Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Mogge, weer terug uit Zwolle met wat voedseldiertjes en wat ander aanverwante artikelen, een tropische varen en een klimmer. En wat pods van een of andere noot.

Middag allen. Paar broodjes, en plak Krentewegge met roomboter weggehapt. Zo maar een wandeling maken nu het wat vriendelijker lijkt buiten.

Middag Albert en hier is het grijs en koud.

Avond. Het is nog licht dus je ziet nu dat de dagen echt langer worden.

Rustig hier.

Nou dit maal was het weer eens PSV dat met mazzel gelijk scoort in blessuretijd maar ja het zoveelste dure puntenverlies. Volgens mij is er niet een tobclub in Nederland die goed en stabiel presteert.

Morgen, beetje uitgeslapen lekker hoor !

Moge Lex en dan heb je de haan niet horen kraaien dus :DD

Mogge, frisjes maar wel met de zon erbij

Middag vanuit een zonnig Grunn.

Al bijgekomen van het resultaat van FC Grunn? :DD
Haha ja dat was schrikken he zo n uitglijder. Maar ik lig er niet wakker van en belangrijker is wat Ajax gaat doen na de zoveelste uitglijders van PSV en Feyenoord.

Grunn moet binnenkort tegen Twente zag ik.

Haha ja dat was schrikken he zo n uitglijder. Maar ik lig er niet wakker van en belangrijker is wat Ajax gaat doen na de zoveelste uitglijders van PSV en Feyenoord.

Grunn moet binnenkort tegen Twente zag ik.
Feyenoord is zoals wel vaker ook geen lol.meer aan. Zou haast ajacied worden :DD

Feyenoord is zoals wel vaker ook geen lol.meer aan. Zou haast ajacied worden :DD
Is er nog een club in de eredivisie waar wel nog lol aan te beleven valt? De hele top maakt er vaak een potje van en daarom kijk ik ook eigenlijk geen voetbal meer.
En denk je een keer dit is een leuk potje dan heb je wel weer een VAR die de boel de nek omdraait.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan