Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Nou een van de tobclubs heeft gedaan wat er eigenlijk werd verwacht :DD .
Het is buiten alweer koud merkte ik daarnet.

Avond, in het zonnetje was het lekker vandaag 😎 achter het huis in de serre was het 22 graden !

Avond Lex en hier iets kouder met 20 graden bij de cv :DD

Basket is de toekomst jongens Basket , Basket
Zodra daar ook de commercie de hoofdrol gaat spelen, is het ook afgelopen.

Het gaat niet meer om het spel, maar handel in spelers, Kijkcijfers en wedden.

Moge Marcel.

Basket zal nooit zo groot worden want je moet telkens omhoog kijken naar die basket en dan krijg je een stijve nek :DD :DD ;))

Is er nog een club in de eredivisie waar wel nog lol aan te beleven valt? De hele top maakt er vaak een potje van en daarom kijk ik ook eigenlijk geen voetbal meer.
En denk je een keer dit is een leuk potje dan heb je wel weer een VAR die de boel de nek omdraait.
Foei, je mag niet liegen!!! Als je niet zou kijken kan je je nergens meer over opwinden op zondag en daar over schrijven op maandag. Bovendien, wat heb ik dan nog om op te reageren?

Moge Ben en Corne.

Ach Ben als ik zeg dat ik woensdag in korte broek ga lopen dan heb je wel wat om op te reageren :DD ;))

Zodra daar ook de commercie de hoofdrol gaat spelen, is het ook afgelopen.

Het gaat niet meer om het spel, maar handel in spelers, Kijkcijfers en wedden.
spijtig dat er zo weinig aandacht voor is . Spelers dwingen zelf hun contract af meeste buitenlanders tekenen voor 8 maand en gaan dan rest van het jaar elders ter wereld een competitie gaan spelen . Heel anders dan voetballers .....

Goedenavond. Lekker op de bank met de iPad, en dikke sokken erbij aan.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan