benvo
Well-known member
Brave borsten en borstinnen, moge uw dag vol van vreugde zijn!
Avond Ben, nou tot nu toe heb ik nog geen klagen over deezen dag.Brave borsten en borstinnen, moge uw dag vol van vreugde zijn!
Avond Ben en ik denk dat ze zich in Eindhoven meer zorgen moeten makenIs verder alles goed met je? Moeten we ons zorgen maken?![]()
Denk aan je hartslag. Je bent, en zo denken velen, nog bruikbaar!!🙂🙂😉Avond Ben en ik denk dat ze zich in Eindhoven meer zorgen moeten maken![]()
![]()
We hebben een heftige griepgolf Ben en je hoort het overal. Mooi dat het nu weer wat beter gaat.Nou Albert, de griep trekt (te) langzaam uit m'n lichaam. Naast de te sterke hoestdrang gaat alles goed.
't Jee... Dit gaat mis.....😱😱😳Ik wil ook de PSV supporters niet tekort doen dus die kunnen straks uit volle borst het PSV lied meezingen voor aanvang van de weedstrijd
Voor Rood-Wit gezongen
vol man'lijke kracht
Een lied met ons allen
want eendracht maakt macht
Wij trekken ten strijde
een strijd vol van vree
Vooruit nu Rood-Witten
vooruit PSV.
Wat eens d'Oude Glorie
aan roem heeft gebracht
Dat geeft ons vertrouwen
de moed en de kracht
Om verder te bouwen
aan ons PSV
Vooruit nu Rood-Witten
vooruit PSV.
Wij houden voor ogen
de Rood-Witte vaan
Aan 't 'blauwdoek' meer sterren
de club bovenaan
Wij zullen steeds strijden
sportief en voor twee
Vooruit nu Rood-Witten
vooruit PSV.
En komen er tijden
van veel tegenslag
Dan zullen wij tonen
wat vriendschap vermag
De strijd zal ontbranden
eenieder vecht mee
Vooruit nu Rood-Witten
vooruit PSV.
Er is geen redding meer.'t Jee... Dit gaat mis.....😱😱😳
Dankjewel, gaat goed komenIk zal ook aan jou denken hoor als je zit te zweten boven de boeken. Komt vast goed volgende week dinsdag en dan kan de vlag uit.
Moge allemaal.
Je hebt gelijk en dat hele PSV is niks waard en er zullen maar een paar zielen zijn die dat lied uit het hoofd kennen't Jee... Dit gaat mis.....😱😱😳
Kunnen ze nu ook al de energierekening dan niet meer betalen waardoor ze knipperenIk zie de lampen alweer schijnen…daar boven het Philips stadion…
Avond Thea en ik kon je cake hier zelfs ruiken
Rook lekker hè? Was ook lekkerAvond Thea en ik kon je cake hier zelfs ruiken![]()
Hier is dan weer een nieuw GDT. Het is niet toegestaan om in dit topic een gif te posten omdat dit als hinderlijk kan worden ervaren.
Veel plezier met het GDT.
Ik dacht juist dat jij geen gifkikker wasDe pret is er nu al af. Bah! Mag ik geen gif plaatsen. En dat terwijl ik zo graag giftig ben... Nou ja, dan geef ik jullie maar m'n liefhebbende groet!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.