Cornelius
Well-known member
moghu
DankjewelProficiat !!!
hier sneeuwt het licht.Middag Stefan. Het weekend alweer in zicht hier. Nog 2uurtjes. En het lijkt erop dat de zon er zo weer bij gaat komen hier
Hier sneeuwt het donker.. 😝hier sneeuwt het licht.
Nee wat voel smolt gelijk weg en de straten zijn schoon. Alleen op gras e daken nog wat witte sneeuw.Goedenavond
Zijn jullie inmiddels al ingesneeuwd of valt het nog mee?
Wat fijn dat je dat nu alvast zegt, dat scheelt weer een eindje trappen met de skelterNee wat voel smolt gelijk weg en de straten zijn schoon. Alleen op gras e daken nog wat witte sneeuw.
Je hoeft dus nu niet deze kant op te komen om ons te bevrijden met de sneeuwschuif JW![]()
Ja daar dacht ik al aan maar aankomende zomer gaan we lekker samen op de tandem over de dijk scheuren hierWat fijn dat je dat nu alvast zegt, dat scheelt weer een eindje trappen met de skelter![]()
Goed dat je het zegt, ik moet nog steeds op zoek naar een goede oranje tandem met een bloemenmandjeJa daar dacht ik al aan maar aankomende zomer gaan we lekker samen op de tandem over de dijk scheuren hier![]()
![]()
Ja roze vindt ik ook prima hoor met hartjes eropGoed dat je het zegt, ik moet nog steeds op zoek naar een goede oranje tandem met een bloemenmandje![]()
Als ik zeg dat jij me gestuurd hebt dan krijg ik vast wel wat moois meeJa roze vindt ik ook prima hoor met hartjes erop
Mocht het niet lukken dan kun je misschien even bij mn schoonmoeder langslopen om te vragen of die nog iets weet![]()
Ik zeg alleen succesAls ik zeg dat jij me gestuurd hebt dan krijg ik vast wel wat moois mee![]()
Hetzelfde Stefan!Goedeùorgen
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.