SpikesAvond, hier spettert het al en ze hadden het voor vannacht over winterse neerslag......sneeuwkettingen om m'n fietsbanden monteren dan maar morgenochtend !![]()
Middag en ik zei nog zo zoek een kantoorbaanHier nog steeds regen. Nu ff pauze maar helaas sta ik er al heel de dag in. (Stratemakeropzeeshow😑)
hik!was een storing, we zijn er weer....
Welke beheerder zat er nou weer aan de knoppenwas een storing, we zijn er weer....
Jij was sneeuw aan het scheppen en dat is een geldig alibi.Welke beheerder zat er nou weer aan de knoppen![]()
![]()
Is nu weer weg😱 onder je bericht staat rapporteer,bookmark en print. Stonden nog 2 knoppen waaronder 'verwijder'. Dacht je misschien je eigen post kon verwijderen maar kreeg zo'n zelfde meldingsbalk als bij rapporteren.Middag Thea en ik zie geen andere knoppen hier.
Heb niet het idee dat die man ooit blij is.Zou oom Donald T nu blij zijn?
Nee, ik heb die man nog nooit echt zien lachen. Vooral pruillippen maken en grijzen.Zou oom Donald T nu blij zijn?
Bekijk bijlage 384793
Iets met swiffer?Spoedconsult tussen de 165 en 230 euro![]()
En dat is naar mijn mening nog een nette bewoording.Mafkees is het.
Ja, ik ben netjes opgevoed, en dus let ik op wat ik zeg of typ.. 😝Iets met swiffer?
En dat is naar mijn mening nog een nette bewoording.
kampioen gekke bekken trekken als hij praat.Nee, ik heb die man nog nooit echt zien lachen. Vooral pruillippen maken en grijzen.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.