Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Middag nou ja bijna avond, vanmorgen in een halfwitte wereld naar t werk gefietst en nu in motregen weer terug....IK WIL ZOMER !!!😎

Middag Lex en je verzoek kun je in 3-voud naar boven sturen :DD

• Haha
Waarderingen: Lex
Mafkees is het.
Ik denk dat we hem niet te snel moeten wegzetten als mafkees. Denk wel dat we heel goed moeten oppassen voor die gevaarlijke gek.
En vooral dat hulpje van hem (of is het andersom??)

Geld geeft macht. Dat zie je nu.

Goedenavond

Wasmachine stuk. Na veel reparatie ellende, o.a. een monteur die de trommel op meerdere plaatsen indeukt door te wrikken met een schroevendraaier en ook nog eens het manchet bij wil snijden, krijg ik vandaag een sms’je (zo lekker persoonlijk) dat de vervolgreparatie uitgesteld is tot 2 april 😡
En ik wacht al vanaf de eerste week van januari.
Dan heb je een machine met 5 jaar garantie maar in de praktijk heb je niks.

Gelukkig ook vandaag iemand van de technische dienst die aangaf hier een nieuwe machine te plaatsen. Heb wel hemel en aarde bewogen om iemand aan de lijn te krijgen.

Benieuwd wanneer hier een nieuwe wasmachine staat.

Wat een gedoe Nicole en vanaf begin januari is al heel lang.

Avond Albert en Nicole.

krijg ik vandaag een sms’je (zo lekker persoonlijk) dat de vervolgreparatie uitgesteld is tot 2 april 😡
En ik wacht al vanaf de eerste week van januari.
Dat is toch allerverschrikkelijkst😡

Avond binnenkomers en slaap lekker voor straks.

Ja en het verhoogd de kans op een aanslag:deal:. Die Trump kan geen stap vrij zetten want dan breekt ie zn broze nek over beveiligers.

Avond Marcel.
Het jammer dat die schutter niet goed kon mikken. Zo denk ik erover.

Goedemiddag

Wat een gedoe Nicole en vanaf begin januari is al heel lang.
Het zal me benieuwen hoe lang het duurt tot ik een nieuwe machine hier heb staan, en of ik ook weer 5 jaar garantie af kan dwingen.
Dat is toch allerverschrikkelijkst😡

De trommel hing scheef in de machine en liep daardoor aan tegen het manchet (ook kapot, gevolgschade). En wat hij met die schroevendraaier probeerde, was de door de schroevendraaier tussen manchet en trommel te steken, met wricken de trommel terug te duwen. Met droge ogen vertelde hij dat ze dat altijd zo deden?

Toen ik opmerkte dat hij de trommel aan het beschadigen was sommeerde hij mij geïrriteerd te zwijgen omdat hij nog bezig was. Ik stond er naast en toen hij begon over het bijsnijden van het manchet ben ik er met mijn neus bovenop blijven staan.

Wat een beunhaas.

Gelukkig ook veel advies en hulp gehad van de verkoper. Dan ben je blij dat zo'n machine lokaal is aangekocht.

Zo, frustratie van mij af geschreven 😉 en zal het hier ook bij laten 👍

Middag :koffie:

(een monteur die de trommel op meerdere plaatsen indeukt door te wrikken met een schroevendraaier en ook nog eens het manchet bij wil snijden)

Een monteur die een manchet wil bij snijden :juggle:🤔 wel gehoord van door snijden of af snijden maar bij snijden ik vind het knap :stom:
als de trommel schijf hangt is het lager meestal geweest of de ophang rubbers/veren en dan nog zal het lager niet best meer zijn.
kortom vervangen die boel of nieuwe neer zetten
sterkte maar weer.

Middag allemaal :petjeaf:
Het was flink buffelen, maar gisteren ben ik dan toch eindelijk afgestudeerd aan de UT (als chef rubbertjes):DD:DD:DD
Nu ook weer lekker tijd voor de hobby :DD

Middag JW en van harte maar ik had niks anders verwacht van je natuurlijk ;)) :thumbs::thumbs::thumbs::thumbs:

Middag allemaal :petjeaf:
Het was flink buffelen, maar gisteren ben ik dan toch eindelijk afgestudeerd aan de UT (als chef rubbertjes):DD:DD:DD
Nu ook weer lekker tijd voor de hobby :DD
Dankjewel, ben erg blij dat het er nu op zit :DD
Ben benieuwd waar ik een baan ga vinden en waar in NL ik uiteindelijk terecht ga komen :DD
Van harte
Misschien nog een opening bij de firma Durex :DD :DD

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan