds om de stand te kunnen bemannen en niet omdat er toen veel leden wilden meedraaien dus.
Ook in de chat is iedereen welkom en het maakt niet uit of je nieuw of oud lid bent op het forum. regelmatig komen daar ook nieuwe leden posten. Net als in het GDT is er wel ook daar een vast clubje maar die zullen het allemaal leuk vinden als er meer leden in de chat komen want hoe meer zielen hoe meer vreugd 😉

Ook in de chat is iedereen welkom en het maakt niet uit of je nieuw of oud lid bent op het forum. regelmatig komen daar ook nieuwe leden posten. Net als in het GDT is er wel ook daar een vast clubje maar die zullen het allemaal leuk vinden als er meer leden in de chat komen want hoe meer zielen hoe meer vreugd 😉
nou, en hier in het GDT is ook iedereen van harte welkom en zijn leden die dt ook zeker mooi vinden en zullen waarderen. Zeker nu je ook, sinds de nieuwe regel dat het gdt niet meer vernieuwd wordt na 100 pagina’s, ALLES terug kunt lezen.

Teruglezen kon je al dmv de link in de startpost. Maar ik denk dat weinig teruglezen, tenminste geen dagen of weken teruglezen.
Dat doe ik ook niet en ook niet in de chat.

Ik denk Albert en dat is mijn mening dat de drukte ( bezoekers ) bij forums zoals aquaforum gewoon afneemt , omdat er voor mensen andere en snellere manieren zijn om antwoorden te krijgen op hun vragen zoals facebook . Dat de kwaliteit van de antwoorden op facebook totaal niet van de orde is zoals je ze hier zou krijgen is totaal niet aan de orde . ( mensen lezen toch enkel wat ze zelf graag willen horen ) . Eigenlijk willen de mensen van de chat en GTM hetzelfde en mensen staat heel weigerachtig tegenover verandering . Moesten ze hier GTM afschaffen ben ik zeker dat niet iedere GTM gebruiker de overstap naar de chat maakt en omgekeerd .

Zeker weten is het bezoek aan fora veel minder en veel fora zijn er daarom al niet meer. Hier is het aantal posten per dag ook wel minder dan 10 jaar geleden maar goed we worden nog best goed bezocht.
Ook aanwas van nieuwe leden blijft zover ik het zie goed op peil. Maar ja de groepen of FB hebben natuurlijk wel hun invloed op fora.
Volgens mij ben ik het nog nooit zovaak et Stefan eens geweest als vandaag
:DD 😉

Die zogenaamde vaste kliek in de chat heeft in elk geval ondervonden dat het er prima vertoeven is ☺️.

Die zogenaamde vaste kliek in de chat heeft in elk geval ondervonden dat het er prima vertoeven is ☺️.
Vooral als het over friet met sate gaat over over een broodje bal :DD :DD

Soms is het beter om je toetsenbord te laten zwijgen. Het is jammer van het moddergooien.

Mag ik iedereen een goede middag alvast wensen en een fijne zaterdag !

Zit hier vanaf 2006, 18 jaar alweer...😉en ja heb het ook op en neer zien gaan kwa drukte/berichten en hoeveelheid mensen op het forum, en ook ik ben wel eens een half jaar 'weg' geweest.
Is toch een groepje mensen die de dagelijkse berichten aan de gang houden en vallen er er een paar daar van weg merk je dat gelijk.
Heb ook wel eens op de chat gekeken en geprobeerd mee te praten maar kwam er niet echt tussen, dan maar niet.

Zit hier vanaf 2006, 18 jaar alweer...😉en ja heb het ook op en neer zien gaan kwa drukte/berichten en hoeveelheid mensen op het forum, en ook ik ben wel eens een half jaar 'weg' geweest.
Is toch een groepje mensen die de dagelijkse berichten aan de gang houden en vallen er er een paar daar van weg merk je dat gelijk.
Heb ook wel eens op de chat gekeken en geprobeerd mee te praten maar kwam er niet echt tussen, dan maar niet.
Vreemd Lex want ik praat met iedereen

Middag lex en ik zou het dan weer proberen hoor want het is een gezellig clubje. Natuurlijk is het niet altijd even druk maar als er een paar aanwezig zijn zoals nu dan vindt je het vast leuk.

Daar heb je niet helemaal ongelijk in. Er is soms een groepje mensen bezig over een bepaald onderwerp en daar gaan ze dan zo in op, dat ze amper in de gaten hebben dat er nog iemand bij gekomen is. Dat is geen onwil of buitensluiten, dat is eerder tunnelvisie. Niets van aantrekken, je bent gewoon welkom.

Daar heb je niet helemaal ongelijk in. Er is soms een groepje mensen bezig over een bepaald onderwerp en daar gaan ze dan zo in op, dat ze amper in de gaten hebben dat er nog iemand bij gekomen is. Dat is geen onwil of buitensluiten, dat is eerder tunnelvisie. Niets van aantrekken, je bent gewoon welkom.
Tja wat moet ik daar op zeggen. Er komen ook weleens nieuwe leden langs en als men gewoon meekletst dan is er niks aan de hand maar ja als dat net op een moment is dat ze denken waar gaat dit over of dat onderwerp interesseert me niet dan haakt men soms af. Maar goed dat heb je ook in het GDT denk ik en ook in de andere topics.
de chat is ook meer voor de gezelligheid en wat slap kletsen denk ik.

Een snelle vraag is ook niks mis mee alleen wel als je er vanuit gaat dat je ook direct antwoord krijgt. Zo werkt dat niet altijd.

Klopt en ik zie ook in de chat weleens iemand iets vragen terwijl er dan net niemand in de chat zit. Tja dan krijg je dus niet snel een reactie en ik denk dat een topic openen altijd beter is want dan krijgen meer leden dat mee.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan