Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Vaklui zijn erg zeldzaam de laatste tijd. Jarenlang falend beleid. In mijn schooltijd werd de vakschool een lompschool genoemd. Iedereen moest maar naar de HAVO.
En management economie was de beste keuze.

Zie waar we nu zijn aangekomen met al die managers en economen.

Rationeel en ethisch denken bestaat niet meer. Alleen nog kosten baten analyses.
Alles uitbesteed. En zelf kunnen we niks meer. Sta je daar met al die managers te managen......

Een goedenavond alvast!

Avond Marcel en ja alles, lees de wereld, wordt er niet beter op.

Avond iedereen .

Nu ff kort vorige week in drenthe Westerbork gaan bezoeken .
Altijd al veel zaken uit wereldoorlog II die mijn interesse wekken . Van het oorlogsapparaat Duitsland , de bezetting , het vreemde gedachtegoed van de nasi's . Himmler zijn ronde tafel gaan bezoeken , begraafplaats van Nazi's gaan bezoeken tot Auschwitz ( verschillende boeken erover gelezen ) , maar in Westerbork blijft toch een heel stuk hangen bij mij .

Vaklui zijn erg zeldzaam de laatste tijd. Jarenlang falend beleid. In mijn schooltijd werd de vakschool een lompschool genoemd. Iedereen moest maar naar de HAVO.
En management economie was de beste keuze.

Zie waar we nu zijn aangekomen met al die managers en economen.

Rationeel en ethisch denken bestaat niet meer. Alleen nog kosten baten analyses.
Alles uitbesteed. En zelf kunnen we niks meer. Sta je daar met al die managers te managen......

Een goedenavond alvast!
Jij beschrijft precies mijn bedrijf waar ik werk . Die wel hun job kunnen zijn een uitstervend ras .

Avond.

Het was flink buffelen, maar gisteren ben ik dan toch eindelijk afgestudeerd aan de UT (als chef rubbertjes):DD:DD:DD
Van harte gefeliciteerd!!!
Het jammer dat die schutter niet goed kon mikken. Zo denk ik erover.
Mijn mening over deze man is denk ik ook wel duidelijk maar geweld is nooit een goede oplossing. Er is een reden dat hij herkozen is en dat is omdat er zoveel ontevreden mensen zijn die steeds extremer worden in hun gedachten. Dat vind ik nog veel zorgelijker.

Nou ja het wordt wel vaak als zodanig verkocht.

Nog een man met smaak :thumbs:

Moge allemaal.
Dat klopt ook wel. Als je goede witte chocolade hebt, zit daar veel cacoaboter in. En als er genoeg oorsprong vanuit de cacoaboon in zit, is het chocolade.

Maar ik houd alleen van bruine chcolade. Wit vind ik veel te zoet. En sommige melk chocolade vind ik ook al te zoet.
Maar extra puur vind ik dan weer te bitter. Dus met de gemiddelde puur, ben ik wel tevreden.

Mogge. Koud windje op de fiets zeg. Vol op de kop.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan