Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Avond, hier spettert het al en ze hadden het voor vannacht over winterse neerslag......sneeuwkettingen om m'n fietsbanden monteren dan maar morgenochtend ! :brk

Avond, hier spettert het al en ze hadden het voor vannacht over winterse neerslag......sneeuwkettingen om m'n fietsbanden monteren dan maar morgenochtend ! :brk
Spikes :DD

• Haha
Waarderingen: Lex
Goedemorgen en hier is het wit maar er ligt amper sneeuw en ik schat zo n 1-2mm.

Goedemorgen en hier sneeuwt het nog lichtjes.

Goedemorgen .
Was hier gisterennamiddag dat het sneeuwde .
Jullie lopen meer dan 12 uur achter John .

Goedemorgen.

Hier geen sneeuw gelukkig. Alleen regen.

Moge heren. Nou ja het gaat zo dooien dus de witte troep zal snel weg zijn.
Het is nu zo goed als droog en overdag zal dat zo blijven als we het mogen geloven.

Middag allemaal. Nog een witte wereld hier.

Hier nog steeds regen. Nu ff pauze maar helaas sta ik er al heel de dag in. (Stratemakeropzeeshow😑)

Middag. Hier wakker geworden in een witte wereld. Nu wel langzaam wat aan het smelten.

Even iets proberen, zie nieuwe knoppen.
Edit: kan dus niet zelf post verwijderen:DD

Middag. Koud buiten. Moest ff naar Apotheek paar medicijnen halen. Sneeuw is hier bijna weg. Over de streep, in Duitsland 5km verderop ligt veel meer zag ik toen ik ging tanken na werktijd

IMG_7574.jpeg

Middag Thea en ik zie geen andere knoppen hier.
Is nu weer weg😱 onder je bericht staat rapporteer,bookmark en print. Stonden nog 2 knoppen waaronder 'verwijder'. Dacht je misschien je eigen post kon verwijderen maar kreeg zo'n zelfde meldingsbalk als bij rapporteren.

Zou oom Donald T nu blij zijn?
IMG_3131.jpeg

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan