Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Middag Jaap de pauze is soms noodzakelijk

Ik doe de verversing altijd in twee delen. eerst de linkerkant en de week erna de rechterkant :DD :DD
Dat is niet zo heel erg slim. Volgende keer toch eens proberen eerst de bovenkant en na de koffie de onderkant te doen.

Middag jong en oud(er)

Middag Albert en je kijkt vast geen Ajax maar je mist niks. Bar slecht veld en een slechte pot dus we gaan wandelen hier.
Naast de missers van Utrecht en PSV wordt dit vast ook niks in Sittard.

Ja, ik keek wel. Tot nu, goedkopere penalty kun je niet krijgen… en dan zo’n malloot uut Twente die er rondloopt…

Middag Albert en je kijkt vast geen Ajax maar je mist niks. Bar slecht veld en een slechte pot dus we gaan wandelen hier.
Naast de missers van Utrecht en PSV wordt dit vast ook niks in Sittard.
Het debiele clubje uit de hoofdstad in Belgie heeft een nieuw veld laten aanleggen . Eerste wedstrijd na 3 dagen dat ze vernieuwd was zag je de grasmatten zo verschuiven en nu vandaag ook je ziet gewoon kluiten gras loskomen . Moet nog hechten zeggen ze maar in de winter hecht gras zeer traag maar zo slim zijn ze daar nog niet . 300000€ voor nieuwe grasmat en dan op zo'n veld moeten spelen .

Ja zonde Stefan. Nou Ajax op nummer 1 zolang het duurt ondanks een slechte pot voetbal. Voor leuk voetbal moet je niet in de eredivisie zijn.
Volgens mij kun je beter naar Spakenburg kijken dan naar Ajax, PSV en Feyenoord.

Ja zonde Stefan. Nou Ajax op nummer 1 zolang het duurt ondanks een slechte pot voetbal. Voor leuk voetbal moet je niet in de eredivisie zijn.
Volgens mij kun je beter naar Spakenburg kijken dan naar Ajax, PSV en Feyenoord.
Tja die mannen worden wereldwijd teveel betaald als je kijkt bounida krijgt 500000 € per jaar wil geen contractverlenging tekenen en mag al blij zijn met plaatsje bij Ajax B . Heeft Belgie ook al verlaten om elders 50 € meer te krijgen .

Ja het is erg wat ze verdienen maar dat is bij meer sporten het geval. De commercie maakt een boel kapot.

Middag Albert. Nou ja we kunnen wel de muziek nog beluisteren ;))

Middag, was toch een markante TV persoonlijkheid van vroeger..........alle showbizz shows en niet te vergeten samen met Andre van Duin, en 74 is nog best jong.

Middag Lex.

Nou de trainer van Feyenoord is ook de laan uit.

Goedeavond allemaal vanuit het subtropische belgie

Het is hier gewoon het regenseizoen vrees ik

Hier nog droog maar om 05.00 zou het gaan regenen.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan