Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Middag, wat is ut koud met die wind erbij zeg. Moest naar de kapper. Maar nu lekker op de bank. Ff bijtanken, vannacht slecht geslapen.

Middag ome frits ook overleden zie ik 91 geworden.
of je zelf daar nu zo blij mee moet zijn zeker in deze tijden waar geld en gekte de hoofdrol spelen op het wereld toneel.
hoop zelf dat tot het tijd is om te gaan dit we dit in alle rust en veiligheid kunnen doen en niet op een dag wakker worden als onderdeel van Amerika of Rusland:juggle:🤢🤔

Avond. Nog steeds op de bank hier. Nee, ik val niet in vanavond. Duik lekker vroeg mn bed in.

Avond iedereen

Avond. Nog steeds op de bank hier. Nee, ik val niet in vanavond. Duik lekker vroeg mn bed in.
Oh ik dacht dat je op de bank zat bij PSV .

John moet invallen bij Ajax deze avo**** oh sorry die spelen pas donderdag in kleuterdivisie .

John moet invallen bij Ajax deze avo**** oh sorry die spelen pas donderdag in kleuterdivisie
Toch hebben ze het goed gedaan tegen die baby s uit Belgie he :DD :pp .
En ze staan nog bovenaan in de eredivisie ook omdat de andere tobclubs weer veel punten laten liggen.
En ja, het is niet dat Ajax zo goed speelt natuurlijk maar meer omdat de concurrentie het nog slechter doet.

Avond binnenkomers.

Toch hebben ze het goed gedaan tegen die baby s uit Belgie he :DD :pp .
En ze staan nog bovenaan in de eredivisie ook omdat de andere tobclubs weer veel punten laten liggen.
En ja, het is niet dat Ajax zo goed speelt natuurlijk maar meer omdat de concurrentie het nog slechter doet.

Avond binnenkomers.
bha Union is ploegje waar je respect voor moet hebben . ze hebben budget van 20 milj euro kopen spelers uit tweede en derde klasse en maken die beter . Zelf die jonge belg bij ajax die vorig weekend zijn eerste minuten maakte wel aan zo'n salaris geraakt geen enkele speler van union . Ajax budget van dik 200 milj zou schande zijn om daar tegen te verliezen .

bha Union is ploegje waar je respect voor moet hebben . ze hebben budget van 20 milj euro kopen spelers uit tweede en derde klasse en maken die beter . Zelf die jonge belg bij ajax die vorig weekend zijn eerste minuten maakte wel aan zo'n salaris geraakt geen enkele speler van union . Ajax budget van dik 200 milj zou schande zijn om daar tegen te verliezen .
Ja ik ken de club niet zo laat staan dat ik weet wat de begroting is maar goed in onze eigen eredivisie verspelen de tobclubs hier ook genoeg punten aan clubs met een heel klein budget dus dat zegt niet alles.
De tobclubs hier spelen soms niet veel beter dan de hoofdklasse amateurs alleen verdienen ze net iets meer :DD :DD

Ja ik ken de club niet zo laat staan dat ik weet wat de begroting is maar goed in onze eigen eredivisie verspelen de tobclubs hier ook genoeg punten aan clubs met een heel klein budget dus dat zegt niet alles.
De tobclubs hier spelen soms niet veel beter dan de hoofdklasse amateurs alleen verdienen ze net iets meer :DD :DD
das precies de managers bij ons op het werk ze kennen er geen tuuuuut van maar ze verdienen iets meer dan mij

Mogge, eens zien of ik de dag vol kan maken, ik wil wel… maar mn lichaam protesteerd enigszins.

Goedemorgen en je zou bijna hopen dat het komende nacht weer hard gaat vriezen ;))

Mogge, eens zien of ik de dag vol kan maken, ik wil wel… maar mn lichaam protesteerd enigszins.
Moge Albert en heb je ook last van griepverschijnselen of verkoudheid?

Moge Albert en heb je ook last van griepverschijnselen of verkoudheid?
Ja. Slecht slapen, beetje koortsgevoel em hoesten en snotteren. Maar goed, t gaat wel over zeggen ze dan.
Ik stap in elk geval in de auto om het te proberen. En als dat niet meer lukt zeg ik ajuu.

Ja. Slecht slapen, beetje koortsgevoel em hoesten en snotteren. Maar goed, t gaat wel over zeggen ze dan.
Ik stap in elk geval in de auto om het te proberen. En als dat niet meer lukt zeg ik ajuu.
Ja hier gaat het ook rond en Jes en Gwen zijn ook de pineut.

Moge Marcel en Stefan.

Hoewel het vandaag weer eens smerig koud was en nog is trouwens doe ik u mijn schoonste groet toekomen. Een fijne dag allemaal!

Middag Ben en de wind maakt het inderdaad koud buiten.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan