Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Avond heren.

spijtig dat er zo weinig aandacht voor is . Spelers dwingen zelf hun contract af meeste buitenlanders tekenen voor 8 maand en gaan dan rest van het jaar elders ter wereld een competitie gaan spelen . Heel anders dan voetballers .....
Nog even en ze geven geld toe om te mogen spelen :DD ;))
In de NBA is het gemiddeld zo n 10 miljoen lees ik .

Goedenavond :petjeaf:
Hier lekker aan de kook met een improvisatieroerbakgerecht:chef:

Avond heren.

Nog even en ze geven geld toe om te mogen spelen :DD ;))
In de NBA is het gemiddeld zo n 10 miljoen lees ik .
Ze hebben vreemde regels in NBA maar dat is dan ook de top van de top . Iedere 2 dagen een wedstrijd en zalen tot 20000 toeschouwers en meer . In Nederland zijn er clubs die met 200000 € zes profs in dienst hebben .

Ga je nu anderen pesten met je maandagverliefdheid nu je mij er niet meer mee kunt pesten? :DD
Zorg jij nou maar dat je woensdag klaarstaat met je zaag :pp

Daar heeft hij de hele dag tijd voor om die onzin te bedenken…. :petjeaf: 🙄 😉 😉 😝
Ja iets meer per week dan de 154 uur die jij daarvoor hebt:DD;))
We hebben beide dus genoeg tijd om al die onzin die we hier posten te bedenken:deal:

Nou echt, je zou er haast wat van gaan denken
Ik ben er drukker mee om te controleren of jullie niet teveel onzin posten :DD :DD

Ai ai Kapitein Eierbal
Tja een eierbal is al weken geleden dus de komende dagen maar eens kijken waar ik mn slag kan slaan. Je hebt me nu weer lekker gemaakt JW.

Ja, we worden oud (gelukkig). 91 is een gezegende leeftijd. Iemand die overigens een flink neoliberaal stempel op dit land heeft gedrukt, waar we nu nog de vruchten (kuch kuch) van plukken.

Ja, we worden oud (gelukkig). 91 is een gezegende leeftijd. Iemand die overigens een flink neoliberaal stempel op dit land heeft gedrukt, waar we nu nog de vruchten (kuch kuch) van plukken.
Ja ik teken voor die leeftijd. Ach iedereen heeft zn politieke voorkeur en wat de man destijds heeft gedaan dat herinner ik me al niet meer:DD

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan