Ik doe de verversing altijd in twee delen. eerst de linkerkant en de week erna de rechterkantMiddag Jaap de pauze is soms noodzakelijk
Dat is niet zo heel erg slim. Volgende keer toch eens proberen eerst de bovenkant en na de koffie de onderkant te doen.Ik doe de verversing altijd in twee delen. eerst de linkerkant en de week erna de rechterkant![]()
![]()
ah ik doe ene week de onderkant en andere week de bovenkant .Ik doe de verversing altijd in twee delen. eerst de linkerkant en de week erna de rechterkant![]()
![]()
Het debiele clubje uit de hoofdstad in Belgie heeft een nieuw veld laten aanleggen . Eerste wedstrijd na 3 dagen dat ze vernieuwd was zag je de grasmatten zo verschuiven en nu vandaag ook je ziet gewoon kluiten gras loskomen . Moet nog hechten zeggen ze maar in de winter hecht gras zeer traag maar zo slim zijn ze daar nog niet . 300000€ voor nieuwe grasmat en dan op zo'n veld moeten spelen .Middag Albert en je kijkt vast geen Ajax maar je mist niks. Bar slecht veld en een slechte pot dus we gaan wandelen hier.
Naast de missers van Utrecht en PSV wordt dit vast ook niks in Sittard.
Tja die mannen worden wereldwijd teveel betaald als je kijkt bounida krijgt 500000 € per jaar wil geen contractverlenging tekenen en mag al blij zijn met plaatsje bij Ajax B . Heeft Belgie ook al verlaten om elders 50 € meer te krijgen .Ja zonde Stefan. Nou Ajax op nummer 1 zolang het duurt ondanks een slechte pot voetbal. Voor leuk voetbal moet je niet in de eredivisie zijn.
Volgens mij kun je beter naar Spakenburg kijken dan naar Ajax, PSV en Feyenoord.
Moi. Ja dokter Bernard is niet meer
Nou als t nie hoeft.Middag Albert. Nou ja we kunnen wel de muziek nog beluisteren![]()
Haha, nee behalve dokter Bernard is daar niks leuks uit de mond gekomen.Nou als t nie hoeft.
Geen idee wie dat is.....Middag Lex.
Nou de trainer van Feyenoord is ook de laan uit.
Jij niet dusGeen idee wie dat is.....![]()
Jij zegt ook alles 2x heGoedeavond allemaal vanuit het subtropische belgie
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.