Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Ik zeg alvast middag allemaal.

Middag Stefan. Het weekend alweer in zicht hier. Nog 2uurtjes. En het lijkt erop dat de zon er zo weer bij gaat komen hier

Goedenavond :petjeaf:
Zijn jullie inmiddels al ingesneeuwd of valt het nog mee?
Nee wat voel smolt gelijk weg en de straten zijn schoon. Alleen op gras e daken nog wat witte sneeuw.
Je hoeft dus nu niet deze kant op te komen om ons te bevrijden met de sneeuwschuif JW ;))

Nee wat voel smolt gelijk weg en de straten zijn schoon. Alleen op gras e daken nog wat witte sneeuw.
Je hoeft dus nu niet deze kant op te komen om ons te bevrijden met de sneeuwschuif JW ;))
Wat fijn dat je dat nu alvast zegt, dat scheelt weer een eindje trappen met de skelter :DD

Goed dat je het zegt, ik moet nog steeds op zoek naar een goede oranje tandem met een bloemenmandje :DD
Ja roze vindt ik ook prima hoor met hartjes erop:pp
Mocht het niet lukken dan kun je misschien even bij mn schoonmoeder langslopen om te vragen of die nog iets weet:DD:DD:DD:pp

Ja roze vindt ik ook prima hoor met hartjes erop:pp
Mocht het niet lukken dan kun je misschien even bij mn schoonmoeder langslopen om te vragen of die nog iets weet:DD:DD:DD:pp
Als ik zeg dat jij me gestuurd hebt dan krijg ik vast wel wat moois mee :DD

Als ik zeg dat jij me gestuurd hebt dan krijg ik vast wel wat moois mee :DD
Ik zeg alleen succes :DD :DD :DD :DD
O ja, mocht ze je een stoel willen meegeven dan moet je die niet aannemen want dat is de schietstoel die ik dr ooit kado heb gedaan:DD:DD:DD

Goedemorgen en wat een rust gister in het GDT zeg.

Moge heren en ook lekker vroeg erbij.

Moge Marcel en ik lees net dat het over 7 dgn hier 12 graden met zijn maar als ik nu naar buiten kijk kan ik me er niks bij voorstellen :DD

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan