Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Goedemorgen

Straks gaat op straat oom agent ook op je schieten als je wegrent terwijl ze roepen staan blijven.
Schieten nog niet maar wel pepperen omdat iemand weg liep toen hij had moeten blijven staan ivm loslopende hond, maar door liep. BOA groene wetten of hoe hij zich ook noemen mocht.

Goedemorgen

Schieten nog niet maar wel pepperen omdat iemand weg liep toen hij had moeten blijven staan ivm loslopende hond, maar door liep. BOA groene wetten of hoe hij zich ook noemen mocht.
Tja die BOA zijn ook de hele dag om burgers te pesten en mensen bekeuren voor de kleinste dingen. Laatst noemde ik al het voorbeeld van de man die per ongeluk op de invalidenparkeerplaats stond en 100x excuus aanbood. Met die BOA hebben ze heel veel mensen vanuit de bijstand aan een baan geholpen en zo die mensen een dagbesteding te geven. Zo is het eigenlijk begonnen en nu worden ze overal voor ingezet en je wil niet weten hoeveel er inmiddels hier lopen.
Orde en gezag moet er in zoverre wel zijn maar als iemand een papiertje op de grond gooit kun je eerst een waarschuwing geven en dat in het systeem zetten maar als ik kijk bij het programma handhavers dan heb je er een groep bij die gelijk staan te schrijven. Niet allemaal hoor en je hebt er ook bij die wel heel menselijk optreden maar een deel zou je ook zo achter het behang plakken.

Ik heb nooit mn ID bij me want ja als je die verliest dan moet je flink dokken en nog aangifte doen eerst ook. Ik heb een copie meestal op zak. Werd een keer aangehouden en ja die kwast ging zeuren. Ik zeg betaal jij de nieuwe ID voor me als ik die verlies? Ik heb bewust al nooit een portemonnee bij me want ja ik schijn alles te verliezen.
Nou de betreffende BOA of agent kon met heel veel pijn en moeite accoord met de copie en mn bankpas waar de naam opstond.
Ik heb hem ook gezegd dat ik me daarnaast niet laat verplichten om altijd een ID bij me te hebben want ik hou niet van moeten. Merkwaardig genoeg kon hij zich dat goed voorstellen en kon daar dan wel weer om lachen :DD :DD

Het is ook maar net wie je treft want er zijn ook genoeg goede BOA s en agenten maar de rest...................................................

Goede middag

John bepaalde mensen kunnen helemaal niet met macht omgaan en daar zit net het grote probleem . Gebrek aan gezond boerenverstand .

Middag Stefan en ja dat is waar. Ik zeg weleens die gasten hebben thuis niks te zeggen en gedragen zich in functie dan zo en natuurlijk heb je het deel zoals jij omschrijft.
Volgens mij zit er in Amerika ook een malloot die daar last van heeft maar ja dat is geen agent :DD :DD

Tja die BOA zijn ook de hele dag om burgers te pesten en mensen bekeuren voor de kleinste dingen. L
Ik heb met buiten de man waar ik het hierboven over had, gelukkig betere ervaringen met de BOA's. Ik schrijf er maar niet teveel over, want misschien heeft hij ook wel een aquarium :DD dus even zelfcensuur.
Met die BOA hebben ze heel veel mensen vanuit de bijstand aan een baan geholpen
Ja het is destijds begonnen met Melkert banen. Ik herinner me nog goed dat honden vast moesten op die locatie en dat een vriend die zo'n Melkert baan had, mijn hond dwars over een groot grasveld riep haha. Midden in het centrum. Toen kon dat nog allemaal. Destijds werden de stadswachten (dacht dat ze toen zo genoemd werden) niet echt serieus genomen ook nog eens.
als ik kijk bij het programma handhavers
Tja daar moet je bij mij niet mee komen want ik kijk nog steeds meer héél erg zelden TV 😉
Ik heb nooit mn ID bij me want ja als je die verliest dan moet je flink dokken
Ik heb mijn telefoon altijd bij me en daar zit mijn ID, rijbewijs en bankpas bij ingeschoven. ID omdat ik hier snel over de grens ben en ik geen ellende wil met handhaving daar. Al heb ik nog nooit controle gehad op Duits gebied. Al kom ik vaak dagelijks over de grens heen.
Maar telefoon en ID kaart meenemen gaat in 1 moeite door. En ik ben liever mijn ID kwijt dan mijn telefoon haha.
Het is ook maar net wie je treft want er zijn ook genoeg goede BOA s en agenten maar de rest...................................................
Dat is zeker zo.

Toen Peb nog een pup was en maar een kwart turf hoog, zijn ze wel eens naast me gestopt om even puppy te kijken. Zo kan het ook. Gewoon even contact leggen met de mensen in de wijk, want per slot van rekening zijn die mensen in de wijk wel hun ogen en oren.

Toen Peb nog een pup was en maar een kwart turf hoog, zijn ze wel eens naast me gestopt om even puppy te kijken. Zo kan het ook. Gewoon even contact leggen met de mensen in de wijk, want per slot van rekening zijn die mensen in de wijk wel hun ogen en oren.
Ja het menselijke aspect is vaak niet terug te vinden. De buurvrouw kwam hier thuis met de hond en bij de stoep doet ze die even los naar de voordeur en ja daar komt net een auto met aasgieren de bocht om en het koste gelijk 80 euri s. Even aanspreken en waarschuwen is er niet bij .
Een buurman van ons is met pensioen en die was ook BOA. Die loopt hier nog als een oude opzichter 2x per dag een ronde door de wijk en spreekt je er zelfs nu nog op aan als je struiken gesnoeid moeten worden of als er wat blad op de grond ligt. Wat een malloot denk ik dan.
Dat deed hij ook bij de buurman en deze zei tegen hem als het je niet aanstaat dan ben je vrij om het zelf weg te vegen hoor :DD :DD

Ik heb mijn telefoon altijd bij me en daar zit mijn ID, rijbewijs en bankpas bij ingeschoven. ID omdat ik hier snel over de grens ben en ik geen ellende wil met handhaving daar. Al heb ik nog nooit controle gehad op Duits gebied. Al kom ik vaak dagelijks over de grens heen.
Maar telefoon en ID kaart meenemen gaat in 1 moeite door. En ik ben liever mijn ID kwijt dan mijn telefoon haha.
Dat is als John verloren loopt dan kan Jessica snel zijn id aan de politie geven , anders ben je beiden kwijt .

Dat is als John verloren loopt dan kan Jessica snel zijn id aan de politie geven , anders ben je beiden kwijt .
Je weet dat AH aan de overkant zit en ik zit vast aan een lange lijn van 300 meter zodat ik altijd weer kan thuiskomen :DD :DD

Wel opletten als je 2 tourkes rond de bloembak van de buren loopt geraakt je ook niet meer thuis omdat het touw tekort is .
Dat is de reden dat niemand iets buiten mag zetten behalve op maandag de kliko. Die kliko trek ik zonodig wel om.

Dat is de reden dat niemand iets buiten mag zetten behalve op maandag de kliko. Die kliko trek ik zonodig wel om.
wel opletten als jou touw om de kliko zit en ze komen die ledigen dat je ook niet mee bent met de vrachtwagen .

wel opletten als jou touw om de kliko zit en ze komen die ledigen dat je ook niet mee bent met de vrachtwagen .
Ik ga altijd om 8 uur boodschappen doen zoals je weet en de kliko wordt na 12 uur geleegd dus ik kan rustig aan doen.

Nou duur puntverlies voor PSV en verrassend doet Grunn het niet heel slecht (tot nu toe).

Nou duur puntverlies voor PSV en verrassend doet Grunn het niet heel slecht (tot nu toe).
Is toch een held hé die Noa Lang . Kan heel goed ballen maar onder de hersenpan weinig activiteit .

Is toch een held hé die Noa Lang . Kan heel goed ballen maar onder de hersenpan weinig activiteit .
Dat daar weinig activiteit is dat zie je al aan het aantal tattoos :DD ;))
Ik vindt het een irritant mannetje die denk heel veel te kunnen en dan gister steen en been over het publiek klagen. Tja natuurlijk gaan die morren want wat ze de laatste tijd late zien is ook niet best.

Wel goed dat de trainer het ziet en zegt dat het niet best is en anders moet maar ja.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan