Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Middag JT, ff geknoeit met kleibolletjes mix. Kan dat drogen en morgen in de bodem. En een wandeling gedaan. Dus klaar voor vandaag.

Ja ik draai ze ook zelf en laat ze op een bord drogen. Net ook even gewandeld en in de zon is het wel lekker buiten.

Avond. Beetje met aquariumwater gespeeld en plantjes op het spiderwood geplaatst. Eens kijken hoe dit er over een poosje uitziet.

Avond buurvrouw. Is de cake al op?

Goede vrijdagmorgen! Behoorlijke woei hier buiten. Vanmorgen beetje aanrommelen thuis, wat opruimen. Even met de bak bezig met kleibolletjes. En vanmiddag om half 2 afspraak bij de reisagent om de trip naar Berlijn te regelen.

Het is maar grijs en koud buiten.

Middag, aquarium klaar, stedentrip Berlijn geregeld. En nog wat met de modelbouw bezig geweest vandaag. Nu maar een poosje laten drogen weer.

Avond!! Morgen lekker op wintersport :DD

Avond Lissa en veel plezier en pas goed op op de ski s.

Tja het wordt als gekker hier en als een auto niet stopt dan schieten ze ook al en niet te zuiging ook. Klem kan ik me voorstellen maar schieten is te gek. Straks gaat op straat oom agent ook op je schieten als je wegrent terwijl ze roepen staan blijven.
Toen ik jong was en baldadig met voetballen hadden we ook wat met de wijkagent en ja dan zet je het op een rennen en die gek rende achter ons aan en na een lange run stopten we en die gast was me toch kwaad.
Zegt ie van ik hou er niet van als ik achter tieners moet aanrennen waarop ik zei ja dan had je een ander beroep moeten kiezen :DD :DD

https://www.rtvnoord.nl/misdaad/126...le-bad-nieuweschans-heen-doorzeefd-met-kogels

Tja John als jij een kwajongenstreek vergelijkt met dergelijke overtreding dan ...... Door grenscontrole rijden vind ik niet normaal , achtervolgd worden door politie vind ik niet normaal en anderen in gevaar brengen vind ik niet normaal .....

Tja John als jij een kwajongenstreek vergelijkt met dergelijke overtreding dan ...... Door grenscontrole rijden vind ik niet normaal , achtervolgd worden door politie vind ik niet normaal en anderen in gevaar brengen vind ik niet normaal .....
Of hij anderen in gevaar bracht dat maak ik er niet uit op volgens mij maar ja dan zovaak schieten gaat alle grenzen te buiten en zo n auto moeten ze van de weg rijden of klemrijden.
Je ziet de kogelgaten in het raam en dan is de kans groot dat er iemand gewond raakt.
Maar goed ik was er niet bij maar de politie is in het algemeen veel harder met optreden dan vroeger.

Wel bij een grenscontrole staat er meestal iemand midden op de weg die jou naar de zijkant begeleid of laat aansluiten bij een rij met wagens . Als je dan door rijd moet zo'n persoon wegspringen . Als je op de autosnelweg rijd en er komt zo'n gek aan 180 km/u jou voorbij gevolgd door rij politiewagens dan kan dat een gevaarlijke situatie opleveren . niemand weet hoe derden reageren op dat moment . Dat noem ik mensen in gevaar brengen . Als politie de situatie inschat dat men door te schieten groter gevaar voor medeburgers kan afwimpelen dan moeten ze dat volgens mij ook doen . Tenzij jij het gedrag van die bestuurder gewoon normaal vind .

Als je dan door rijd moet zo'n persoon wegspringen .
Dat kan maar ook dat weten we niet. Of hij 180 reed weten we ook niet maar goed al zou dat allemaal waar zijn dan is schieten wel het laatste middel en ze kunnen ook de auto klemrijden of spijkermatten gebruiken. Dat zien en lezen we regelmatig maar meer dan 20x schieten gaat wel erg ver.
Als je de foto bekijkt dan is het een brede 4 baans weg waar op dat moment weinig verkeer reed. En hij reed niet tegen het verkeer in dus ik vindt et een heel zwaar middel wat ze hebben gebruikt.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan