Middag JT, ff geknoeit met kleibolletjes mix. Kan dat drogen en morgen in de bodem. En een wandeling gedaan. Dus klaar voor vandaag.
Of hij anderen in gevaar bracht dat maak ik er niet uit op volgens mij maar ja dan zovaak schieten gaat alle grenzen te buiten en zo n auto moeten ze van de weg rijden of klemrijden.Tja John als jij een kwajongenstreek vergelijkt met dergelijke overtreding dan ...... Door grenscontrole rijden vind ik niet normaal , achtervolgd worden door politie vind ik niet normaal en anderen in gevaar brengen vind ik niet normaal .....
Dat kan maar ook dat weten we niet. Of hij 180 reed weten we ook niet maar goed al zou dat allemaal waar zijn dan is schieten wel het laatste middel en ze kunnen ook de auto klemrijden of spijkermatten gebruiken. Dat zien en lezen we regelmatig maar meer dan 20x schieten gaat wel erg ver.Als je dan door rijd moet zo'n persoon wegspringen .
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.