Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Klusje gedaan in de badkamer. De douchevloer was behoorlijk slippy. Behandeld met anti-slip spray, en het werkt.
Spuitbusje met 100ml à €38,—. We hebben het eerst met plakstrips geprobeerd maar die lieten na 2x douchen alweer los.
Volgens de verpakking moet dit zo’n 5jaar werkzaam zijn. Tegen die tijd denk ik dat we hier niet meer wonen….
IMG_7587.jpeg

Goede morgen net optijd :koffie: gedaan hier en ontbijt nu stil en donker in huis geen stroom meer
Aangekondigd onderhoud aan stroom net hier benieuwd hoe lang dat duurt.
Als ze maar op schieten:juggle:🤔

Nieuw stoomreiniger voor de vloeren gekocht tja wordt maar wijs uit de handleiding IMG_20250214_100452.jpg 🤔:juggle::!

was opgehangen, de Lido van schoon water voorzien. En straks ff naar de winkel voor boodschappen.

Gelukkig weer stroom👍 werdt knap fris in huis :br:cv/warmtepomp draait ook weer
Pompen filters en verwarming bakken ook

Je vliegt straks het huis door met dat ding Jaap.

Avond mensen, hier net alle bakjes voorzien van een verse plas water en plantjes gesnoeid in de 'plantenbak' de boel kan weer 1 weekje mee.
Vanavond kans op wat sneeuw en gladheid, voor degene die nog naar buiten moeten of naar t werk morgen, opgepast !

Klusje gedaan in de badkamer. De douchevloer was behoorlijk slippy. Behandeld met anti-slip spray, en het werkt.
Spuitbusje met 100ml à €38,—. We hebben het eerst met plakstrips geprobeerd maar die lieten na 2x douchen alweer los.
Volgens de verpakking moet dit zo’n 5jaar werkzaam zijn. Tegen die tijd denk ik dat we hier niet meer wonen….
Bekijk bijlage 384845
Ik kan je zeggen dat dit wel 100x goedkoper is dan nieuwe tegels.
Maar goed, bij mijn moeder zijn nieuwe tegels geplaatst omdat de oude ook erg glad waren. Nu heeft ze ruwe tegels. Veel veiliger.
Nu maar zien of dit net zo duurzaam is. Maar goed, je kunt het altijd nog 99x herhalen.

Goedemorgen, paar frisse dagen nog en eind vd week in de korte broek lopen…

Zo ff naar Zwolle voor wat voedseldiertjes nieuwe kweek opzetten voor mn kleinste kikkertjes.
Zag ze zojuist onder de bladeren vandaan komen eindelijk.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan